A térképek ugyanolyan szarok, mint az első körben:)
Még nem fejezték be a program tanulmányozását:)) A csomóponti jelzések (térképen) ok, de az igazat megvallva, én inkább a megnevezéseket szoktam figyelni, nem a számozást. De ez az én problémám.
A link jó, de szerintem nem figyeltél oda, azért idézgeted. Ez semmi hivatalos, egy cég csinálja, mindenféle információval rajta. Ami rajta van, azt nyilván ugyanazokból a sajtóértesülésekből szedik össze, mint te magad, és semmi nem garantálja, hogy nem tévednek bármiben is. Linkelni nem ezt érdemes, hanem a hivatalosat, már ha majd lesz rajta bármi értékelhető információ.
A Nemzetgazdasági Minisztérium 2015. március 1-ig meghosszabbította az EKÁER rendszer "próbaüzemét". E napig a NAV ellenőrei nem bírságolnak az EKÁER-rel kapcsolatos mulasztások miatt, csak figyelmeztetnek. Továbbá nem szükséges az érintett vállalkozásoknak a kockázati biztosítékot sem megfizetni.
Ez így van, sőt, akik Monor környékéről járnak Pestre dolgozni, jó részük nem vesz 5 km-ért matricát, inkább átmegy Üllőn és Vecsésen. Reggel oda, délután vissza.
Ez a link még a szokásosnál is pongyolábban fogalmaz, rögtön az első sor:
"1. A megyei útdíjmatricák a szomszédos megye első lehajtójáig lesznek érvényesek, így például egyáltalán nem lesz szükség a Veszprém megyei matricára."
Nem lehajtóig lesz érvényes, hanem csomópontig! Nagyon nem mindegy. Ráadásul szükség lehet Veszprém megyeire, mert ha valaki kizárólag Siófok-kelet és Polgárdi között akarja használni a pályát, akkor neki elég egy Veszprém megyei. Ha megszüntetnék, kellene vennie egy Somogy és egy Fejér megyeit is.
Továbbá nem teljes, mert alig ír valamit a visszaváltásról.
"Ügyfeleink a készülő rendeletmódosítás kapcsán feleslegessé váló megyei matricáikat az új előírások hatályba lépése után válthatják vissza. A NÚSZ Zrt. jelenleg azon dolgozik, hogy ezt minél egyszerűbbé tegye az ügyfelek számára, és keresi a szokásos ügyintézési formáknál kényelmesebb megoldásokat."
Azaz ahol megszűnik a díjfizetés, feleslegessé válik a matrica, visszaválthatják.
Az várható volt. De mivel a 4-es út nem fizetős, (JNSz megye nerm szerepel az útdíjas megyék közt,) ezért a szakaszért nerm fognak jegyet venni, inkább kerülni fognak Vecsés felé, és visszafelé fogják a repteret megközelíteni.
Javasoltam az érdi fórumokon, hogy legyen dugódíj itt is. Mert ha kitavaszodik, itt is akkora lesz megint az átutazó forgalom a központon át, mint volt 10-15 éve. De gyávák ezek.
Toldozzák-foltozzák az illetékesek a fizetős útdíjrendszert, hátha egyszer csak kikerekedik belőle valami értelmes verzió. Ami nekünk a legfontosabb, bejelentették, hogy mégsem lesz fizetős a reptér megközelítése. Azt azonban nem nagyon kommunikálják, hogy ez csak Budapest[...] Bővebben!Tovább »
mondjuk kevés embert lehetne találni lámpással keresve is, aki le tudna vizsgázni Kresz-ből néhány évvel a vizsga után, vagy belekukkantott a "Kresz könyvbe" miután egyszer levizsgázott.
Este fel kell kapcsolni ? Jó, hogy szólsz. Gondoltam takarékoskodom, ne legyen olyan magas a villanyszámla. Vagy az autóban nincs ellenőrző mérőóra ? Franc se tudja már.
Az a tábla káosz is már értelmezhetetlen. Annyi van belőlük, hogy nincs idő mindet megvizslatni, miközben 256-tal elslattyogok mellettük. ( CHF/HUF)
Rendes autópálya plusz VIGNETTE-MATRICA kiegészítő tábla, plusz egy sorral, hogy melyik megye hatálya alá tartozik. Előre kitenni ugyanazt kilométer-távolságot tartalmazó előrejelzéssel, a szakasz elejére meg önmagában. Ez önmagában nem igényel túl sok változtatást, könnyen megoldható.
Azt nem tudom (egyébként simán ki lehetne tenni a szokásosat is szerintem), de mintha Linfury nem is ilyet hiányolt volna, hanem a nemfizetős-fizetős határ tábláját, olyan meg van.
Legyünk egy felvilágosult, az egyházaktól leválasztott, európapárti, jogállamiságot követő szociális piacgazdaság, élő köztársaság eszmével, ahol a pártállami működés és az illiberalizmus fel sem merül.