Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie wonder Creative Commons License 2008.02.05 0 0 3850

Gyári cuccra rá lehet kötni erősítőt, mélynyomóval ?

 

 

Nem.

 

Legalabbis korrekten nem, csak jelentos atalakitas aran. (Vonalkimenetet kell nyitni a fejegysegen.)

Előzmény: vinous (3846)
Janfoux Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3849
Helló srácok!
Van egy 2001-es Octavia Laurin & Klement modellem. Kérdésem, hogy a gyári navinak mi a pontos neve, a szoftware amit használ az mi és a magyar térképet is magába foglaló (CD?) neve mi... hogy egyáltalán rá tudjak keresni... :-) Ugyanis az enyémben csak Németország van.. és jó lenne azért Európa többi része is. Köszi a segítséget előre is!
BX_thomas Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3848
nekem hátul is van
Előzmény: vinous (3846)
Papka11 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3847
Osztom a véleményed. Néhány perc sztem is szükséges az olaj miatt.
Előzmény: pacs_425 (3835)
vinous Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3846
Sziasztok

Érdekelne, hogy OII Ambient felszereltségben 4 hangszóró van elöl ugye? A hátsók elő vannak készítve vezetékileg ? Gyári cuccra rá lehet kötni erősítőt, mélynyomóval ?
mogyi1 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3845

Sziasztok!

 

Úgy látom,hogy elég össze vissza jönnek az autók.Most már egyre kiváncsibb vagyok,hogy az én autom mikor lesz meg.Azt mondták,hogy értesítenek melyik héten kerül gyártásba.

mogyi1 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3844

Szia atosz .

 

Az Octaviat a Porsche M5-nél rendeltem meg.

-1,9PD TDI Business combi

-viharkék metál

-alsó védőburkolat

-bőr/szövet uléshuzat (elefántcsont)

-ezüstszürke tetőléc

-fejlégzsákok elől,hátúl

-multifunkciós bőr kormánykerék

Elöször azt mondták,hogy nem tudnak kedvezményt adni mert így is nagyon jó az autó ára de sikerült alkudni egy kicsit.

A vége 5,8 millió.

A business felszereltséget megtalálod a honlapjukon.

üdv 

Előzmény: a t o s z (3836)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3843
hmmm.... ezek szerint kiszámíthatatlan.
Előzmény: joemaster (3839)
joemaster Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3842
Meg. pl. Ford Fiesta/Fusion.
Előzmény: stevie wonder (3841)
stevie wonder Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3841

Tényleg adnak ki ma Magyarországon új autót kazettás rádióval? Mert ha igen, akkor az elég gáz.

 

Sőt, csak radioval is adnak ki autot, pl Mazda 6 :-)

Előzmény: moha02 (3837)
joemaster Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3840
Sőt, a Tour CD lejátszója is tud MP3-mat a 2007-es modellévtől.
Előzmény: joemaster (3838)
joemaster Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3839
A január 28-i rendelésemet február 25-én rakták össze és március 23-án ültem be az autóba (március 4-én már az országban volt).
Előzmény: Törölt nick (3834)
joemaster Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3838
A Car configurator mindig friss!
Kazettás magnó 2006-os modellév óta nincs, akkor lett CD lejátszó belőle, MP3 nélkül.
Legalábbis OII-nél.

Ha jól emlékszem, még Octavia Tour-nál is CD lett a gyári magnóból.
Előzmény: moha02 (3837)
moha02 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3837
Azért kíváncsi lennék, hogy a Skoda oldalán mikor frissítették utoljára a felszereltségi kategóriákat. Mert ahogy elnéztem, az enyém Ambiente, de vagy 5-6 dologban tér el az ott megadott felszereltséghez képest, és természetesen felfelé. Csak egy kérdés. Tényleg adnak ki ma Magyarországon új autót kazettás rádióval? Mert ha igen, akkor az elég gáz.
a t o s z Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3836

Szia!

 

Esetleg leírnád, hogy miket kértél bele és mennyi lett a vége, illetve, hogy hol. Ha nem publikus, akkor privátba: v.atosz@freemail.hu

 

Köszi!

Előzmény: mogyi1 (3831)
pacs_425 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3835
Én ha hideg van, azt szoktam csinálni, hogy beindítás utánra halasztom a tollászkodást :)
Jégvakarás, bizt. öv, rádió, ilyesmi.
Azonnal soha nem indulok hidegben, legalább fél percet hagyom járni a motort. Így nem olyan agyhalott mintha azonnal indulnék. Meg szeretem ha körbeér az olaj, mielőtt terhelést kap a motor.
Persze nem szoktam hosszú percekig melegíteni, annak érzékelhető többletelőnyét nem látom.

