Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 8275

Szombat reggel, tragikus autóbalesetben elhunyt egyik mozdonyvezető kolégánk és topictársunk, aki ide is rendszeresen írt. Többen ismerhetjük, hiszen ő vezette a 100. évfordulón közlekedő 2163-as Csörgőt és a putnoki vonal utolsó utáni napján közlekedő InterPicit. Lelkesedésének és kompromisszumkészségének is köszönhetjük, hogy olyan remek fotók készülhettek, amilyenek. Nyugodjék békében!

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.23 0 0 8274

http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=94682

http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=94681

http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=94679

http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=94680

 

 

2013.10.28-2013.10.31 3 napig éjszakai vágányzárral átépítik a 95-96 sz levő útátjárót ami jelenleg 10 km/h korlátozás van!

 

Menetrendi időszak: 2012/2013 Igénylő szervezet: Magyar Államvasutak Zrt. Beérkezés dátuma: 2013-10-18 08:24:12.996313 Iktatószám: 2013/16105/0 Eredeti érvényesség: 2013-10-28 20:10:00 - 2013-10-29 04:50:00 Kiutalt menetvonal(ak) zavarása nélkül: Igen Vonatok között: Nem Kapacitás korlátozás/módosítás oka: Évközi PV kapacitásigény Korlátozás oka: útátjáró átépítés Megjegyzés: FKG Kft. 95+00-96+00 szelvényben útátjáró csere.
Bizt.ber. szakfelügyelet szükséges.

 

Vágányszabályzás

 2013.11.20/2013.11.21

Vágányzár megrendelés Alap adatok Menetrendi időszak: 2012/2013 Igénylő szervezet: Magyar Államvasutak Zrt. Beérkezés dátuma: 2013-10-18 08:27:35.976848 Iktatószám: 2013/16108/0 Eredeti érvényesség: 2013-11-20 20:10:00 - 2013-11-21 04:50:00 Kiutalt menetvonal(ak) zavarása nélkül: Igen Vonatok között: Nem Kapacitás korlátozás/módosítás oka: Évközi PV kapacitásigény Korlátozás oka: nagygépes vágányszabályozás Megjegyzés: FKG Kft. 95+00-96+00 szelvényben útátjáró csere utáni sebességfelemelő szabályozás.
Bizt.ber. szakfelügyelet szükséges.

 

Előtte 2 éjszaka Vámosgyörk Gyöngyös(halász) közt lesz felújjítás 25-71 szelvények között...

bodrostomi Creative Commons License 2013.10.21 0 0 8273

félOFF:

 

Múlt heti hortobágyi késés, dupla szerelvénnyel:

 

vacsoravesztő Creative Commons License 2013.10.13 0 0 8272

A hétköznapot még meg is értem, mert ugyanannyi az IC Ms-től Fa-ig, mint a gyors!

Előzmény: benbe (8271)
benbe Creative Commons License 2013.10.13 0 0 8271

Azt én sem, de péntek-szombaton a főiskolások a Hernád+személy kombinációt szokták reggel csinálni, de más időpontokban is sok átszállót szoktam látni. A személy pedig - hála a gyorspótjegynek - gyakorlatilag minden napszakban teltházas.

Előzmény: vacsoravesztő (8270)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.10.13 0 0 8270

Ma egész nap ez volt! Az ms-i IC késik valamennyit, az egri személy megvárja (mondjuk kiváncsi vagyok ilyen kis távon vasárnap, amikor amúgy is drágább az IC-jegy hányan mennek Miskolcról Egerbe IC-vel), emiatt csak 35-re ér be és a szembőli se tud előbb menni. Mondjuk azt nem tudom miért nem rendezőztek de ennek is biztos van valami oka...

Előzmény: Törölt nick (8269)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.13 0 0 8269

Aktuális Agria IC már közel 10 perce vár az ingára, amit 31 helyett 37-kor indítottak el... Maklári kereszt forever... 

István Gyuri Creative Commons License 2013.10.12 0 0 8268

alex_86: Pár év alatt azért történt némi változás... pécsi kétórázás, Békéscsaba felé a hibrid rendszer, a nyári menetrendben a balatoni vonalakon a plusz IC kocsi.

Nincs érdemi kapcsolat. Amikor megszűnt a bagós rendszer, után rögtön eltűntek a kocsik a startos süllyesztőben :)

Egyébként pl. Pécsre sem kellett plusz szerelvény a sűrítés miatt (ahogyan az ITF indulásakor sem kellett, sőt!), meg szerintem a balatoni IC-kocsi már ment, amikor még volt bagós kocsi (de a nyári kocsikat, a sulipéntekes erősítésből ki lehet hozni simán, az nem plusz igény a szememben).

 

Korábban pl. a 657-654 évekig fix keletis forduló volt, ma nem az. Kassa felé is ment egy EC szerelvény, az is a múlté. Miskolc felé járt naponta kétszer a Samu, ma szlovák szerelvény van elvileg helyette. Közben a miskolci szerelvények beforognak a 100-as vonalon is néhány vonatba (Bereg IC Záhonyig, satöbbi).

Felejtsük már, hogy melyik területnek a kocsija! Mindegyik közös, a nemzetközi megállapodások miatt meg hol ide, hol oda mennek a külföldi kocsik.

