Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Sziasztok. Van egy komplett 0-ás asztal. 18.- méter hosszú, 240 cm forduló ív kétszintes, algút sziklás résszel, hidak, szakadék folyó részlet 1.2 méteres híddal! A pálya másik végén rendezőpályaudvarral! Egyedi sinek váltók 1950 évekből, marklin sinek váltók, pv sinek váltók, lenz sinek váltók. Modulos rendszer szétszedhető! Képeket árat küldök emailben.
Megválnék az alábbi képen látható Pannónia kocsi maradványtól, plusz a képen látható tartozékaitól. A kocsi tetejét valószínűleg egy nagyobb ütés érhette, az egyik oldal is deformált picit, a tetőt nagyjából, bár nem teljesen, de kiegyengettem. Irányárra beírok 2000 Ft-ot, de tulajdonképpen bármit meghallgatok. A legjobban annak örülnék, ha valakivel sikerülne elcserélnem egy eredeti fényezésű szürke Előre személykocsi tetőre. Természetesen nem tip-top állapotot várnék el cserébe a kocsiért, de még valami épp használhatót. Ajánlatokat, érdeklődéseket a winky80@gmail.com címre várok.
Ismerem a sztorit, a börze topicon és is "kitűntettem" egy mínusz jellel Vozovi bácsit. Az 50ezer nekem nagyon sok, főleg olyanért amin kocsi forgóvázak vannak.
(Lassan meg kéne nyitni a : Bérből és fizetésből élők Pénzverdei vasút topicját.)
Attól föggetlenűl továbbra is keresek, Pannónia kesznit tetővel, vagy komplett rossz mozdonyt.
Keress rá a Jófogáson. Az a motornélküli Pannónia van fenn 50 000-ért, amiért vérre menő harc folyt a Vaterán. Nem kommentálom a dolgot, de elég megnézni az " akkori nyertes " minősítését.
Rossz állapotú PV Pannónia mozdony kasznit és Tetőt keresek megvételre.(Áramszedős részem van.) Vagy esetleg nem működő PV Pannónia mozdony is érdekel.
E-mail címem elvileg publikusra van állítva. Köszi.
Sziasztok elcserélném (nem eladó )Előre tartályomat eredeti de viseltes fényezéssel .Három lépcső hiányzik a többi dolog megvan, (ritkább mint a Pannónia tartály) .Cserealap Előre rakoncás hasonló állapotú ,vagy szebb ez esetben ráfizetek .Email:golf2001@gmail.com
Valóban a csapágyborítás alapján a legkönnyebb elkülöníteni a Tóth dolgait a Deákétól akár kép alapján is. Ezért is írta szerintem pv-vonat, hogy nem Tóth, hanem Deák a tejesre az ebay-en.
Valóban a Deák használta a nagybátyja szerszámait, bár voltak olyan kocsijai amik a Tóth-nak nem. Ezekhez nyilván ő csináltatott szerszámokat. A Deáknál egyébként az alváz selyemfényű fekete, míg a Tóth-nál fényes, de sok más apróság is van még amivel most nem untatnék itt mindenkit ezek talán a legszembetűnőbb különbségek.
Hogy miért nem használta a Deák a MÁV-os csapágyborítást, annak két magyarázata is van. Egyrészt állítólag tönkre ment a MÁV-os csapágyborítás szerszáma, másrészt a Deák a külföldi piacot célozta meg első sorban -bár ez nem jött be nagyon, ami a minőségnek (vagy mondhatni annak hiányának) és az ehhez képest viszonylag magas árnak is volt köszönhető. Ráadásul a külföldi piacra Deutche Reichban feliratos kocsik is készültek, ezeken pedig nem mutatott volna jól a MÁV-os csapágyborítás. Ez is oka volt az új szerszám elkészíttetésének.
Lehet, hogy nincs igazam, de én a tengelyek végén lévő stilizált csapágytartók alapján azonosítom a két gyártót. Tóth Lajosnál " MÁV " felirat volt belenyomva. Az unokaöccse Deák László ezt nem nyomta bele . Az okát nem tudom, mert az örökölt szerszámokat használta minden termékéhez. Elfogadom a kritikát az állításommal kapcsolatban, de eddig működött.
Szia, ez a néhai jabloneci (Csehország) Gewis cég gyártmánya. Trix kompatibis, 00-ás vasutakat gyártottak, talán a Trix-nek is beszállítottak. Érdekes ritkaságok 00-ás egzóta gyűjtőknek. Üdv! S.
Nekem több helikon vagonom is van 100% eredeti fényű ,de a csavarok nincsenek piros festékkel levédve .Lehet hogy csak a Pannóniánál csinálták ?Akinek van most már kíváncsi vagyok nézze már meg ha kérhetném .
Nem akarok károgni, de a két piros és a kék biztosan Pannónia. A másik kettőtől legalább elölnézeti és felülnézeti kép is kellene. Nagy a valószínűsége, hogy ügyesen átfestett Pannóniák ezek is. Nem nagy ügy az ilyen. Némi maszkoló szalag, jól kikevert festék és némi kézügyesség kell hozzá. Remélem lesz egy kis időm a héten és felteszek képeket. Próbaképpen már készítettem hasonló festést egy soha festést nem kapott ( tehát teljesen nyers lemez ) Pannónia kasznival. Azon nincs felirat. Egy jó állapotú és eredetileg feliratozott Pannónia kocsit simán át lehet így festeni.
Óvatosan az ilyennel!! Ezért kell személyes átvételt kikötni, ha megveszed.