Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

drMinit Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3546
Ott sincs valami rendben....
Előzmény: dezsoKE (3543)
drMinit Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3545
Gratúla a szerelőnek.
De szerintem ezek után ne szereltess vele....

Van egy mikrokapcsoló az ajtóban . VW-tipusnál jellemzően tönkremegy.
Ha van időd és tehetséged nekiállni, akkor lehet olyan kis kapcsolót venni elektronikai alkatrészt árusító helyeken, pár száz forintért és te magad is ki tudod cserélni.
Ha nem érzel ekkora affinitást hozzá, akkor a Skoda Orrmotor fórúmon tedd fel a kérdésedet, ott egy fórumtárs, és Ö árul hozzá javítókészletet, és azt csak cserélni kell.
Előzmény: troberto (3542)
ApolloBSG Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3544
Mind az 5 ajtó nyitására reagálni kell a világításnak.
Előzmény: troberto (3542)
dezsoKE Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3543
Biztosan nem nyugtat meg, de nekem egyik ajtora sem mukodik. Maga a lampa jo, kapcsolhato, de ajtonyitasra nem kapcsol.
Előzmény: troberto (3542)
troberto Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3542

Sziasztok!

 

2003-as Octaviam van, nemrég vettem és a jobb első ajtó nyitására nem kapcsol be a belsőtér világítás. A szerelő szerint csak a bal elsőre működik, de ez azért elég vicces lenne?

Nálatok is csak a vezető oldali ajtónyitásra működik?

 

 

MZ/Y Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3541
Ha acéllemez radiátorod van (mondjuk D.ferr), akkor az nem normális, javítandó. :o)

Ment egy mail az itteni címedre (régebben mintha egy sörényes nagymacska lett volna az eleje).
Előzmény: stevie wonder (3534)
jnr_ Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3540
Tegnap elvittem az autót a szerelőhöz, kicserélte az olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt és az első fékpofákat. 47500-ért! Az utobbi 15 év legnormálisabb szerelőjére találtam rá ezzel az arccal! (bent ültem a műhelyben végig amig csinálta, nem csak imitálta az olajcserét ahogy hallottunk már ilyet.. ) Mindenkinek ajánlom, aki Szentendre környékén mozog!!
nono44 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3539
Én a felső küszöböt mértem meg de meg fogom nézni alsónál is....
Előzmény: joemaster (3517)
drMinit Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3538
apropó!
OII-nél találkozott már valaki olyan jelenséggel hogy az ülésfűtés egyszercsak nem akar bekapcsolni?
Először 2006-7 szilvesztere napján volt hogy nem kapcsolt be.
Ekkor egy vasúti átjárónál leállítottam a járművet. Újraindítás után rendesen fűtött.
Másodjára e- télen tűnt fel egyszer. Újraindítás után fűtött.
Aztán előfordult, hogy egy -egy napot kihagyott, hiába indítottam újra.
Most 4 napja nem fűt. :-(
Vagyis tegnap a J1. fűtött....
ckerti Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3537

Á, csak Nálatok!

Hiszen melyik családfő fűtené fel az otthonát 30 fokra, hogy a feleségét télen is bikiniben láthassa? :-))

 

Az Octiban (legalábbis a kettes Octiban) a fűtés felöli kattogás egy, a véghelyzetét kereső állító motor miatt van.

Donibcsi szerint egy alapbeállítással megszüntethető a zaj, de a tapasztalatok szerint nemsokára visszajön.

Nekem cseélték is ezt a motort garanciaidőben, de hallottam a hangot már azóta is.

Előzmény: stevie wonder (3534)
drMinit Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3536
A fűtés időzített bombája az állítómotorok szabályzása miatt van.
A szabályzó áramkörben valami miatt, kicsivel nagyobb a feszültség mint ami terveztek, és ezért a motor állandóan megy.
Ezért hallani a szabályos ketyegést.
Ez szinte az összes VW típusára igaz.
Találkoztam már 2001" A6 Audival, 2006" B6 Passátal, és 2007" Jettával is ami ketyegett.
Egy szervizes kolléga mesélte, hogy a szabályzó áramkörben~ 4.6V helyett
4.9 -5V-van

Tavaly nyáron, elméletileg, még nem volt rá megoldás. :-(
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.22 0 0 3535
ha csak egy bizonyos fordulaton van csak a rezonálás és esetleg hanghatás is, akkor nem ártana megvizsgáltatni a felniket.
Előzmény: joemaster (3531)
stevie wonder Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3534

Ezt a fűtés felőljövő kattogás nálam is van.:-(

 

A szobai radiator is pattog, amikor melegszik, vagy csak nalunk? :-)

Előzmény: TUZI (3533)
TUZI Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3533
Hy.

Ezt a fűtés felőljövő kattogás nálam is van.:-( Mondjuk nekem csak akkor tünt fel amikor itt olvastam a jelenségről. Persze az is igaz hogy mindig szól a rádió.:-))))
Előzmény: joemaster (3531)
Adam_23 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3532
Igen garanciás, úgyhogy valószínüleg vissza fogom vinni. Viszont hozzá kell tenni a dologhoz, hogy nyáron egyik jelenséget sem tapasztaltam.
joemaster Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3531
Szia!

Nekem 1.6-osnál van ilyen rezonálás, nem tudom mi lehet, de 2500-as fordulat környékén hallatszik csak. Mivel már nem garos az autó, annyira nem is izgat...

Lehet, hogy a kipufogócső két darab flexibilis darabja zörög.
Még garanciálisnak kell lennie az autódnak, vidd vissza.

