Olyanom nincs, de szerintem akit érdekel az autó amúgy is ír e-mailt és küldök fotókat meg mindenféle infókat is. Bevallom nem értek a weblapkészítéshez, agyilag maximálisan szőke nő vagyok. :)
csak június 30-ig járható Macedónián keresztül - vízummentesen - ez az útvonal!
Nagyon köszönöm ezt a kiegészítő "apróságot". Jót kerülhettem volna, ha ez a határukon derül ki.
Szóval te ott pünkösdölsz. Nem váglak hát hátba, én 22-ei indulást tervezek (most már) 29-ei visszaérkezéssel. Nem túl sok az autópályás szakasz, de azt hiszem, igénybeveszem őket.
A felni Alessio Monza. Mostanában elég sok autón látok ilyet. Az autó mentazöld. A színválasztásnál szempont volt, hogy ne legyen koszérzékeny (előtte grafitszürke autóm volt). ;-)
Ha márkakereskedésre gondolsz kettő van, egyik a Chevrolet Sajó a József Atilla 84. sz alatt, Zsolca felé a Sajó-hid után jobbra. A másik a Cevrolet Négykerék a Lorántffy Zsuzsanna 51. sz. alatt a Kilán lakótelepfelől a Mexikó-i út felé menve balra. Mind a kettő a "testvér" Opel szalonnal egybeépítve. Én a Chevrolet Sajóban vettem a Hercegnőt és azóta is tökéletesen elégedett vagyok velük. Üdv Y.
Én csak leírtam a saját tapasztalataimat. Nem párásodhat az üveg mivel a klima használata nedvességet von el az utastérből belső keringtetés esetén. Ezt különben a szakemberek télen is ajánlják kapcsold be a klimát rövid időre belső keringtetéssel és eltűnik a pára az ablakokról télen is! A nátha ellen nem tudok semmit mondani, talán nem kell olyan hideget csinálni! Egyél sok vitamint!
Szolnok - Szeged - Röszke - Novy Sad - Beograd - Nis - Skopje - Evzoni - Makrigialos.
Összesen kb. 1000 km, 12 óra alatt.
Sárkány! Jó ötletet adtál: rábeszélem a feleségemet egy ilyen görög hétre. Aztán beszámolok a menetélményekről -- például, hogy mennyivel rövidebb idő alatt értem oda én... :-))
Ameddig lehetett húztam a téligumi lecserélését, de most már nincs mese, fel kellett tenni a nyárit. Ahogy látom, más, jófajta téligumival bíró kartársak sem kapkodták el a cserét. :-)
Én "szoktam" járni a Magyar Daewoo - Chevrolet Klub által szervezett találkozókra. Kaposújlak túl messze volt, de a március 18-i egri túratalálkozón ott voltam(tunk) Miskolcról öt autóval.
tudtok-e olyanról hogy Chevy-Daewoo ill. inkább Lacetti tali.Én szívesen elmennék a családdal ha lenne ilyesmi bárhol az országban.Gondolom ezzel mások is igy vannak.
Nemrég valaki jelezte itt hogy Kaposujlakon van,de sajnos aznap szólt,igy mire elolvastam már dél volt.
Ha tudtok valamit, kérem időben dobjátok be ide a fórumba...
most má tolom a gépnek 160 pálya,dinamikus gyorsulás--nemsoká benn lesz a direktszűrő is--ugylátom ebből nem lesz 7,2 a fogyi,talán 9 alatt megáll :))
Nekem a leghúzósabb 4 nap alatt 4000 km (oda-vissza 8), Ukrajna és Oroszország "csodás" útjain. És baromira fájt a hátam, mert akkor még nem volt deréktámaszos lacettim :D
A legjobb, ha mindenki maga kitapasztalja, hogy a leghatásosabb a hűtés. Nekem még nem volt klímás kocsim, amikor ültem egy klímásban, aminek párásodott az ablaka a belső keringetés miatt, de ez csak sokára derült ki, mert egy (elektromos) nyomógomb kapcsolta, és nem volt látványos a visszajelzés. A saját autómnál ezen tapasztalat miatt csak ritkán használom a belső keringetést, de ezután kipróbálom tartósabban. Üdv.!
a leghorrorabb utam, 2006. március 3. péntek, 13 óra 30 perckor indulás Miskolc, 16-kor talákozás a fiammal, Bp Eurocenter Óbuda, onnan Békásmegyer (odaértünk 17 óra), rögtön indulás haza, 18 óra 05 perckor Bp. M3-as Shell kút, Miskolc Cora (megállás nélkül) 19 óra 30 perc. Nem fájt sem a hátam, sem a derekam, sem a lábam.
Volt hasonló utam, csak egy kicsit hosszabb. :))
Szolnok - Szeged - Röszke - Novy Sad - Beograd - Nis - Skopje - Evzoni - Makrigialos.
Összesen kb. 1000 km, 12 óra alatt.
Nem fájt sem a hátam, sem a derekam, sem a lábam. Nekem ennyi oszt jónapot! :))
Egyértelmü, hogy ha napos helyen áll a kocsi és belül 60 fok van akkor elöbb jól ki kell szellőztetni utána jöhet a klima, de akkor belső keringtetéssel és teljes kapacitással mig le nem hül a belső tér, aztán visszaszabályozom - kézi vezérléssel.
Ezt így - pláne hét felkiáltójellel a végén - nem osztom teljesen. Ha egyszer már le tudtad hűteni a belső levegőt, akkor igaz. De ha előtte az autóra sütött a nap és 60 fokos belül az utastér, akkor tök mindegy. Akkor általában le szokták engedni az ablakot egy kicsit, hogy kimenjen a meleg. És lehet, hogy a párásodás sem marad el belső keringetésnél.
Örülök, hogy bevált! Az ablak nem fog párásodni, mert a légkondi nedvességet von el a légtérből! Ha a fűtés sokáig megy belső keringéssel akkor az üveg párásodni kezd. Azért érdemes néha egy kis friss levegőt is idönként beengedni a kocsiba!