--
pacs_425
Előzmény: nono44 (3828)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3834
augusztus eleji rendelés  dec. 17.-én érkezett.... szóval ne hidd el a 8 - 10 hetet.
Előzmény: mogyi1 (3831)
Papka11 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3833
+már 15 éve is így tanították a gk. vezető tanfolyamokon. Persze aki hányzott... :-)))
Előzmény: MZ/Y (3829)
vinous Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3832
Szia !

Én Január 2. hetében rendeltem meg (1.9 pdti). Jött a levél hogy a 10. héten kerül az országba. Üzletkötő szerint még kb 2 hét hogy beleülhessek. Én őszintén nem hiszem, hogy márc 29.-én már meg lesz. Esküvőre szeretnék menni vele
Nagyon lassan ketyeg az idő ami egyrészt nem baj, mert most van eladó sorban az autóm, a leendő tulaj is a hitelre vár. Meg nem is tudták kiolvasni a motorszámot az eredetvizsgán, most még közlekedésfelügyelet stb.
Előzmény: mogyi1 (3831)
mogyi1 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3831

Sziasztok.

2 hete rendeltem meg az OCTÁVIÁMAT.1,9PD TDI Business combi+pár extra,viharkék metál.Az átadásra 8-9 hetet mondtak.Mire számíthatok meg lessz ennyi idő alatt?

Vagy szokott csúszni az átadás?

 

üdv

 

ui:Egyre lasabban telik az idő,ez borzasztó!

tamas974 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3830
Az ilyet kéne ütni ameddig mozog...........
Előzmény: Törölt nick (3815)
MZ/Y Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3829
Azonnal menni, de nem szétpörgetni meg nem túl alacsony fordulaton szenvedtetni, míg nem üzemmeleg.

Ez szokott a tanács lenni hozzáértőktől (azaz mástól). :o)
Előzmény: nono44 (3828)
nono44 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3828

Üdv,

 

Egy talán egyértelmű kérdést szeretnék feltenni de ez megosztotta a beszélgetésben részt vevőket a tegnapi nap:

Gyári könyv szerint az autót nem kell indítás után melegíteni hanem azonnal menni kell vele. Erre jöttek a cáfoló beszélgető partnerek akik hengerfejjel riasztgattak. Mi a tapasztalat ez ügyben?

drMinit Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3827
A benne található indításgátló nem más, mint az önindító megszakítása, és ez mint köztudott, nem egy erős indításgátlás...

Nem is az a celja, csak az, hogy lezart kuplunggal, hatramenetben rogzitett valtoval nehogy a user el tudja inditani a sajat autojat.



Te tudod és érted, én értem, de a user nem érti.
Jó lenne, ha el lehetne érni, hogy a kuplung zárat egymagába is lehessen szerelni...
De ha jók az információim, van aki már dolgozik ilyenforma fejlesztésen...
Előzmény: stevie wonder (3826)
stevie wonder Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3826

- ha a Skodákba tömegével szerelik, akkor sajna a AT megismeri és a kiiktatására is fel tud készülni. Így sajna értékét veszti.

 

Semmikepp nem lesz tomeges termek, mert magas az ara, es a Skoda-tulajdonosonak kevesbe vannak autolopasi fobiaik, nem fognak 100-150 ezret kifizetni egy plusz vedelemre. Legalabbis nem tomegesen.

 

Ezt elég egy helyen megtámadni, és az egész rendszer ki van iktatva. Ezt a kezelést a váltózár kulcsa teszi meg.


 

Ez igy van. En a Cerberost ugy fogom fel, mint egy valtozarat, ami ugyan szokatlanul draga, de a tobbi valtozarhoz kepest ad egy csomo pluszt is.

 

- A benne található indításgátló nem más, mint az önindító megszakítása, és ez mint köztudott, nem egy erős indításgátlás...

 

Nem is az a celja, csak az, hogy lezart kuplunggal, hatramenetben rogzitett valtoval nehogy a user el tudja inditani a sajat autojat.

Előzmény: drMinit (3823)
drMinit Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3825
joemaster
Az Octavia II váltójának kapcsolóműve bowdenes, nem rudazatos, azt állítólag nehezebb motortérből kapcsolgatni.


