Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bazsa530 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 901

Előzmény: antikbox (899)
Bazsa530 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 900

 

 

Aha :-)))

Előzmény: antikbox (899)
antikbox Creative Commons License 2018.12.02 0 0 899

"foordulatszámmérő helyén" - ott megy a navi?

Előzmény: Bazsa530 (898)
Bazsa530 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 898

Sziasztok

ha a navit leállítom a cél előtt, hibátlanul leáll, de a foordulatszámmérő helyén még megy tovább.

tapasztaltatok ilyet?

köszi

Lewes1973 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 897

Közben tovább jutottam - kinyíltak a tükrök, majd jött az üzenet, hogy ebben a régióban ez nem támogatott. A tükröket persze nem csukta vissza :)

Előzmény: ToldiE (896)
ToldiE Creative Commons License 2018.12.02 0 0 896

Pedig ez a kamerás dolog nem lenne rossz.

Előzmény: Lewes1973 (895)
Lewes1973 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 895

Most, hogy hivatalosan is lesz CD itthon, próbálgattam a távoli funkciókat. Ki tudom nyitni az autót távolról, és be is tudom zárni. Ugyanakkor záráskor a tükrök nyitva maradnak, és a riasztó sem kapcsol be. Ez így nekem tök értelmetlennek tűnik - valami törvényi oka lehet?

A Remote 3D View gyakorlatilag el sem indul, mert a "Connecting to Secure Server"-nél elakad. Régebben eljutottam odáig, hogy a tükröket kinyitotta, és utána jelezte, hogy itthon ez a funkció nem létezik. Kiváncsi vagyok, benne lesz-e a hivatalos feature-ök között.

Poci3 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 894

Ja, igen erre gondoltam. Én is gondolkoztam a régió váltáson de meg akartam várni a decemberi magyar portál beindulásával. Ahogy hallom csak jövő márciusban indúl a tavalyi autók esetében...

Előzmény: b4ndyTA (893)
b4ndyTA Creative Commons License 2018.12.01 0 0 893

Magyarországon vásárolt, itt forgalomba helyezett autó, de német CD fiók. Így pontos, már, ha ez érdekelt. :)

Előzmény: Poci3 (891)
Lewes1973 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 892

Az enyém magyar...

Előzmény: Poci3 (891)
Poci3 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 891

Ha jól értem, nektek nem magyar kocsitok van, ügye?

Előzmény: b4ndyTA (890)
b4ndyTA Creative Commons License 2018.12.01 0 0 890

Igen, ha engedélyezted a dinamikus útvonaltervezést.

 

Nálam van, hogy egyből élnek az adatok, de 5-10 mp-en belül elérhető szokott lenni az információ. Mire beállítod a célt magához tér a rendszer. Nem érzem lassúnak.

Előzmény: Lewes1973 (889)
Lewes1973 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 889

Ma reggel nekem is beindult az RTTI, tök jó. Mondjuk ha hirtelen kell indulnom, kicsit kényelmetlen, hogy akár 2-3 percig is tart, amíg az RTTI infók betöltődnek. Ha a nélkül tervezek, és megérkezik útközben, áttervez az autó?

TeglasL Creative Commons License 2018.11.30 0 0 888

Ahogy írtam már, német a kocsim, szombatom frissítettem a térképet a 4-esre, zöldülnek, pirosodnak az utak, figyel rá tervezéskor, azt gondolom rendben megy az RTTI.

Előzmény: Lewes1973 (886)
ToldiE Creative Commons License 2018.11.30 0 0 887

Kis idő kell neki szerintem. Már az üres térképen is látnod kéne s zöld vagy éppen nem zöld utakat.

Előzmény: Lewes1973 (886)
Lewes1973 Creative Commons License 2018.11.30 0 0 886

Frissítettem a térképet, 2018-04 van rajta, az RTTI-re előfizettem, de ha kalkuláltam egy utat BP közepére, semmi csúszást nem jelzett. Ha az RTTI ikonra mentem, ott is azt írta, hogy nincs információ. Valamit esetleg kihagytam?

Jago_ Creative Commons License 2018.11.30 0 0 885

Nekem nyaron volt ilyen, olyan 40.000 km-nel. Utanatoltottem egyszer a fo rendszerbe, ennyi. Most a heten volt szervizben, elvileg megneztek, nyomasproba ok. Viszont eleg sokan panaszkodnak a hutore az amerikai forumon is a benzineseknel, szoval lehet benne valami szerintem, jobb ha megnezeted...

Előzmény: Lewes1973 (882)
Jago_ Creative Commons License 2018.11.30 0 0 884

Fedelzeti szamitogep trip computer reset a jo idopillanatban es utana gurulas kozben enyhe gaz/motorfek - foto :) barmikor tudok ilyet csinalni en is :)

 

Amugy G30, 530xd 6.5-6.8l/100 km atlag a napi munkabajarassal (16 km egy iranyban, ebbol 10 autopalya), palyan 130al 5.5 l/100 km, 1200 km hazaig Nemetorszagon at tolva neki 6.5 l/100 km. Ez meg az elso 10000 km-em atlaga, volt benne minden, amugy 2.5 honap alatt jott ossze.

 

Előzmény: Bazsa530 (879)
ToldiE Creative Commons License 2018.11.30 0 0 883

Nekem is csinálja. A szervizes szerint normális.

Előzmény: Lewes1973 (882)
Lewes1973 Creative Commons License 2018.11.30 0 0 882

18 hónapos az autóm, 23e Km-el (530i). Olajcserét még nem látott. Tegnap másodszor jelezte, hogy kevés a hűtővíz, mind a fő-, mind a kiegészítő rendszerbe be kellett önteni 3-4dl-t. Ez normális? Vagy irány a szervíz?

antikbox Creative Commons License 2018.11.30 0 0 881

És én nem dönthetem el? :(

Előzmény: maszibmw (880)
maszibmw Creative Commons License 2018.11.29 0 0 880

Szia !

