Ez a legkisebb dolgok egyike, amit kapcsolgatni lehet egy ilyen autón.
Ha azt mondom, hogy az elektromos kormányszervón a rásegítés mértékét is lehet 5 fokozatban állítani, akkor mit szólsz? Lehet.
Egyébként nekem mindenáron ki akarták kapcsolni OII-n a biztonsági öv bim-bam-ot, még a kisebbik műszerrel is meg lehet csinálni, amit zsebben tudnak hordani magukkal, a kereskedés parkolójában akarták nekem is kikapcsolni, de én nem kértem. Ja, és ingyen!
Nem ismerem, nem használtam. Kérdezd meg a sokkal hozzáértőbbeket itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9099426
Viszont az oldal nem túl bizalomgerjesztő, egy doboz gyufát nem vennék onnan. Autodata 5000 forintért, amikor a gyártó oldalán 595 GBP a fullos, de a legostobább is 100 font... Szerintem simán lopott szoftvereket és hasonlókat árulnak. Supportról és frissítésekről semmit sem találtam, se egy elérhetőség, se semmi... Aztán ha betojik a cucc, mehetsz Hitlerhez panaszra.
55 ezresért nem kellene, akkor már inkább egy Micro-CAN Interface a Ross-Tech-től 250 dollárért, vagy a német forgalmazótól 250 euróért. Szoftverkövetéssel, supporttal.
Szia, még nem jutottam el az aksicseréig, de ha ki fogom cserélni, akkor EXIDE lesz. Ha jól emlékszem: X-treme.
A biztonsági öv pittyegéssel kapcsolatban: nekem a szervíz nagyon határozottan azt mondta, hogy egyszerűen nem lehet kikapcsolni a computerben. Ha más nincs, az ülés alatti kábelt kell megbuherálni. Talán. Én megszoktam a pittyegését.
Van valakinek ilyen ketyeréje Gödöllő és Újpest között, vagy ezek környékén, aki SOF baráti áron (mondjuk egy-két üveg sörért:-))), márka szabadon választható) deaktiválná nekem (OII, 2007) a nappali fényt, meg azt hogy menetközben kikapcsolt biztonsági övnél ne pingeljen folyamatosan? Mindig bekötött övvel vezetek, de ha néhány mp-re kikapcsolom, hogy pl. a mobilt ki tudjam venni a zsebemből, baromira idegesít. Hivatalos szervízt nincs kedvem ilyennel nyaggatni...
Ezek már nem váltózó szervizintervallumosak voltak gyárilag? Nézd meg hogy a szervizfuzetbe ragasztott matricán mi szerepel, QG0 vagy QG1?
Vagy még egyszerűbb ha eldöntöd hogy fix vagy változó intervallumot szeretnél, és ennek megfelelő olajat veszel. A szervizben szólni kell hogy erre figyeljenek (fix/változó), mert be kell állítani hozzá a műszeregységet.
Én úgy emlékszem, már megvitattuk a másik fórumban, hogy a szervizfüzetből egyértelműen kiderül minden.
VW503.00 vagy VW504.00 minősítésű olajból bármilyen gyártmányú jó, mivel pont ezek a jelzések garantálják, hogy a gyári elvárásoknak megfelelő az olaj.
Az 503.00-s az úgynevezett LongLife II-es, 0W-30-as.
Feltettem már korábban a kérdést,de nem kaptam megnyugtató választ rá.
Az OCII 1,6 benzines Gift felszereltségű 2006-ban gyártott autómba,milyen olaj jár gyárilag.
Milyet kell majd vennem,ha viszem szervízre.
Továbbá Miskolc környékén esetleg szlovákiába tudtok-e olyan szalont,ahol én viszem az olajat és olcsón elvégzik a szervízt.(esetleg Rimaszombat-de a szervíz címét nem is tudom)
Egyetértünk! Őszintén szólva én még nem láttam OII-ben utólagos xenont, ami ne vakított volna. Nemrég írtam be a másik topikba az ismerős esetét, aki mostanában rakatott be xenont és nagyon megbánta. Kitűnően lát csak mindenki villog szemből. Osram Silverstar és pöpec! Szerintem.
Van itt a topikon OII-es kolléga, akinek bevált az utólagos xenon?
Ha jól rémlik a kollágának volt egy kis tuning a gépén, így azért már egész más a leányzó fekvése.
Nem azt mondom hogy a tuning miatt ment tönkre, de ennek tudatában már lehet hogy nem lenne olyan nagy mellényem a szervízben, és a DAS sem biztos hogy segitene.:-(