alant írtam, hogy würzburgban áll szervízben a kocsim, turbó hibával.
Ez az alap probléma. Garanciába cserélik az alkatrészt, de nekem kéne elhozni a kocsit, mert egy visszautat fizetne az assistance, csak azt nem érti meg, hogyha lenyomok 1000km-et után anem fordulok meg és már szaladok is haza.
Ráadásul a hazautazásom ki sem akarja fizetni!!!!
Na ez itt az alap poblem.
Abban tudsz segíteni, hogy elanders szállításait /merthogy én náluk dolgozom/ esetleg ti bonyolítjátok é németország felé és hogy meg tudjuk e oldani, hogy feltegyék egyik kocsira és elhozzák.
Jelenleg ez az alap ötlet. Nincs energián kocsikázni fölöslegesen.
1-2héten belül megszületik 2ik gyermek, tovibbi kedvcsökkentő tényező az autókázás terén.
a napocskásokról egészen jó infókkal rendelkezem, lévén, hogy a konszern egyik vállalatánál dolgoztam 2 évet. Napocskások halljakendjét úgy hívják, hogy Wáberer György, ő birtokolja a holding többségi részvényeit, meg némi amerikai tőke van még bevonva. Ott egy darab labancot nem találsz.
Rengeteg céget ismerek akik szintén szállítményozónak hívják magukat, vannak saját autóik és vannak szerződött magánzók náluk.
Egyik haveromnak kb 15-20 kamionja van pl.
Hatalmas telepükön pakoljkát jobbra balra az árukat, mert ők több cég cuccát is teszik egy kocsira, meg lehet, hogy nem ugyanaz a kocsi ér céla mint ami elindult a fuvarszervezés miatt.
Mind1, lényegtelen, nem kell hatalmas lavinát elindítani egy egyszerű kérdésből.
Nem tudjá hazahozni ennyi. Majd kerítenek kollégák olyan kamiont, amin esetleg, elfér, vagy eleve úgy szerveznek szállítást akárhonnan hozzánk, hogy elhozzák a kocsimat.
Mert nekem nem sok kedvem van kiautózni 1000re majd vissze 1 óra mulva.
Ősszel mentem kölnbe, akkor ausztria 140, illetve táblák szerint, németeknél 150 környéke. volt 12 óra az 1300km, most hogy mentem 130-140 között meg a táblák. 13óra volt az út.
Emiatt én már kb 2 éve nem tolom neki.
havi 5-6000km és inkább érjek oda egyben a sok barom meg törje magát nélkülem :(((
nemzetközi szállítmányozás. Jelenleg egy valóban nagy múltú családi cégnél. Ami már sajnos nem is családi, mert egy nyugati pénzügyi konszern megvette. A légkör megmaradt.