A gabonakörökhöz való viszonyuk alapján az embereket két csoportba tudom osztani: vannak a szkeptikusok, és vannak, akik hisznek abban, hogy ezek nem ember keze által alkotott dolgok.
Miért nem direkt tanitanak,téjékoztatnak minket a nálunk fejlettebb civilizációk ?
Mert tudják jól mennyire értékes a M U N K A ! Ezért aztán alapanyagot tesznek elénk a főzéshez. Rejtvénnyel tesztelik eszességünket és szorgalmunkat. Nem követik el a kényeztetés hibáját :))))))
------------
Miért Angliában van a legtöbb gabonarajz ? Mert ott létezik egy fejlett nyilvántartás,helikopteres fényképezés.
Figyike elgondolkodtál már azon is, hogy egy földön kívüli civilizáció esetleg tán netán talán fel tudná nyilvánvalóan venni a kapcsolatot velünk némileg direktebb módon is mint hogy bújkálva éjszaka gabonaköröket rajzolgat? Gondolkodni nem tilos... 8)
Ne keverjük a Nasca vonalakat a gabonakörökkel ha kérhetem. Utóbbi szerintem nyilvánvalóan hoax. Előbbi viszont szerintem is rejtélyes. Ne akard magyarázni a szezont, a f.... ommmal..! 8)
Mert én csak egyet, azt is csupán véletlenül. Pár éve üzemzavar miatt este kiautóztattak, hajnalban hozott haza a fő infomániákus, én meg kiszálltam a közeli forgalmi csomóponton, nem akartam tovább keringetni házunkig.
Környéken senki, csak a trafónál mozkott pár alak. Feléjük mentem, de tisztes távolban megálltam, és figyeltem őket. Ők meg felém sandigattak. Egyikük kivált, odajött. Kezem zsebből ki, "Mem adom olcsón!", és meglepett, mert rendesen köszönt. Elbeszélgettünk, megegyeztünk, ez is művészet, de ha az én tiszta házamra kennék, és elkapnm, biztos kifizettetném a tatarozás. Ám ezeken az ocsmány bádogbódékon, betonfalakon csak javít, pláne, az olyan, amilyet ők is festettek. /Szuperman karikatúra volt. Javaslatomra a vörös színt lecserélték bugyirózsaszínre. Végén ők is visítva röhögtek./
Eszméletlen, hogy tudták keverni a színeket egyenesen a flakonból spriccelve!
:o)
Azóta soxor találkozunk, már nem fest g-ket. Elfajzott, reklámgrafikus lett belőle.
Honnan tudod hogy én nem engedek -e a földemre ilyen müvészkéket?Hisz csak az a terület van ösze baszcsizva ahol az ábra van,amugy meg tetszik.Ilyen nem, lehet?
Copperfild 1 ember Ö üzletböl tartja meg a titkát.Itt viszont jóval több emberöl van szó pénz nélkül.
".....Ahogy közeledik az aratás ideje, úgy szaporodnak a búzamezõkön a titokzatos körök, alakzatok. Aki azt hiszi, hogy ez a világszerte és hazánkban is feltûnõ jelenség tréfás kedvû emberek mûve, az bizony nagyot téved. Már csak azért is, mert ilyet valóban végeztek már emberek is - hiszen csalókból sosincs hiány -, az azért mégiscsak lehetetlen, hogy ugyanazok az emberek utazgatnak országról országra a nyár elején szerte a világon, s csak azért robotolnak egész éjjel, hogy ott hagyják csalóka nyomukat a gabonatáblában, fejtörést okozva ezzel a tudósvilágnak. Arról nem is szólva, hogy egyazon éjszakán különbözõ helyeken egyszerre több is születik, egymástól sok száz kilométerre.
A mai "száguldó világban" talán még ez is elképzelhetõ lenne. Csakhogy nem szabad elfelejteni, ilyen körökrõl már több mint háromszáz éve készültek feljegyzések, és akkoriban is ugyanilyen ötletszerûen, egymástól szanaszét jelentek meg a jelek, mint napjainkban. Akkor az ördög mûvének tulajdonították, ma viszont a legtöbben földönkívüli, intelligens lények keze nyomát sejtik benne....."
Hát igen. A graffiti ezelőtt háromszáz évvel nem volt. Egy kicsit régebben volt, de mint az előző hsz-emben irtam, az valahol Dél- Amerikában. De azokat sem csinytevésből csinálták.
Azt hiszem, néhányan tul egyszerűen oldanák meg ezt a problematikus jelenséget is.
És van még egy aprócska dolog :
".... Ezenfelül sok gabonakörkutató vallja, hogy az ilyen rejtélyes és ismeretlen okból készített lenyomatnál a gabonaszálak nem úgy viselkednek, ahogyan az "tõlük elvárható", azaz nem törnek el. Márpedig ha valaki földi erõvel próbálja meg hasonló kör kitaposását, azt tapasztalhatja, hogy mûve szánalmas rombolásnak tûnik az eredetihez képest...."
Előzőleg fölmérik a területet, alaposan megnézik, jól látható-e a felület, a kigondolt figura hogy illeszkedik, esetleg a környezet nem dob-e még rajta, otthon nagyon alaposan előrajzolják, megveszik hozzá az "akrilt", kiválasztják az időpontot, "fölvonulnak 3-4-en + legalább egy "sas", és a főnök qgyorsan előrajzol, a többiek meg fújnak, mint a meszes! Jól szervezve 1 óra alatt megvan egy 3*3m-es bonyolultabb mű.
Az az angol graffiti-művész seperc alatt tud értékelhető képet rajzolni!
Gabonaköröknél is ugyan az szerinte a helyzet.
Megtervezik, a helyszínt alaposan szemügyre veszik, hogy mindenképp könnyen észre lehessen venni, forgalmasabb útról látni.
"-Magasság nem számít, úgy is lesz szenzációhajhász bolond firkász, aki fölé száll!"
Azután fölvonulnak szerszámokkal páran, és elkészítik az ábrákat. Szerinte, ahogy bonyolultabbak a képek, nem 1-2 fő, de már egész komoly, akár 2-3 autóval fölvonuló csapat készíti azokat. Ő mondta, hogy egyetlen olyan körökről készült képet sem látni, ahol az alakzatok nem közelíthetőek meg traktornyomban, és nem készíthetőek el "egy járásból".
De a 328-ban belinkelt körök valódiak.Ezeket a nagyméretű ábrákat a sötétben ennyire precizen és pontosan feltünés nélkül letaposni ? S eléggé rövidek az éjszakák mostanság..
Pölö télen a hóban miért nem jelennek meg sohasem hasonló rajzok?
Atyavilág!
Ti valóban azt hiszitek, ETI ennyire hülye, hogy hatalmas erőt-energiát-tudást föláldozva, sokereznyi fényévet áthidalva idejön csak azért, hogy ilyen "gabonakörök"kel szórakoztasson bennünket?
Mikor belinkeltem még volt ott egy videó a cikk közepén az volt a lényeg. Mostanra eltünt de a képeit megtaláltam itt ... De a konkrét cikk erről az ábráról szól.
A cikk egy olyan forrásra hivatkozik ahol szóról szóra ugyanez van leírva de semmilyen hivatkozás és forrás néllkül ,tehát ez csak valakinek az elgondololása az ábrák keletkezéséről , tehát semmi sem bízonyítja azt hogy amit ő ide leírt az valóban úgy is történt...