Hi! Engem is érdekelne a zárjavito készlet. Nekem most szinte egyszerre romlott el a kétoldoli ajtoba a zár. A egyik oldalon nem mozdul a kulcs a másikon pedig fordul jobbra-balra csak nem nyit-zár.
Modositható, és elvileg akár 28-ról is indulhat a vissza számlálás, és a napokat is annyira állitják amennyire akarják. Tudtommal.
Ja és ebben az esetben nem borogatnék asztalt, hanem bevallanám hogy ez van, hülye vagyok, és ennyi. Szerintem simán vissza állítják. Max. kérnek egy pár ezer forintot. Azt pedig úgy venném mint tanuló pénz.
Ui. Nekem még mindig ---- mutat a vissza számláló.:-((((
Az autó figyeli a hidegindításokat, stb, és számítja hogy mikor kell szervizbe vonulni. Tehát, ha rövid távokon használod az autót, akkor a 17e km még akár reális is lehet. Mert a QG1-ben nem csak az vagyon leírva, hogy 2 év,vagy 30e km, hanem az is, ha az autó berendel. Ezért rugalmas a szervizintervallum. Egyébként úgy tudom, hogy ez a funkció akkor érhető el, ha a napi km számláló nullázóját hosszan nyomod!
A gyerek valamit elnyomkodott a OII-ben, piszkálta a napi számláló gombját és most a szervizidőből visszalévő kilométer 15000-et mutat, meg 372 napot. Az autóban nincs még 2000 sem, és a hosszú szervizintervallummal 2 év vagy 30000-el adták át. Mit tudok tenni????
Hmmm. Ez már régen megtörtént , csak nem akartam itt kavarni, és elküldtem E-mailban. Így jobb lett a felbontás is. Ha nem kaptad meg , elvileg holnap hazajutok, és felnyomom ismét.
Könyvet olvastam, most még olyan is került bele. De legközelebb szerintem az 7-es kerül bele.
Szerintem tökéletes ez az olaj, a szervízben is ezt teszik bele. Legalább is ezt mondták. Az hogy nem részecske szűrős a moci, attól még rakhatok bele ilyen olajat, vagyis jobbat. Szerintem.
Jól vagyok? Mondjuk. Szakadásig dolgozom. Ááá, nem panaszkodom, ez van.:-(
Budán nem tudok szerelőt, de Pesten én csak KoBéhoz vinném, viszem is ha arra kerül a sor.
Mint tudjátok a harmadik zárcsere után építettem be saját autónkba a zárjavító készletet, amit Nektek fél év teszt után mutattam meg. Döntően a rugós rögzítővel rendelkező zárakra gondoltam, de menet közben derült ki hogy ebből a verzióból kevés van. Az új zárba csak ragasztóval lehetett rögzíteni. Ezért elkészítettük saját rögzítő rugónkat, amit ezen túl minden készlet tartalmaz. Így minden kb. 1996-tól gyártott VW csoporthoz tartozó autóba, bal illetve jobb oldalra nagyon könnyen és gyorsan beépíthető. (pl.: A3, A4, TT, Fabia, Octavia, Golf, Touareg stb.)
Azért a VW 507-es kóddal vigyáz ! A Te géped nem részecskeszűrős, s abba 560 01-es való, ha jól emlékszem.
De a könyv elolvasása sokat segít. Utántöltésre megengedi az alacsonyabb számút -550 01-et. Én is majdnem ilyet vettem, de Mobil ban kaptam 0W-30-ast, amit a könyv ír a Long lefe -hez.
Mielőtt beleöntöd, kérlek olvasd el a 2 cm vastag könyvét, elöl van az elején.
Egyébként jól vagy ?
Én most készülök regisztrálni Párkányba ----nov. végére---- 85 e-re+ 1 sztrapacska, bár november közepén lejár a 2. év, így vége a garinak...........
Jó lenne tudni egy megbízható Skodás+díesel-es szerelő címét Pesten (Budán !) vagy a környéken, hogy a hazai ipart támogassuk !
Egy srácnál, aki szájhagyomány útján ismert mifelénk. Ezt csinálja már jó pár éve. Nekem nagyon bejött. eredetileg ügye ez egy 105Le paripa (vagy inkább öszvér :D ) volt, úgyhogy mindenképpen jót tett neki a progi átírása. Ettől még ügye nem muszáj kitolni a szemét, de legalább van egy kis tartalék ha szükség van rá.. ;) Fogyasztásban 1-2 tizeddel kevesebbet eszik mint elötte. Tehát az nem számottevő változás. Én csak ajánlani tudom mindenkinek aki nem parázik ezektől a dolgoktól :)
Meg tudja valaki mondani, hogy hogyan tudom kinullázni a fedélzeti comp.-t, hogy ne jelezze, hogy szervizbe kell mennem??? Előre is köszönöm! Ja 2003as Octiról van szó.
Az enyém chipelve lett. A tuningboxot nem ajánlották. (Pont mikor chipelték az enyémet jött egy srác aki tuning-boxokkal foglalkozik és a sajátját inkább chippelte... :) )
A kuplunggal nincs gáz az első kerékcsapágyakat kellett most cseréljem 67e. km-nél... Ez elég furi, mert elötte volt egy két japán autóm és azokban sose volt ilyen problémám. Bár azt halottam, hogy elég trágya csapágyakat raknak az octaviákba. Na mind1. Én 54e-km el vettem a vasat, de ebből 80% autópálya használat volt. Igaz, hogy 225/45 R17-es kerekek vannak rajta (gyári) Lehet, hogy az is rádobott egy lapáttal.
Kb ennyi bajom volt vele eddig. (Bár ez a csapágy akció 95e.-ért eléggé fájt :D )
Köszi a sok tanácsot, azt hiszem elkezdek utána járni a dolgoknak. Keresek valakit aki ért ehhez a motorhoz. Ha meg lesz az eredmény, mindenképpen beszámolok róla.
19300km vagy 620 nap. 57000-nél volt szervízben, most 66500 van benne. Tehát kb stimmel. (bár én biztos nem fogom megvárni, mert 15000-ként szerintem illik cserélni. főleg, hogy kicsit fel van húzva..) 1,9 PDTDI. Most 140Le, 310 Nm.