nemzetközi szállítmányozás. Jelenleg egy valóban nagy múltú családi cégnél. Ami már sajnos nem is családi, mert egy nyugati pénzügyi konszern megvette. A légkör megmaradt.
Ami a melót illeti: követelnek de piszkosul. Viszont 8 - fél kilencre beérek és ötkor távozom. Ez az egyik feltételem volt belépéskor, mivel 4,5 éves a kisbeste.
Az olajfogyasztás tapasztalatom szerint terhelés- és korfüggő.
Én autópályán 140-nel tempomattal járok (hova siessek, pl. egy Bp-Miskolc 140-nel vagy 180-nal lezavarva kb. 15 perc különbség). 7000 km van a kocsiban, és lekopogom egy csepp olajat nem evett eddig.
Grata hozzá! Meg természetesen a szakmai elismerésért is. A leírás, meg a kép alapján ez valószínűleg a lefelső szint, az Elegance kivitel.
Volt nekem is céges kocsim, ennél nagyobb is, csak időközben rádöbben az ember az "árukapcsolás"-ra: Azok a munkahelyek (pontosabban munkakörök), ahol ilyet tolnak az ember alá, azok a mai világban garantálják, hogy a családod csak fényképről ismerjen, meg 50 évesen az infarktust...
Ha az is TD volt akkor szerintem sutyiban vásárolj egy olyat és járj azzal. (Ritkán ülök alfában, de kétségtelenül nagy élmény minden kilométer. Viszont inkább vagyok a családommal mint a szervizben)