felénk van egy viszonylag új gumis nagyker. Én tavaly két hét netes keresgélés után mentem be, mondván úgy sem olcsóbbak mint máshol , és főleg nem mivel igen szép és nagy műhelyt építettek, de meglepetésemre a t-gumi és a felni felszerelve is olcsóbb volt mint bárhol máshol.
lenne egy kérdésem, miszerint szükségem lenne egy octavia komplett hátuljára,lehetőleg a hátsó ülések ekött elvágva,és a minél közelebb az utastetőhöz! ha valaki tud segíteni,az írlon egy mailt!
Grata hozzá! Már éppen kérdezni akartam, mi újság a kocsiddal. Egy kis öröm az ürömben, hogy másodjára tisztességesen megcsinálták. Ami az ügyvédet illeti, sajnos ma Magyarországon itt tart a vevőkiszolgálás, hogy csak így lehet érvényesíteni azt, aminek tök természetesnek kellene lenni. És akkor neked még külön mázlid van, hogy tudtál keríteni egy ügyvédet.
Egyébként ezután meg már pláne odahordanám a kocsit szervízelni, mert most már megtanulták, hogy veled nem érdemes packázni...
Köszönöm, amire még szükségem lenne, az a biztosítékkiosztás a műszerfal oldaláról 22-49. A kis ábrát megtaláltam, de érték (A) nincs mellette. Másra már nincs is szükségem! :)
Látom megoldodot, szívesen be szkenelem, de most nem tartozkodom otthon, és /pill. nem is tudom mikor megyek haza. Viszont amint haza keveredek már is felteszem ha még kel.
Köszönöm szépen! Közben én is megtaláltam, pöccre indul a motor, hibakódok törölve, hibátlan a cucc :) Bárcsak minden ilyen jól menne! Mégegyszer kösz!
Az, hogy villog az izzításviszzajelző, az nem azt jelenti, hogy az izzítással van baj, hanem azt, hogy a motormanagementben van valami hiba. Épp az alábbiak. Egyébként magánvéleményem, - és meg ne sértődj - ha ilyen buta vagy a kocsikhoz, akkor minek ácsolod? Nehogy több kárt okozz, mint hasznot!
Honnan tudod, hogy nem izzít? Nincs itt a hibajegyzékben, bár a tört progrmaod nem enged kiolvasni két hibát. Lehet közte van az izzítás, de az, hogy a G28 miért nem ad jelet.....az biztos nem biztosíték baj.
Hálás vagyok a gyors segítségért. A motortérben úgy látom hiányzik pár biztosíték, plusz ott van az egyik relé helye is, ami hűlt... a másik rendben van.
Izzítás helyett villog a tekercs a műszerfalon, meg hát csupa sárga-piros az egész. Köszönöm mégegszer!
Ez a bizti tábla a motortérben van. Ez a fő. De álltalában nem ezen szokot a gond lenni. Van egy másik is a utastérben a bal ajtónál. Lásd a fényképeken.
Viszont közben meg találtam a kiosztását mindkét táblának, már szkenelem, egy pill, és teszem fel.