Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
15 perc biztos volt de lehet még annyi sem. Igen csak délután mennek nehezen este már jól lejet utazni. Tegnap már leaszfaltozták a munkaterületett. A homokerti felüljáró 4 sávja ismét használható:)
Csak a Pesti utcán fél órát? Nem meredek az egy kicsit?
Ki kell számolni, hogy a kerülővel mennyi lenne a menetidő. A nap nagy részében biztosan hamarabb ér át a Pesti utcán, mint, ha körbemenne és még be is térne a Segnerre.
Pontosan ilyen észjáraással gondolkodtam ma én is ... Leszálltam a pesti utcán, na mondom dugó van, sebaj, sétálok a Segner térig... erre szívbajt kaptam mikor a 42-es elment előttem a tesco parkoló vége felé... Ez ma volt, a 15:40 kor induló 42-esen ami kerek 10 percet késett ....
Már 2 napja szívunk a 42-es busszal. Csőtörés van a tesconnál és egy sáv van a buszvég felé a Pesti úton a józsai buszok is fél órákat vernek el. Mért nem lehet megoldanni hogy a pesti utcai megállóhely maradjon ki és menjen le a mester utcán majd a 32-es vonalán vissza a Segner tére? Én már kórháznál leszállok és elgyalogolok a 2-es trolihoz így elérem a vonatot. A vezetőknek is sok eszük van nem képesek időben besorolni pedig tudják hogy az a sáv megszünnik.
Volt valaha debrecenben 40-es számjelzéssel autóbuszvonal? Van egy 2001-es menetrendfüzetem abba már/még nincs benne, viszont a DKV-nál sincs ilyen járat. Elsősorban az útvonala,és a végállomásai érdekelnének. Köszi előre is a segítséget!
Azokat nem a DKV-tól kaptátkok. A DKV-nak ilye típusú busza nem voltak és nem is lesz valószínűleg. Azok a Hajdú Volántól érkeztek. A 2009. július 1-e utáni szolgáltatóváltás következtében feleslegessé vált buszokat aták el.
A közelmúltban került a BKV tulajdonába jónéhány Ikarus 263.30M a Debreceni Közlekedési Vállalattól.
A főnökeim és a BKV illetékesek eddig nem tettek semmit annak érdekében, hogy megörvendeztessenek minket ezen járművek elektromos kapcsolási rajzával, pedig szükség volna rá a gyorsabb munkavégzés érdekében.
Ha volna valaki Önök között, aki tudna ilyennel szolgálni azt nagyon megköszönném.
No meg hamarosan elérhezik az is, amikor az ITK-nak eladott trolikolyan rossz állapotba kerülnek (már most abban vannak), hogy szétvágják őket, az alkatrészeket meg megveheti a DKV.
Lesz alkatrész. Nosztalgia trolit akkor van értelme üzemeltetni, ha már az adott típus nem közlekedik. Ezen esetben ott lesz donornak a 323, 328, de ott van a vázig lebontott 327 - abból pl össze lehet rakni úgy is, hogy a két felújított darab megmarad töretőnek. De egyelőre nem kell ezen agyalni, mivel még fognak közlekedni Ziuk.
A BKV-nál 31 db ZIU-9 közlekedik a forgalomban, de fogalmam sincs hány van a BKV Óbudai roncstelepén. Valszeg a BKV is alkatrészbányának használja a leállított jármüveket így hihetetlennek hangzana, ha valóban lenne arra lehetőség, hogy a DKV onnan vásároljon.
Valamikor. Egyelőre az "eltett, leállított" jármű a legmegfelelőbb megnevezés. Ennek következtében szépen ki is bányásztak belőle egy csomó cuccot, úgyhogy ha valaha üzemképessé akarják tenni, akkor vmelyik másik Ziura szükség lesz.
Az alábbi linken olvashatjátok a DKV nyíltnap beszámolómat. Érdekes cikk, sokféle kép és 2 videó, egy a nosztalgia utazásról, illetve egy vágott videó a villamos történetéről, dkv260 kolléga tolmácsolásában. Jó böngészést!
A régi sínek még a Nagyállomás hurok mellett van. Mikoriak lehetnek? Olyan koszosak nem látni rajta dátumot. Károlyi Gáspár térnél és a Pesti, Mester utca sarkán csatornázást csinálnak. Szép dugó volt a józsaiak és a 42,43-as csúsztak kifele. Befele csak a 42,43-as araszolgatott mert pont az út közepét ásták fel és az autók sem tudtak előre menni aki balra haladna tovább. A téren valami WC is van az is lezárva gondolom annak a csatornáját csinálják. 506-os számú villamos nagyon szép. Jó volna mindig reklám nélkül látni.