 

A párásodás elkerülése miatt van. Az, hogy mennyi idő után kapcsol ki, több befolyásoló paramétertől függ. ( külső levegő hőmérséklete, páratartalom az utastérben, szélvédő hőmérséklete, stb. )

 

Maszi

Előzmény: antikbox (878)
Bazsa530 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 879

 

X6 4,0d

szerintetek ez hogy???

1,8 l/100 km

antikbox Creative Commons License 2018.11.29 0 0 878

Az ügyben van valakinek infója, tapasztalata, hogy ha bekapcsolom a belső levegő keringetést, miért kapcsol ki automatikusan? Van mikor akár 30mp elteltével. Nem lehet ezt megszüntetni, kikapcsolni?

Kard Creative Commons License 2018.11.29 0 0 877

Köszi! Ezek az infók nagyon hasznosak. Nekem mindenképp, mert így legalább értem mi, miért és hogyan működik (mérnökként amúgy is érdekelnek ezek a dolgok).

Előzmény: maszibmw (876)
maszibmw Creative Commons License 2018.11.29 0 1 876

Szia !

 

Nyugodtan használhatod AutoEdrive módban a kocsit, erre van tervezve. ( A 740 xle-vel ebben a módban utaztunk )

A turbó rendelkezik egy külön elektromos szivattyúval a hűtés érdekében.

A te példádban egy országúti menet van, ahol üzemmeleg a motor, és a 90 km/h küszöbnél először beindítja az önindító a motort, mialatt a K0 kupplung még nyitott állásban van,

majd összehangolja terhelésmentesen a fordulatszámokat, és ekkor zár a K0.

Az én példámban egy teljesen hideg motor van jelen, ami beindul egy esetleges teljes akkumerülés miatt, mivel túllépem a hatótávot.

Ebben az esetben nem engedem a hideg motort kapcsolgatni, hanem szépen bemelegítem. ( M/S mód )

Amúgy autópályán utazáskor érdemes a BatteryControl módot alkalmazni. ( pl 80% megtartással )

A rekuperált energia ekkor is felhasználásra kerül, de a motor folyamatosan üzemel.

Ilyenkor csak abban az esetben áll le a motor, ha ca. 10 km/h alá csökken a sebesség, hasonlóan mint bármelyik dízel vagy benzines modellnél a Start-Stop funkció alkalmazásakor.

Én a dízelemnél sem használtam a Start-Stop funkciót, és a gyári ajánlással ellentétben hidegindításkor a kocsit legalább 1 perc járatással "előmelegítettem".

Amúgy az 530e ( és a 330e is ) indítórendszere teljesen független, leválasztott a teljes fedélzeti áramellátástól.

Egy külön akkumulátor, és tápkör gondoskodik az önindítóról, de sok esetben ( üzemállapot függő ) a villanymotor végzi el a belsőégésű motor beindítását a K0 zárásával.

 

Maszi

 

Előzmény: Kard (872)
Kard Creative Commons License 2018.11.29 0 0 875

"de ha nem lenne ez a baszakodás hanem simán változó tarifa lenne éjjel meg nappal mint régen a telefonnál akkor csak egy állítás az iDriveban mikor kezdődjön a töltés és kész." - ezt a mondatom visszavonom :), van ilyen az ELMU-ÉMÁSZ területén bár elég furán vannak meghatározva a sávok.

Előzmény: Kard (874)
Kard Creative Commons License 2018.11.29 0 0 874

Attól függ. Egyrészt van a rendszerben kapacitás tartalék még elég nagy a másik pedig, hogy éjjel kb. 2 TW-al (ez egy teljes paks) kisebb az igényelt teljesítmény mint nappal. Nagyon jól ki lehetne az elektromos autók töltésével egyenlíteni a hálózatot. Nyilván ehhez a tarifákon kéne módosítani meg okos mérőkre lenne szükség, hogy terelje a felhasználást de a lényeg, megoldható. Mellesleg most is lehet "éjszakai" áramot kérni elektromos autó töltőre csak nagyon macerás mert kell egy wallbox, külön kábelezés kell hozzá, hogy csak azt hajtsa meg és kell egy külön óra a vezérelt áramnak. Rengeteg lóvé azért, hogy ne 300 forint legyen egy töltés hanem 150. Nem éri meg, de ha nem lenne ez a baszakodás hanem simán változó tarifa lenne éjjel meg nappal mint régen a telefonnál akkor csak egy állítás az iDriveban mikor kezdődjön a töltés és kész.

Előzmény: Bazsa525 (873)
Bazsa525 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 873

Ha így felfutnak az elektromos autók, Pakson meg fog nyikkanni az ékszíj?!

én inkább kiküldöm a pénzt a sivatagba.

Kard Creative Commons License 2018.11.28 0 0 872

"akkor beindul a motor, amit be is melegítek, és nem engedem leállni, kapcsolgatni" - úgy gondolod, hogy nem tesz jót a folyamatos leállítgatás a motornak? Nekem az kifejezetten szimpatikus volt, hogy jött a körforgalom országúton (elvileg nézi a navi adatait is a döntéshez), lelőtte az ICE-t, rekuperált majd kigyorsításnál megint csak 70-80 körül kapcsolta vissza az ICE-t (ez hosszabb autópályás tempó után volt, majdnem üres akksival). Beteszed sport módba, hogy ne kapcsoljon ki a benzin motor?

Előzmény: maszibmw (869)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!