Semmivel sem. Sőt talán még könnyebb
És sajnos mai autók többsége, bowdenes.

Ez OII.
Itt látható, hogy a zégergyűrű leszedése után a bowdenfej lehúzható a váltó kulisszájáról. Innen már csak 1 lépés a sebességbe való kapcsolás.




Előzmény: joemaster (3801)
kakszilali Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3824

Üdv!

Kb.1 éve vagyok itt a háttérben, most már gondoltam bekerülhetek a tagok közé.....Pénteken megrendeltem az Oll- met; kombi, 1.6, business, antracit szürke.

Majdnem egy off ceed SW lett,igaz az diesel lett volna, de ott majdnem ennyiért sokkal kevesebbet adtak. ( Oll=4.7m+metál,váltózár=4.8m) De mindig erre vágytam , csak eddig messze volt az ára, ez meg most (nekem) full extra.

Ugye jól döntöttem?

drMinit Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3823

ckerti

stevie kartárs jobban elmerült ebben a témában, többször írt is ide és más topikokba, sőt a mostani Autó2 című újságban is értékelt egy kombinált lopásgátló szerkezetet, ami a kuplungot, váltót és a motorteret védi, de elég a váltózárnál matatni az aktiválásához


Ha jól gondolom, Stevie a Cerberos védelmet vette most górcső alá.
Tökéletes megoldás lehet az is az Octávia esetében, de én talán mégsem ajánlanám!
Hogy miért?
Nagyon egyszerű:
A fent említett terméket előállító társaság célja, a Skoda család, szalonszinten való "Gyári" szerelése.
Ennek legfőbb előnye az, hogy ha sikerül ezt kivitelezniük, -és mért ne sikerülne, hisz rengeteg pénz és energiát fektetnek bele, - akkor egy új autó esetében a gyárival megegyező garanciás termékként lehet majd rendelni illetve így is fogják szerelni és kezelni.
Az ekkor bekövetkezett áremelés szinte kötelezően megjósolható lesz.
De mégsem ez a legfőbb baja, szerintem.

- ha a Skodákba tömegével szerelik, akkor sajna a AT megismeri és a kiiktatására is fel tud készülni. Így sajna értékét veszti.

- az egész rendszert (Váltózár, motortérzár, kuplungzár, és egy indításgátlás)- egy platform kezeli! Ezt elég egy helyen megtámadni, és az egész rendszer ki van iktatva. Ezt a kezelést a váltózár kulcsa teszi meg.
Ezáltal az egész rendszernek, véleményem szerint, ez a sarkalatos pontja.

- A benne található indításgátló nem más, mint az önindító megszakítása, és ez mint köztudott, nem egy erős indításgátlás...


Ha jól vettem ki az eddigi tanácsaiból, akkor érdemes egyszerre egy mechanikus és egy elektronikus védelmet is alkalmazni.



Mint pl az Ö új, autójában :-))))))


Ami véletlen, pont nem a fenti termék... ;)

Azt hiszem, ezt bizton tudom.

Minit.

Előzmény: ckerti (3799)
drMinit Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3822
Füredi1

Én egy váltózárra és a permanet mark közös használatára gondoltam. Mi a véleményetek erről a kombinációról.


Egyik sem rossz de azért én nem így, vagyis nem ebben a sorrendben ajánlanám.

A váltózár a mai korban szinte alapkövetelmény, de sajnos ezen típus estében is a váltózár a motortérben nagyon egyszerűen kiköthető, annak ellenére hogy az, a utastérben be van zárva.
Ezért a váltózár az OII-ben is, mint általában az összes VW-tipusnál, csak motortérzárral együtt használható, ésszerűen.

A Permanent UV-Jelölést, én csak a jármű elégséges szintű védelmi rendszer felszerelése után ajánlanám.
Ugyanis, véleményem szerint önmagában nem elégséges.

Ezek mellett, természetesen sok apró dologgal lehet még célszerű és okos lépéseket megtenni. Ezek közt több is van ami nem nagy költségráfordítással is elérhető

Érdemes szerintem, ha már egyébként is védelmen gondolkozol,
egy, netán a megszokott indításgátlóktól eltérő, védelmi rendszert kialakítani.
Ha gondolod ebben szívesen tudok segíteni.
Minit.
Előzmény: Füredi1 (3797)
Papka11 Creative Commons License 2008.02.02 0 0 3821
De persze a sebességmérés az előbbrevaló és a legfontosabb. (mérges arc)
Előzmény: Törölt nick (3815)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!