Keresés

Részletes keresés

uhhuka Creative Commons License 2010.09.20 0 0 1758
Ideje lenne inkább letenni őket és az újakat forgalomba állitani...
Előzmény: by-169 (1757)
by-169 Creative Commons License 2010.09.20 0 0 1757
Ma is láttam a 492-est 6:30-kor indult a Nagyállomásról egyre többször látni bengálit. Ideje volt már hogy elővegyék.
Előzmény: uhhuka (1756)
uhhuka Creative Commons License 2010.09.20 0 0 1756
Jó neked hogy régen láttál :(
Előzmény: by-169 (1753)
by-169 Creative Commons License 2010.09.20 0 0 1755
Ma a 052-nél is láttam repedést az első szélvédőn.
Előzmény: LMG-140 (1754)
LMG-140 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 1754
neee a 047:(
Előzmény: by-169 (1753)
by-169 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 1753
047-es szólónak az első szélvédője megvan repedve keresztben és lefele ma ő csinálta a 43-as járatott. 491 bengáli kint volt. Rég láttam már sárga villamost forgalomban.
by-169 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 1752
Ma reggel mondta az FM95 rádió is. A Bólyai csatornázás eltart szombatig.
Előzmény: Törölt nick (1750)
Garficicus Creative Commons License 2010.09.15 0 0 1751
Elhisszük, DKV honlapján is megjelent!
Előzmény: Törölt nick (1750)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.14 0 0 1750
Lehet hogy nem fogtok nekem hinni így elsőre de igazat mondok.A mai nap folyamán kettő darab buszon láttam az alábbi szöveget ki írva a monitorokon ahol a névnapot és a dátumot írja ki.A szöveg a következő volt:Felhívjuk tisztelt utasaink  figyelmét hogy 2010.09.15-től a 18-as,18Y-os,44-es,44Y-os,47-es,48-as jelzésű autóbuszok ismét az eredeti megállóban a taxiállomásnál állnak meg.Mikor ezt a szöveget meg láttam köpni nyelni nem tudtam.
uhhuka Creative Commons License 2010.09.14 0 0 1749
OFF
Volt = Volt eddig is
ON
Előzmény: uhhuka (1748)
uhhuka Creative Commons License 2010.09.14 0 0 1748
Az ITK-nak van / volt. Csak nem lehet minden nap mosni..
Előzmény: by-169 (1747)
by-169 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 1747
Sok buszt lemostak ma. Van saját kocsimosó a cégnek?
Előzmény: Törölt nick (1737)
by-169 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 1746

Ma festették a Segner téren a buszváró belsejét. Józsai buszok előtt elmentek a trolik elég hülyén van megcsinálva a menetrend vagy a troli nem vár a csatlakozásra? Ma kint volt 2 Ziu 323 és a 328 és az Ikarus 403. 2-es corát egy 400-as sorozatú kijelzős Ikarus csinálta rendszáma EW*-**
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.14 0 0 1745
Azt tudom hogy nem 2 Ft de mi értelme van egyikből a másikba pakolgatni?
Előzmény: uhhuka (1744)
uhhuka Creative Commons License 2010.09.13 0 0 1744
Elhiheted, hogy nem abból áll, hogy megvesszük :) ami mellesleg nem is 2 Ft...
Előzmény: Törölt nick (1743)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.13 0 0 1743
Az is elég szánalmas hogy nem tudnak venni egy nyavajás homlok kijelzőt ami hiányos.E helyett egyikből másikba pakolgatják Lásd:341->343 Ennyire drága lenne egy nyomorult homlok kijelző?
Előzmény: Garficicus (1739)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.13 0 0 1742
Garficicus Creative Commons License 2010.09.12 0 0 1741
Dettó ugyanaz! ITK-DKV szvsz egyben kezelendő! Utastájékoztatás a béka segge alatt van!
Előzmény: uhhuka (1740)
uhhuka Creative Commons License 2010.09.11 0 0 1740
Tudtommal nem sok köze van a DKV-hoz. Max az ITK-hoz... az már lehet szánalmas utastájékoztatásból...
Előzmény: Garficicus (1739)
Garficicus Creative Commons License 2010.09.11 0 0 1739
Ez a DKV bizonyítványa 15 hónap után, amit írtál! :( Szánalmas a DKV!
Előzmény: Törölt nick (1737)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1738
Beteg vagy és nem környezet kímélő :(
Előzmény: uhhuka (1736)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1737

Sajnos megint sok busz jár nem működő külső kijelzőkkel:005,012,026,068,122,135

Viszont most vannak tökéletes buszok is:016,025,036,038,044,052,061,071,073,085,087,093,101,112,116,117,119,120,127,136,140

A '093-hoz csak annyit fűznék hozzá hogy amilyen rossznak indult olyan tökéletes lett :) 

