Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
047-es szólónak az első szélvédője megvan repedve keresztben és lefele ma ő csinálta a 43-as járatott. 491 bengáli kint volt. Rég láttam már sárga villamost forgalomban.
Lehet hogy nem fogtok nekem hinni így elsőre de igazat mondok.A mai nap folyamán kettő darab buszon láttam az alábbi szöveget ki írva a monitorokon ahol a névnapot és a dátumot írja ki.A szöveg a következő volt:Felhívjuk tisztelt utasaink figyelmét hogy 2010.09.15-től a 18-as,18Y-os,44-es,44Y-os,47-es,48-as jelzésű autóbuszok ismét az eredeti megállóban a taxiállomásnál állnak meg.Mikor ezt a szöveget meg láttam köpni nyelni nem tudtam.
Ma festették a Segner téren a buszváró belsejét. Józsai buszok előtt elmentek a trolik elég hülyén van megcsinálva a menetrend vagy a troli nem vár a csatlakozásra? Ma kint volt 2 Ziu 323 és a 328 és az Ikarus 403. 2-es corát egy 400-as sorozatú kijelzős Ikarus csinálta rendszáma EW*-**
Az is elég szánalmas hogy nem tudnak venni egy nyavajás homlok kijelzőt ami hiányos.E helyett egyikből másikba pakolgatják Lásd:341->343 Ennyire drága lenne egy nyomorult homlok kijelző?
Akkor álljunk ott, hosszú-hosszu perceket... és akkor még mindig dzsungel lenne... / nem azt mondom, hogy vágjuk ki ok nélkül a fákat, és ha kivágjuk valami miatt, ne is ültessününk sosem helyette, de egy ilyen (tényleg változtatna a jelenlegi helyzeten) eset miatt, feláldozhatnánk...
32-es heringes járat volt befele 15:59-re volt kiírva a Segner téren de 16:05-kor jött. Piros lámpánál 3 civil ruhás emberke állt föl és karszalaggal kérte a bérleteket jegyeket. Ami kijár a köntösgátsorra buszok azok is egyre többször táblával járnak.
Igen. Múltkor egy világos kék csinálta a járatott. Ma délután elég fülledt volt az idő ahol lehetett kinyitottuk az ablakokat hogy egy kis szellő jöjjön be. 43-as kórház körforgalomtól a pesti utcáig araszolgatott. Sok szolónnál az első ajtó alatti gumicsík hiányos.
nem kerülte el a figyelmem, csak épp az előző hozzászólásdban Budapest-Kolzsvárt írtál, ami nem ugyanaz a marosvásárhelyi járattal :)
A bécsi reptér nem túl népszerű a fapadosok körében, konkrétan az igazi fapadosok közül szinte senki, vag ysenki nincs ott. (talán az easyjet, fejből nem tudom), ennek a az oka, hogy túl drága a bécsi reptér.
És továbbra is kitartok azon vélemény mellett, hogy akár Debrceen-Budapest. akár Debrecen-Béc sútvonalnál van rentábilisabb, még ne lefedett viszonylat Európában. Ha csak 5200-ért tudja eladni a jegyeket erre az útra, és drágábban nem, akkor ezt a járatot nem fogják elindítani.
Én ezt írtam, talán elkerülte a figyelmedet, de sebaj: "Wizzair és látni fogod, hogy Bp-Marosvásárhely Szeptember végi időpontra ennyiért van a retúr jegy a mai napon. "
Ismerve a fapadosok működését és folytatva azt amit te is írtál, igazából csak olyan desztináció jöhetne létre/szóba ami gyűjtő-elosztó hely és minimális távolságra van, ami legalább 4-500 km általában. Debrecen szerepe megkérdőjelezhetetlen lenne egy Schwechat (Bécs)-Debrecen viszonylatban, hiszen hasonló státuszú reptér még Romániában is csak Temesváron van. Azonban az Austrian Airlines hadiszállásáról valamilyen oknál fogva eléggé minimális a fapadosok indulása, pedig bizonyára lenne rá igény. Debrecen csak úgy fejlődni, ha kicsit elébe megy a dolgoknak, és a repterét fejleszti többek között. Mondjuk őszintén fura dolog lenne, ha 5-8 óránként leszállna egy nagy utasszállító gép, hiszen a reptér elhelyezkedése számos érdeksérelmet okozna az ott élőknek. A repülőtér túlontúl beleintegrálódott a városszerkezetbe és túl közel van, mindössze 4km-re a belső városmaghoz. Ha még megéljük, és felfut a forgalom, akkor elképzelhetőnek nevezném a reptér költözését is, hiszen egy idő után elviselhetetlen zaj miatt éppen hogy negatív hatásokat kreálna a városnak.
Teljesen igaz azon gondolatiság is, hogy sem a város sem az agglomerációja nincs még erre teljesen felkészülve, hiányoznak az infrastrukturális feltételek, utak, tömegközlekedés stb és ismerve a magyar gondolkozásmódot, a MÁV-tól kezdve számos közúti lobbi támadná a további fejlesztéseket, hiszen nem ismernék fel ennek jelentőségét, csak a saját üzleti dolgaik miatt aggódnának, támadnák a beruházásokat. Többek között vissza is kérdeznék: Ha van lehetőség választani, hogy debreceni v. ferihegyi indulással indulj nyaralni akkor teljesen természetes, hogy az előbbit fogod? Ez egyébként már létezik is sok utazási irodánál, csak éppen gyerekcipőben charter járatokként üzemeltetve. És valóban milyen kellemes tud lenni, ha nem kell nyaraláskor a fél országot is végigbumlizni csomagokkal, ami akár fél napodat is elveheti ismerve a mai viszonyokat. Nem is a belföldi járat lenne a legfontosabb, hanem az, hogy végre legyen menetrendszerinti forgalom versenyképes árakon. Az említett Bp-Marosvásárhely fapados viszonylaton 5200 Ft-os retúr ár igencsak elgondolkoztató lenne Db-Bécs viszonylaton, arról már nem beszélve, hogy a verseny adta körülmények miatt színvonalbeli emelkedés is létrejönne.