Ez nagyreszt felfogas kerdese. Mert minimalberert tenyleg ilyen "anyaggal" lehet csak dolgozni. Aki nem koszon, amikor a szalonba belep a vasarlo, legkesobb tavozaskor nem ad nevjegykartyat, azt nem lehet treningezni sem. A trening az termekismeretrol meg eladasi technikakbol all, nem potolja a gyerekszoba hianyat.
Ha egy ilyen szemelynek muszaj a kereskedelemmel foglalkoznia, aruljon kiflit a sarki peksegben, ott az egyeni tehetseg, elhivatottsag kevesbe fontos. De az auto az masik tortenet, a legtobb ember szamara "elete masodik legnagyobb beruhazasa," es ennek megfeleloen kell tudni kiszolgalni.
Arrol nem is beszelve, hogy foritosithato veszteseget okoz, ha egy, a szalonba draga penzert bemarketingezett vevot "elszalaszt" egy benazo ertekesito...
Nem vagyok arról meggyőződve, hogy teljesen más márkák értékesítői kaliberekkel jobbak... Nyilván vannak szalonok, ahol adnak a minőségre. Sajnos, szerintem ők vannak kisebbségben. Őszintén remélem, hogy tévedek.
Mi most csinaltuk egy nagy automarka ujauto-ertekesitesi inkognitotesztjet (nem VW-csoport). A tehetsegtelenseg, a felkeszuletlenseg mellett a lojalitassal is elkepeszto gondok voltak. Ha nem inkognitoban lettem volna eppen, minden harmadik ertekesitot ott a helyszinen kirugattam volna.
Tudod, mit könyörögtem a főnökömnek, hogy vegye már ki alólam, mert NEM BÍÍÍÍÍÍÍÍROM!!!
(vártam a skocára, addig béreltek egy ilyen szörnyszülöttet.) Őszintén: féltettem benne a lányomat, mert nincs feneke a kocsinak. Ha valaki hátulról belémjött volna, az komoly gáz. Csomagtartója nulla. Motorikusan nulla. Papírkasztni. Mi a fenét lehet egy ilyenen szeretni?
Ez a mérnök mondta, hogy ha kedves az élete, ebből a típusból sose vegyen...
Ez is milyen mar... Szerintem ha a Suzuki eteti a csaladomat, akkor legalabb minimalis mertekben megprobalok lojalis maradni...
Plane nem er hulyesegeket beszelni. A regi Swift egyetlen igazi baja az volt, hogy nagyon sokaig maradt gyartasban, ezert a palyafutasa vegefele mar sok tekintetben elmaradt a kortars autoktol. Az egyik ilyen terulet a biztonsag kerdese, de igazabol a Suzuki nem volt eletveszely, legalabbis nem jobban mint mas, 800 kilos, kismeretu autok.
A cégnél van egy limuzin, meg az én kombim. Szemre nagyobb a csomagtartója a kombinak, de őszintén szólva a limuzin csomagtartója vetekszik a 164-es exalfám csomagtartójával. Abba a jövő hét is belefért, sógorostul-komástul. (Mindig mi voltunk a család teherhordója... :-) )
Rendszeresen fuvarozunk Esztergomba, direkt nem mondom, hogy autógyárba. Egyszer az egyik gépkocsivezetőnknek várnia kellett, és beszélgetett egy odakeveredett mérnökkel. Ez a mérnök mondta, hogy ha kedves az élete, ebből a típusból sose vegyen...
Jó ötlet!! Ezt én si megpróbálom a maik napon megejteni. Bár mivel én cégeset veszek és 3 év után törvényszerűen lecserélik. Addig nem valószínű a családbővülés.
Feleségem meg addig eljár egy gyerekkel az új micrával.
A Mondeo 5 ajtós volt? Érdekes hisz a Focus kombinak a legkisebba csomtartója a kategóriában. Hát ennyit érnek a literek no meg a gyári adatok! Lásd Auto Bild legutólsó számát a TÜV csomagtartó tesztet:))))
ez így van ahogy mondod, a kombi annyival több, hogyha kalaptartó, ponyvát, elhúzod, akkor tudsz fölfelé is terjeszkedni. Ezért kombi. De!, csalóka mert lejta tető, és szűkül az adlaknál.
Szal egy 110es projektoros tévé nem fér bele :)))))
Mikor a ford mondeo kombi helyett kerstünk feleségemnek kocsit, úgy mentünk, hpgy babklocsistól és a bevásárló rekeszel.
Bementük szalonba. csákó lenyomta marketing dumát, majd kértük, hogy zacsit tegyen a csomitartóba.
Lestek banbán a jelenlevők.
Kinyitottam a mondeot, kihúztam a babakocsit, a két rekeszt és hajrá.
Érdekes módon, csak az új focus kombi volt elég.
Pedig az lett volna a cél, hog kocsi méretei csökkenjenek, ed praktikussága maradjon.
Aztán döntöttünk.
Övé lett a saab, én jártam méág 1 évet a mondeoval és cseréltem egy xsarára.
Most meg lenullázták a saabot és vettem neki a galaxyt.
Annak persze, nem csak megalomán okai voltak.
Családban egyre több a rászoruló akit vinni kell, illetve kevés az egy főre jutó jogsi :(((
Megszületett második gyerek és onnantól kezdve, ha mi 4en bepakolunk, már senkit nem viszünk.
Eddig is kombi volt, Vectra C, de ez azért csalóka. A mélysége 20 cm kevesebb mint az ovtaviáé, ezért elég körülményes már egy babakovsit is beletenni. Egy EUR raklapnak oké....:))
A limoét néztem még literre is nagyobb és pakolhatóbb. A combit hasonlítottam, de az ővvonalig semmi különbség nincs, csak a kalaptartó felett talán a "háromszög2 miatt lehet nagyobb a kombi.
A limo viszont elegánsabb megjelenésű... főleg beige metaál színben!
Sziasztok! Octaviámat eladtam, így a tavaly vásárolt, Octavia I., illetve Octavia Tour Limuzinra való tetőcsomagtartómat is eladnám 18.000,- Ft-ért. Eredeti Skoda zárható alaptartó, típusa: LAM 071040A (Új ára 28.090,- Ft) Kétszer használtam, amikor a tetőboxot felraktam. A tetőboxot (HAKR BRNO típus , cseh gyártmány, Skoda matricával) szintén eladom, 16.000,- Ft-ért. Ha mindkettőt megveszed, akkor összesen csak 30.000,- Ft !!! Akit érdekel annak válaszát az e-mail címemre kérem. Budapesten vagy onnan Szentendre irányába tudnám átadni