Ha az is TD volt akkor szerintem sutyiban vásárolj egy olyat és járj azzal. (Ritkán ülök alfában, de kétségtelenül nagy élmény minden kilométer. Viszont inkább vagyok a családommal mint a szervizben)
Ami a használatát illeti, csak a szokásos dolgokra kell figyelni: - 1500-2000 km-ig óvatosan told neki, nuku padlógáz, hideg motornál később se, - hosszabb autópályatempó után ne állítsd le gyből, hagyd 1-2 percig alapjáraton amíg visszahűl a turbó. - tartósan 150 felett eszi az olajat, legyen 1 flakon tartalékban a csomitartóban.
Még annyit, hogy az enyémen azt vettem észre, hogy a fésűskagylós benzinkút gázolajával simább a járása, mint a többiével.
Nem rossz Bazsi bácsi, de engem valahogy jobban feldob Tuzi kolléga képeslapja.............hirtelen nem is tudom,hogy miért :))))))) Kellemes Ünnepeket és üzemanyagban gazdag Új Évet kívánok mindenkinek.
Enyém 2006os, de hasonlóan, a kipuffból csöpögött 5 óra mulva is az olaj, de olyat füstötlt mint a forma1ben.
Kibanagy füst és olajnyomás már világított is.
MIndezt würzburg és frankfurt közt a pályán!
A motorkódját a lukam se tudja. Morci vagyok, mert az assistance egy fasz banda, de baromi sokba fog nekik kerülni, az bizta.
Van vagy 20 skodánk.
Aszondták péntekre kész a szállást fizetik, várjam meg.
Szervíz meg írásba adta nekem, hogy majd csak januárban lessz kész mert nincs hozzá alkatrész!!!!! /németországban kicsit hihetetlen, hogy nincs egy szaros turbó/
Assitance persze hajtja, hogy péntekre kész.
Hazajöttem és közölték azt már nem fizetik.
Mondtam dwehogynem, sőt a kocsit haza is fogják hozni az ő költségükre, mert én nem megyek ki érte ezek után az biztos.