Előzmény: by-169 (1733)
uhhuka Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1736
Akkor álljunk ott, hosszú-hosszu perceket... és akkor még mindig dzsungel lenne... / nem azt mondom, hogy vágjuk ki ok nélkül a fákat, és ha kivágjuk valami miatt, ne is ültessününk sosem helyette, de egy ilyen (tényleg változtatna a jelenlegi helyzeten) eset miatt, feláldozhatnánk...
Előzmény: Törölt nick (1735)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1735
Az a sok birka talán igen is helyesen mondta hogy azokat a fákat nem kell kivágni!!!!!
Előzmény: uhhuka (1734)
uhhuka Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1734
Araszolnak... de miért? mert a sok birka azt mondta, hogy ne vágjuk ki a fákat... jah, és a 42-es is araszolni szokott...
Előzmény: by-169 (1733)
by-169 Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1733
32-es heringes járat volt befele 15:59-re volt kiírva a Segner téren de 16:05-kor jött. Piros lámpánál 3 civil ruhás emberke állt föl és karszalaggal kérte a bérleteket jegyeket. Ami kijár a köntösgátsorra buszok azok is egyre többször táblával járnak.
Előzmény: Törölt nick (1722)
by-169 Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1732
Igen. Múltkor egy világos kék csinálta a járatott. Ma délután elég fülledt volt az idő ahol lehetett kinyitottuk az ablakokat hogy egy kis szellő jöjjön be. 43-as kórház körforgalomtól a pesti utcáig araszolgatott. Sok szolónnál az első ajtó alatti gumicsík hiányos.
Előzmény: Törölt nick (1728)
Garficicus Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1731
Valami megoldás bizonyára lenne! Nem tudom! A románok is megoldották->Temesvár központtal még Nagyvárad is elérhető.
Előzmény: mestska (1730)
mestska Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1730
nem kerülte el a figyelmem, csak épp az előző hozzászólásdban Budapest-Kolzsvárt írtál, ami nem ugyanaz a marosvásárhelyi járattal :)

A bécsi reptér nem túl népszerű a fapadosok körében, konkrétan az igazi fapadosok közül szinte senki, vag ysenki nincs ott. (talán az easyjet, fejből nem tudom), ennek a az oka, hogy túl drága a bécsi reptér.

És továbbra is kitartok azon vélemény mellett, hogy akár Debrceen-Budapest. akár Debrecen-Béc sútvonalnál van rentábilisabb, még ne lefedett viszonylat Európában. Ha csak 5200-ért tudja eladni a jegyeket erre az útra, és drágábban nem, akkor ezt a járatot nem fogják elindítani.
Előzmény: Garficicus (1729)
Garficicus Creative Commons License 2010.09.10 0 0 1729
Kedves mestska!

Én ezt írtam, talán elkerülte a figyelmedet, de sebaj: "Wizzair és látni fogod, hogy Bp-Marosvásárhely Szeptember végi időpontra ennyiért van a retúr jegy a mai napon. "

Ismerve a fapadosok működését és folytatva azt amit te is írtál, igazából csak olyan desztináció jöhetne létre/szóba ami gyűjtő-elosztó hely és minimális távolságra van, ami legalább 4-500 km általában. Debrecen szerepe megkérdőjelezhetetlen lenne egy Schwechat (Bécs)-Debrecen viszonylatban, hiszen hasonló státuszú reptér még Romániában is csak Temesváron van. Azonban az Austrian Airlines hadiszállásáról valamilyen oknál fogva eléggé minimális a fapadosok indulása, pedig bizonyára lenne rá igény.
Debrecen csak úgy fejlődni, ha kicsit elébe megy a dolgoknak, és a repterét fejleszti többek között. Mondjuk őszintén fura dolog lenne, ha 5-8 óránként leszállna egy nagy utasszállító gép, hiszen a reptér elhelyezkedése számos érdeksérelmet okozna az ott élőknek. A repülőtér túlontúl beleintegrálódott a városszerkezetbe és túl közel van, mindössze 4km-re a belső városmaghoz. Ha még megéljük, és felfut a forgalom, akkor elképzelhetőnek nevezném a reptér költözését is, hiszen egy idő után elviselhetetlen zaj miatt éppen hogy negatív hatásokat kreálna a városnak.

Teljesen igaz azon gondolatiság is, hogy sem a város sem az agglomerációja nincs még erre teljesen felkészülve, hiányoznak az infrastrukturális feltételek, utak, tömegközlekedés stb és ismerve a magyar gondolkozásmódot, a MÁV-tól kezdve számos közúti lobbi támadná a további fejlesztéseket, hiszen nem ismernék fel ennek jelentőségét, csak a saját üzleti dolgaik miatt aggódnának, támadnák a beruházásokat.
Többek között vissza is kérdeznék: Ha van lehetőség választani, hogy debreceni v. ferihegyi indulással indulj nyaralni akkor teljesen természetes, hogy az előbbit fogod? Ez egyébként már létezik is sok utazási irodánál, csak éppen gyerekcipőben charter járatokként üzemeltetve. És valóban milyen kellemes tud lenni, ha nem kell nyaraláskor a fél országot is végigbumlizni csomagokkal, ami akár fél napodat is elveheti ismerve a mai viszonyokat.
Nem is a belföldi járat lenne a legfontosabb, hanem az, hogy végre legyen menetrendszerinti forgalom versenyképes árakon. Az említett Bp-Marosvásárhely fapados viszonylaton 5200 Ft-os retúr ár igencsak elgondolkoztató lenne Db-Bécs viszonylaton, arról már nem beszélve, hogy a verseny adta körülmények miatt színvonalbeli emelkedés is létrejönne.
Előzmény: mestska (1726)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!