nemzetközi szállítmányozás. Jelenleg egy valóban nagy múltú családi cégnél. Ami már sajnos nem is családi, mert egy nyugati pénzügyi konszern megvette. A légkör megmaradt.
Ami a melót illeti: követelnek de piszkosul. Viszont 8 - fél kilencre beérek és ötkor távozom. Ez az egyik feltételem volt belépéskor, mivel 4,5 éves a kisbeste.
Az olajfogyasztás tapasztalatom szerint terhelés- és korfüggő.
Én autópályán 140-nel tempomattal járok (hova siessek, pl. egy Bp-Miskolc 140-nel vagy 180-nal lezavarva kb. 15 perc különbség). 7000 km van a kocsiban, és lekopogom egy csepp olajat nem evett eddig.
Grata hozzá! Meg természetesen a szakmai elismerésért is. A leírás, meg a kép alapján ez valószínűleg a lefelső szint, az Elegance kivitel.
Volt nekem is céges kocsim, ennél nagyobb is, csak időközben rádöbben az ember az "árukapcsolás"-ra: Azok a munkahelyek (pontosabban munkakörök), ahol ilyet tolnak az ember alá, azok a mai világban garantálják, hogy a családod csak fényképről ismerjen, meg 50 évesen az infarktust...