Ami a melót illeti: követelnek de piszkosul. Viszont 8 - fél kilencre beérek és ötkor távozom. Ez az egyik feltételem volt belépéskor, mivel 4,5 éves a kisbeste.
Az olajfogyasztás tapasztalatom szerint terhelés- és korfüggő.
Én autópályán 140-nel tempomattal járok (hova siessek, pl. egy Bp-Miskolc 140-nel vagy 180-nal lezavarva kb. 15 perc különbség). 7000 km van a kocsiban, és lekopogom egy csepp olajat nem evett eddig.
Grata hozzá! Meg természetesen a szakmai elismerésért is. A leírás, meg a kép alapján ez valószínűleg a lefelső szint, az Elegance kivitel.
Volt nekem is céges kocsim, ennél nagyobb is, csak időközben rádöbben az ember az "árukapcsolás"-ra: Azok a munkahelyek (pontosabban munkakörök), ahol ilyet tolnak az ember alá, azok a mai világban garantálják, hogy a családod csak fényképről ismerjen, meg 50 évesen az infarktust...
Ha az is TD volt akkor szerintem sutyiban vásárolj egy olyat és járj azzal. (Ritkán ülök alfában, de kétségtelenül nagy élmény minden kilométer. Viszont inkább vagyok a családommal mint a szervizben)
Ami a használatát illeti, csak a szokásos dolgokra kell figyelni: - 1500-2000 km-ig óvatosan told neki, nuku padlógáz, hideg motornál később se, - hosszabb autópályatempó után ne állítsd le gyből, hagyd 1-2 percig alapjáraton amíg visszahűl a turbó. - tartósan 150 felett eszi az olajat, legyen 1 flakon tartalékban a csomitartóban.
Még annyit, hogy az enyémen azt vettem észre, hogy a fésűskagylós benzinkút gázolajával simább a járása, mint a többiével.
Nem rossz Bazsi bácsi, de engem valahogy jobban feldob Tuzi kolléga képeslapja.............hirtelen nem is tudom,hogy miért :))))))) Kellemes Ünnepeket és üzemanyagban gazdag Új Évet kívánok mindenkinek.