Egészen pontosan a 2007-es modellévtől van ilyen visszajelző, tehát 2006.07-től gyártott autóknál. Egyszer belinkeltem egy fotót a műszertábla nyák-járól, az a LED a régebbi modelleknél be sem volt forrasztva...
Tempomathoz: Ma szereltem egy vadiúj Octi II-be, és van viszajelzője a tempomatnak. Ami számomra érdekes volt, hogy csak akkor jelzett vissza, ha valójában sebességet rögzítettél, nem csak akkor, ha egyszerűen bekapcsoltad a karon. A régiek (pl. Passat, GolfIV.) akkor is jeleznek, ha bekapcsolod.
Látszik, hogy csak szerelem, de nem használom. :-)) Géppel lecsekkolom műxik-e, és ha igen mehet, de nem megyek egyikkel sem egy kanyart se.
Szerintem elvagy 6-ik nélkül is. Én autopályán 140-150 körül haladok 3200 körül van a fordulatszám, 6,5-7 liter a fogy. Városban és azon kivül bőven elvan 6 literböl. A gyári 5.1 öregurasan tarthato.
Én nézegettem a felszereltségeket! Egyértelműen a Business!
A Winter az Ambiente-ből készül, a Business meg az Elegance-ból, amire felpluszolnak még egy csomó dolgot, amivel 5,3m lenne egy 1.6-os, de mégis 4,4-ért adják...
Régebben csináltam PD-t, amibe benzint tankoltak, így le kellett szívcni a tankot teljesen üresre, majd hoztam bele 20literes kannában gázolajat. VAG-COM-al néztem utána az üzemanyagszintet (literben írja) és 20.5L-t mutatott. Ennél jobban nem lehet ellenőrizni. A mutató persze nem mutat pontosan, de a fedkomp a tankjeladó jelét is figyeli, onnan meg elég pontos értéket kap.
Nekem elég az 5 gangos váltó. Ha 200akat mennék, akkor cool lenne egy 6os, de azt meg hol lehet? Kis hazánkban lassan már a 130 is gázos :(
5,1es fogyasztás országúton, nem pályán, nem város. 70-90es tempó.
Eger-Köln 6,4 es átlagfogyi.
Amúgy, amíg tudtam vele járni, 6körül mozgott nekem. A cégnél van pár embrió akinek 7-9 közt eszik. Túró tudja hogyan :)) CSak sejtem, de nem rám tartozik.
kérdezném azon tulajokat, akik 1.9-es TDI-t hajtanak, hogy mennyire kívánja a 6.-at. Mennyit forog autópálya tempónál, mi a kényelmes "utazója"? Illetve mennyire reális a gyári 5.1-es átlagfogyasztás? Lendületesen, de ésszel vezetve mondjuk megáll 6-nál vagy inkább több? Inkább városban és autópályán menne sokat.
Nézegetett mostanság valaki felszereltségi szinteket? Véleményetek szerint melyik éri meg jobban a futó akciók közül? A Winter vagy a Business? Illetve a Winter az Ambientre rápakolt néhány extrából áll vagy a Classic van feltuningolva?
EZ nálunk is így van, de a főnökömnek volvója a másiknak meg vaci új espacéja van.
Ha rajtam múlna az összes fauvé terméket feldugnám nekik.
Amúgy, főnököm mondta, hogy egy ismerőse /cégestől/ felment pestre. Addig a vidéki szalonból voltak neki is skodái.
Aztán pesten az összeset farncira cserélte.
Nem a kocsik miatt, hanem a kiszolgálás miatt.
Engem az dühít fel igazán, hogy amikor a csereautót szóba hoztam, akkora baromságokat vágtak a fejemhez, hogy fájdalmas.
Legdurvább az volt, hogy nem kötelességük csereautót adni. És olyat meg véképp ne beszéljek, hoyg németországban csak úgy adnak!. Ezen kikészültem.
Leginkább azért, mert én már barátom autóját 3 x adtam le kint szervízbe. MOndeoját1x, és a volvót 2x.
A mondeót úgy adtuk le, hogy a szervízből eljött csóka egy focussal amit otthagyot, amjd mikor megvolt a szervíz visszahozta.
Volvót bevittük és egy eladásra váró merci kombit adtak 2 napra cserébe. Másik alaklaommal, meg elvitték a kocsit, és 2 óra mulva visszahozták. /szoftver frissítés/
Akkor csak én nem élek a földön???
A saabot mikor leadtam a polárba, ott várt a másik 9-5, sőt megkérdezték mikor készlett, hogy lehozzák e egerbe a kocsimat!
Hülyén csinálják, mert ha ezt megtennék mondjuk az én főnökömmel (aki a döntéshozó ebben a témában a cégünknél), akkor bogaisten, hogy soha többé nem lenne a cégnél skoda, de nemzetközi (konszern) szinten sem.
Nincs bajom a vionatozással, tutkerályos buli kinti kocsikkal. Kényelmes csöndes, de egyedül, ráadásul 8-17közt vehetem át a kocsit munkanapokon.
De újabb csavar:
Én vagyok a a hibás amiért a mobilCard füzetben fellehető számot hívtam és nem a mobil2 szolgáltatás számát amit már 1 éve él a kocsihoz.
Persze se egy szaros füzet, se egy cetli semmi nem utal arra, hogy már nem azt, hanem ezt hívjad.
Értem én, hogy időközben változott, de erről illik tájékoztatni az ügyfelet, mikor a kocsi szervízben van, vagy valami.
még mindíg a vonatjegy oda és ennyi
Mondtam ph-nak nem azért khívtam őket, hogy beszélgessek valakivel, de még arról nem beszélgettünk, hogy csak az német turné 120.000 forintomba klerült miattuk és a saját kocsimba belenyomtam 7ezerkmet mert nincs cégesem.
fele kmet elmentem emiatt az olajcseréből.
Azt spec ki fizeti, a 120at megint ki? A munkából kiesést ki fizeti???
PoHu, legalább korrekten áll hozzá, de az assitance tiszta balfax.
Most ott tartunk, hogy a ph felajánlotta, hogy hazahozza valami sofőr és átvehetem pesten a kocsit.
Szóljak assitancenak és hozzák.
Másik lehetőség menjek ki vonattal a kocsiért.
Ezt kihagynám.
Erre mobilassitance, közli, hogy a ph vállalja akkorr megszervezik, de nekik erre nincs lehetőségük!
CSEREautó????
Miről beszélsz?
Az egri szervíz főnökével is volt vitám, mert ő meg a szemembe mondta, mit, hogy.... ööö, az más, szóval, hogy nem ott vettem, nem oda hordom szervízre, így én mit akarok tőlük???????????
Már annyit anyáztam, hogy rettenet. Annyi átok amit én ezekre rákiabáltam már egy rendes misét megérne :)