A szám alapján úgy tippelem, a 15-ös a régebbi. Abból ki lehetett, az utódjából meg nem? Persze nem csodálkoznék (csak azon, hogy egy időben olyat gyártottak), régóta mondom, a gyárak, ha akarnák, megoldanák, ne lehessen machinálni.
Hát ez kicsit gáz, bár tudom, hogy qurvára át akarar mindenki mindenkit verni, de hát új autóra nem futja, marad a rizikó. A fehérvári szalon szervizese azt mondta össze lehet vetni az kmóra állását a tárlt infókkal, illetve, hogy csak a pohu engedélyével lehet, valami ilyesmiről hablatyolt. Mindegy, ha valamelyik is simliskedik, hagyom a fenébe, ráérek, nem kell sietnem a vásárlással.
A kereskedésben meghírdették az én beszámított Octimat. ( http://www.hasznaltauto.hu/1809467_skoda_octavia_2006 ) ebben garantáltan annyi kilóméter van:)
Szia, A szalon állapotfelmérésében sem lehet megbízni. Az eredeti km-t úgy tudom az új octaviából még nem tudják kiolvasni, vagyi s ahhoz szét kell szedni a motorvezérlőt, de lehet hogy tévedek. A motorvezérlőben is vissza lehet tekerni. Szerintem a 2.0PDTDI jó választás, nekem is ez van. A kereskedővel vgyázz! Múlt héten voltam fültanúja egy 220000km-ről 54287-re visszatekerésnek OII-nél. Tehát ott vernek át ahol érnek. Üdv, Árpi
Ilyen rövid "hazafutásokra" szerintem felesleges a dízel. Sokkal drágábban kapod meg a kocsit. A motor 5 km alatt nem lesz üzemmeleg, netán kicsit meghajtod, majd leállít, semminek nem fog jót tenni. Ha erős kocsi kell, akkor nézhetnél inkább egy 1.8-as Octit. Régebben voltak turbós összekerekesek, 150 LE-s változat. Anno ilyen cégautóm volt, a hátsó ablaktörlőn kívül mindennel felszerelt.
3-4 millió ft környékén még az új 2 literes FSI motoros Octit is találhatsz.
"kicsit" figyelmetlenül olvasgatok mostanában.:-((( Azt hittem új autót akarsz rendelni, venni.:-))) A használt autó részlegről semmit sem tudok.:-((((
Sztem a benzinesnek sem használ, egyedül a biciklinek jó ez a táv :-)
Evvan, ezt kell szeretnem. Igaz, hogy minden hónapban hazaugrunk a szülőkhöz (1ik Békéscsaba, a másik Rajka), úgyhogy kell egy ilyen klassz verda nekem ;-).
Kicsit homályos, de OK. Ha korrektek, akkor elvileg semmi baj. Bízom a szalon állapotfelmérésében, meg abban, amit mondanak. nem tudom ott lehetek-e az autó mellett, mikor mérik meg kiolvassák a km infókat, remélem igen. Aztán ha ez megvan irány Eger, egymásik Octavia.
Én ott vettem, az autóm.:-( Igaz ennek már két éve. Ők adták a legjobb ajánlatott.:-) Az értékesitő hölgyet inkább másra alkalmaznám.:-)))
Semmi különös proplémám nem volt vele, velük, talán annyi hogy a szerződés alá írása után le sem sz@rtak. Én előbb tudtam hogy hogy áll az autóm mint ők.:-)))
A lényeg , a következő autóm biztos nem náluk veszem.:-(((
"A fényes kormány bőrbevonatú, az állítólag hamar kifényesedik, de talán nem 78e km alatt..."
Nekem bőrkormányom van ~160 ezer valósnak tűnő kilométer után a legkopottabb helyen is kivehető a bőr mintázata. Kivéve ott, ahol a gyűrű lekoptatta :(
Csak hogy mennyire simlis a kereskedő... 1. beszélgetés: nem volt javítás az autón, 2. beszélgetés: a hátsó sárvédőt cserélték ki 3. beszélgetés: hátsó sárvédő, hátsó ajtó cserélve, első sárvédő javítva.Az autót nem vihetjük el szalonba állapotfelmérésre, vigyek szerelőt, majd feláll valami akna fölé és alánézek az autónak... Az autó ki van vonva a forgalomból, trélert nem fogad mert drága, kereskedésből ő nem megy el mert sokan jönnek.... A képek alapján sztem ez nem is kereskedés, hanem egy bontó....
Igen, ezt én is így gondolom, hogy annyit le kell az árból alkudjak, mivel az Elegance-kat gyárulag alufelnival adták/adják. A tippekért köszi, lesz mit az eszembe véssek 2 nap alatt.
A fényes kormány bőrbevonatú, az állítólag hamar kifényesedik, de talán nem 78e km alatt...
A magyarról viszont szépen lenyúlták az egyébként nem túl szép gyári alufelnit - lásd francia autó - mert Elegance-nál az szériafelszereltség, szóval ezt alkudd le nyugodtan. Akkor is, ha nem ilyet akarnak adni hozzá. Kivéve, ha szebb gyárit adnának, de ezt nem tartom valószínűnek.
Igen, az szebbnek tűnik, de egy kis szilikon, vagy valami cucc, és szépen fénylik a bőr. Elég gáz amúgy, hogy egy kereskedő olyan silány képeket tesz fel a hirdetés mellé, mint a 2. linken látható. Mire gondolsz:"fényezésből sok minden leszűrhető"
Ez MO-i üzembehelyezésű, elvileg a Palota autónál szervizelték. A szervizkönyv és a szerviz véleménye összecsengőnek hangzik, 60E-nél volt szervizelve a szerviz szerint, rendszám alapján, a könyv is ezt mutatja. Hátsó sárvédő csere volt a kereskedő szerint. Ami fura, hogy írja az alufelnit, mikor rákérdeztem, azt mondta most hozzák neki bontóból.
Üdv a klubban:) Nekem ennek egy kicsit kihegyezett változata van (RS dizel, 170 le), tehát a motorban még vannak tartalékok (vannak erre szaktopikok) A leállítás előtti járatás csak hosszabb nagyobb fordulatszámú üzem után szükséges (nem tudom, hogy teszed meg hazáig az 5 km-t:)) tipikusan autópálya után, tehát a te esetedben nem. A 6-os váltó szerintem jó és kell is hozzá. Milyen idős a kocsi? Esetleg a használtautó.hu-n nincs fent, hogy megszakértsük?:)
Hamarosan én is beállok az Octavia tulajdonosok közé, remélem napokon belül összejön a vásárlás. Használt 2.0 TDI, 141 LE a kinézett példány, ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, kérdéseim. Ugyan már majdnem visszaolvastam a topikot, de nem naon rémlik, hogy valakinek ilyen autója van. Tehát:
- a motorba ugyanazt az olajat tölthetem, mint az 1.9 PDTI-be nyomtok?
- mennyire van kihegyezve a technológia korlátai miatt ez a motor?
- általában napi 5-5 km, amit munkába és haza is megteszek. Ilyenkor is él a kb 1 perces járatás a motor leállítása előtt?
- mennyire vannak jól (vagy rosszul)elosztva a fokozatok a 5ös váltóhoz képest?
- valakinek saját tapasztalat az autóról?
- mire érdemes figyelni vásárláskor (használt). Ki akarom olvastatni a futott km-t szervizben, de ezen kívül mit lehet tenni az autó állapotának leellenőrzésére a rétegvastagség méréseken kívül?