Fűtés:
Nekem ketyegés és kattanás is hallatszik.
Azért van, mert kis terelőlapok állítják a hideg/meleg levegő útját, az enyémen ilyen hangja van, de más autóban is hallottam már, szóval valamilyen szinten ez természetes.

Garancia időben sem foglalkoztam vele, mert úgy véltem, ha hozzányúlnak a műszerfalhoz, abból jó nem származik. Azt még a gyárban is úgy teszik be az autóba, hogy az egész készen érkezik a szalaghoz a középkonzollal együtt, nekiesnek öten-hatan és beszerelik.

A műszerfalat meg egy külső cég gyárba telepített alkalmazottai rakják össze készre, szóval egy normál márkaszervizes inkább ne kezdje el atomjaira szedni, csak ha nagyon elkerülhetetlen (valami nem működik).

Persze ez csak az én véleményem.
Előzmény: Adam_23 (3530)
Adam_23 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3530
Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy van nekem egy 2006os Octavia II 1.4i jelenleg 30 ezer Km van benne. Nagyobb gázadásnál valami a motortér felöl elég hangosan berezolnál ilyenkor. Mi lehet ez? Mit érdemes megnézni? Másik probléma pedig olykor olykor halk ütemes kopogást hallok a fütés berendezés felöl, általában 5-6 ütemes kopogás. Ha valaki tudja hogy mi lehet ez kérem segítsen. Előre is köszönöm.
BX_thomas Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3529

nékem a mondeómban volt egy 3 szenzoros 6-7 ezer fornitos. Egédz normális volt.

Ez a drága meg néha ..... namind1

A gyári az gyári.

Előzmény: drMinit (3527)
BX_thomas Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3528

Spalra mondtak olyan számot, hogy sírva fakadtam.

Nekem ami nem tetszik benne, az az, hogy néha elég sokáig gondolkozik. A gyári a sabbomban az azonnal érzékelte a dolgokat, mind1 milyen tempóval tolattam, ez meg olyan hogy néha a kis autókat észre sem veszi. :)))))

 

Mind1, parolást segíteni jó a nejemnek.

Nekem nem kell a skodába, "érzem" a kocsit....kb :))))

Előzmény: drMinit (3525)
drMinit Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3527
:-)
Kivétel erősíti a szabályt!
örülök hogy bevált!
Előzmény: TUZI (3526)
TUZI Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3526
Csak az ellen példa kedvéért. Én is vettem egy nevenincs gyártmányút, egy nevenincs csomagküldös, netes cégtől. 4+2 LCD, meg minden, 20 alatt, pontosan már nem emlékszem. Házilag be szereltem, a hátsok azóta (már vagy 4-5 éve tökéletesen működnek. Az elsők csak azért nem mert kicsit le lett zuzva az eleje és ez nem tett jót a szenzoroknak.:-)))
Mivel a Škodrin is van drága nejem nem is tud már tolató radar nélkül tolatni. A multkor hogy a Škodrin nem működöt, le is koccolt egy autót. Még jó hogy nem látszik semmi.:-)))))
Előzmény: drMinit (3525)
drMinit Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3525
Ritkán szerelek 4+2-est, mert ami jó, az sajnos drága, és azt már nem fizetik meg.
Általában amit szerelek az csak hátsó 4-es, és azt is drágábban veszem, mint a ahogy neked sikerült megvenned a 4+2-est :-)

Itt sajnos igaz hogy nem mindig az olcsó a jó...

Volt hogy az ismerős vett a Metróban 4+2-est LCD kijelzővel 14900.ért.
Beszereltük.
majd kb egy hónap múlva kérte hogy cseréljük le, mert annyira megbízhatatlan. Gyárttatni kellet hozzá gyűrűket ugyanis a Metrós, persze nem szabvány méretű volt, hanem nagyobb, és oda a kisebb csak így mehetett be.
Minit
Előzmény: BX_thomas (3523)
TUZI Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3524
Nem a lökös alján. 3 vagy több már nem emlékszem, de ha alá nézel látszik.
Előzmény: joemaster (3522)
BX_thomas Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3523
milyen radarokat szerelsz? én vettem a galaxyba nejemnek 20ezeré nagyker áron, elől 2 hátul 4, hőmérő kis kijelző blabla, de amikor kezd koszos lenni akkor teljesen megmarhul :(((
Előzmény: drMinit (3519)
joemaster Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3522
A hátsó kerénél van az a 3 csavar?
Előzmény: TUZI (3521)
TUZI Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3521
Még azt sem. Talán három csavart kel kicsavarni, és le lehet annyira húzni a lőkös alját ,hogy egy normál emberi kéz simán befér.:-)))
Küldtem 1 vagy 2 Mailt.:-))))
Előzmény: joemaster (3520)
joemaster Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3520
Mivel nem voltam ott, nem tudom megmondani, mennyire szedték szét.
Lehet, hogy elegendő a lökhárító aljáról a fekete műanyagot leszedni?
Előzmény: drMinit (3519)
drMinit Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3519
Mivel én szoktam utólagos tolatóradarokat építeni, nyugodtan mondhatóm hogy az OII is olyan típus, ahol a lökhárító lebontása nélkül lehet a szenzorokat szerelmi.

Fényezést én Úgy szoktam megoldani hogy kevertetek 1deci festéket színkód alapján és beszerelés előtt lefújom őket. Utána egy réteg lakk, hogy csillogjon a festék.
Ez alól a saját autóm kivétel, mert arra még nem volt időm, illetve.... :-x
Előzmény: joemaster (3516)
TUZI Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3518
A fehér szín egyik előnye.:-))))
Előzmény: joemaster (3516)
joemaster Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3517
A küszöb és a föld távolsága terheletlen autónál 134 mm.
Előzmény: nono44 (3510)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!