Nemvilágit a tükröd alsófele ha kinyitod az ajtót??? Tudtommal az Elegancba járt.:-))) Nemlehet hogy csak nincs bekapcsolva??? A menűben te is betudod állitani elvileg.
Igen ismerem a jelenséget. Azt hiszem most az nem áll fen, ugyanis a nem rég esett át az akkú egy kondicináló töltésen. De biztos ami biztos holnap rámérek. szivargyújtó ill beszállási segédfény világit
Segítségeteket szeretném kérni, abban, hogy egy 2007.-es Octavia Tourba a hátsó hangszóróhelyre milyen méretű hangsugárzót lehet mindenféle faragás nélkül beleapplikálni, valamint az ajtókba milyen hangszórót lehet beleteni, és kell-e hozzá kiemelőkeret, vagy hasonló okosság.
Nekem valami olyan rémlik a kezelési könyvből, és én is tapasztaltam már, hogy ha merülőben van az aksi akkor kikapcsol, illetve nem kapcsolbe pár kényelmi fogyaztot. Ilyen az ülésfűtés, azthiszem a szivargyújtó, és a lábtér világitás. Ez az a pilács ami a tükörben van. Nekem már egyszer feltünt hogy álló motornál, nem kapcsolta fel. Aztán amikor beinditottam akkor már müködöt rendesen.Majd pár nap mulva nem indult a lelkem.:-((((
A fűtés felöli kattogásra visszatérve, az érdekessége az hogy nem csak akkor kattog ha be van kapcsolva a fűtés akkor is ha tök nullán van. Illetve 2-3 fokozatban már szintén nem kattog. Nyáron viszont semmi hangja nem volt.
Gratúla a szerelőnek. De szerintem ezek után ne szereltess vele....
Van egy mikrokapcsoló az ajtóban . VW-tipusnál jellemzően tönkremegy. Ha van időd és tehetséged nekiállni, akkor lehet olyan kis kapcsolót venni elektronikai alkatrészt árusító helyeken, pár száz forintért és te magad is ki tudod cserélni. Ha nem érzel ekkora affinitást hozzá, akkor a Skoda Orrmotor fórúmon tedd fel a kérdésedet, ott egy fórumtárs, és Ö árul hozzá javítókészletet, és azt csak cserélni kell.
2003-as Octaviam van, nemrég vettem és a jobb első ajtó nyitására nem kapcsol be a belsőtér világítás. A szerelő szerint csak a bal elsőre működik, de ez azért elég vicces lenne?
Nálatok is csak a vezető oldali ajtónyitásra működik?
Tegnap elvittem az autót a szerelőhöz, kicserélte az olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt és az első fékpofákat. 47500-ért! Az utobbi 15 év legnormálisabb szerelőjére találtam rá ezzel az arccal! (bent ültem a műhelyben végig amig csinálta, nem csak imitálta az olajcserét ahogy hallottunk már ilyet.. ) Mindenkinek ajánlom, aki Szentendre környékén mozog!!
apropó! OII-nél találkozott már valaki olyan jelenséggel hogy az ülésfűtés egyszercsak nem akar bekapcsolni? Először 2006-7 szilvesztere napján volt hogy nem kapcsolt be. Ekkor egy vasúti átjárónál leállítottam a járművet. Újraindítás után rendesen fűtött. Másodjára e- télen tűnt fel egyszer. Újraindítás után fűtött. Aztán előfordult, hogy egy -egy napot kihagyott, hiába indítottam újra. Most 4 napja nem fűt. :-( Vagyis tegnap a J1. fűtött....
A fűtés időzített bombája az állítómotorok szabályzása miatt van. A szabályzó áramkörben valami miatt, kicsivel nagyobb a feszültség mint ami terveztek, és ezért a motor állandóan megy. Ezért hallani a szabályos ketyegést. Ez szinte az összes VW típusára igaz. Találkoztam már 2001" A6 Audival, 2006" B6 Passátal, és 2007" Jettával is ami ketyegett. Egy szervizes kolléga mesélte, hogy a szabályzó áramkörben~ 4.6V helyett 4.9 -5V-van
Tavaly nyáron, elméletileg, még nem volt rá megoldás. :-(
Ezt a fűtés felőljövő kattogás nálam is van.:-( Mondjuk nekem csak akkor tünt fel amikor itt olvastam a jelenségről. Persze az is igaz hogy mindig szól a rádió.:-))))
Nekem 1.6-osnál van ilyen rezonálás, nem tudom mi lehet, de 2500-as fordulat környékén hallatszik csak. Mivel már nem garos az autó, annyira nem is izgat...
Lehet, hogy a kipufogócső két darab flexibilis darabja zörög. Még garanciálisnak kell lennie az autódnak, vidd vissza.
Fűtés: Nekem ketyegés és kattanás is hallatszik. Azért van, mert kis terelőlapok állítják a hideg/meleg levegő útját, az enyémen ilyen hangja van, de más autóban is hallottam már, szóval valamilyen szinten ez természetes.
Garancia időben sem foglalkoztam vele, mert úgy véltem, ha hozzányúlnak a műszerfalhoz, abból jó nem származik. Azt még a gyárban is úgy teszik be az autóba, hogy az egész készen érkezik a szalaghoz a középkonzollal együtt, nekiesnek öten-hatan és beszerelik.
A műszerfalat meg egy külső cég gyárba telepített alkalmazottai rakják össze készre, szóval egy normál márkaszervizes inkább ne kezdje el atomjaira szedni, csak ha nagyon elkerülhetetlen (valami nem működik).
Egy olyan problémám lenne, hogy van nekem egy 2006os Octavia II 1.4i jelenleg 30 ezer Km van benne. Nagyobb gázadásnál valami a motortér felöl elég hangosan berezolnál ilyenkor. Mi lehet ez? Mit érdemes megnézni? Másik probléma pedig olykor olykor halk ütemes kopogást hallok a fütés berendezés felöl, általában 5-6 ütemes kopogás. Ha valaki tudja hogy mi lehet ez kérem segítsen. Előre is köszönöm.