Ami egyik helyen felszabadul, az megy a másik helyre, lényegtelen, hogy most éppen melyikbe...

 

Hidd el, egy picit jobban ismerem, hogy belül miként ment (és megy ma is) a startos kocsiga(rá)zdálkodás... 10% tartalék bőven van benne pl, amit egyik napról a másikra ki lehetne szedni. Engem nem tudnak megetetni a niiiincs kocsiiiiiiii kórus tagjai :)

Előzmény: alex_86 (8266)
alex_86 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 8267

Azok is szublimálódtak valahová, mert több kocsi nem lett a törzsszerelvényben, de továbbra sem volt sehol máshol fejlesztés - egyszerűen eltűnt a süllyesztőben....

Pár év alatt azért történt némi változás... pécsi kétórázás, Békéscsaba felé a hibrid rendszer, a nyári menetrendben a balatoni vonalakon a plusz IC kocsi.
Miskolc/Nyíregyháza környékéről tudok nyilatkozni, itt bizony nincs kolbászból a kerítés. Nem véletlen, hogy a miskolci SZVÖR-ben is van "hibrid" forduló, amire a Keleti kocsit (1.o).

A pocséklás egyébként szerintem ott keresendő. Korábban pl. a 657-654 keletis forduló volt, ma nem az. Kassa felé is ment egy EC szerelvény, az is a múlté. Miskolc felé járt naponta kétszer a Samu, ma szlovák szerelvény van elvileg helyette. Közben a miskolci szerelvények beforognak a 100-as vonalon is néhány vonatba (Bereg IC Záhonyig, satöbbi). Korábban azért nem volt ilyen és a miskolci forduló jelenleg eléggé feszített.
(A 3G-s IC kocsik üzemkészségéről ne is beszéljünk, pont tegnap számolgattam a vonatból, 5 kocsi volt félrelökve, vörös bárcával. Az állomány fele! Ezek után az IC+ projektet sem ártott volna jobban végiggolndolni.)

Visszatérve: szerintem a pazarlás maximum a Keleti gazdálkodására mondható, más SZSZK esetében nem állja meg a helyét. Én egyébként azt is pazarlónak tartom, ami a román nemzetközi vonatokkal megy, hogy nem jó már a békéscsabai Bautzeni, oda EC kocsi kell (pl. Corona). Lehet azon vitatkozni, ezeknek a vagonoknak hol lenne jobb helye - bár ezek igazából nemzetközi forgalomra készültek.

Előzmény: István Gyuri (8264)
alex_86 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 8266

Azok is szublimálódtak valahová, mert több kocsi nem lett a törzsszerelvényben, de továbbra sem volt sehol máshol fejlesztés - egyszerűen eltűnt a süllyesztőben....

Pár év alatt azért történt némi változás... pécsi kétórázás, Békéscsaba felé a hibrid rendszer, a nyári menetrendben a balatoni vonalakon a plusz IC kocsi.
Miskolc/Nyíregyháza környékéről tudok nyilatkozni, itt bizony nincs kolbászból a kerítés. Nem véletlen, hogy a miskolci SZVÖR-ben is van "hibrid" forduló, amire a Keleti kocsit (1.o).

A pocséklás egyébként szerintem ott keresendő. Korábban pl. a 657-654 évekig fix keletis forduló volt, ma nem az. Kassa felé is ment egy EC szerelvény, az is a múlté. Miskolc felé járt naponta kétszer a Samu, ma szlovák szerelvény van elvileg helyette. Közben a miskolci szerelvények beforognak a 100-as vonalon is néhány vonatba (Bereg IC Záhonyig, satöbbi). Korábban azért nem volt ilyen és a miskolci forduló azért eléggé feszített.
(A 3G-s IC kocsik üzemkészségéről ne is beszéljünk, pont tegnap számolgattam a vonatból, 5 kocsi volt félrelökve, vörös bárcával. Az állomány fele! Ezek után az IC+ projektet sem ártott volna jobban végiggolndolni.)

Visszatérve: szerintem a pazarlás maximum a Keleti gazdálkodására mondható, más SZSZK esetében nem állja meg a helyét. Én egyébként azt is pazarlónak tartom, ami a román nemzetközi vonatokkal megy, hogy nem jó már a békéscsabai Bautzeni, oda EC kocsi kell (pl. Corona). Lehet azon vitatkozni, ezeknek a vagonoknak hol lenne jobb helye - bár ezek igazából nemzetközi forgalomra készültek.

Előzmény: István Gyuri (8264)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.10.10 0 0 8265

István Gyuri: Már ne haraguj meg, de ha decemberben lesz elég kocsi (ugyanennyi vonat lesz akkor is), akkor most is lennie kellene...

Bocs, rosszul fogalmaztam. Előbb-utóbb csak vége lesz annak a vágányzárnak vagy extra eseménynek ahova vitték őket.

 

Wiener Walzer: Ha forgalomba áll a 42 darab Flirt akkor talán jobb lesz átmenetileg a helyzet.

Az a baj, hogy csak átmenetileg. Mert simán elképzelhetőnek tartom, hogy sebtiben leselejteznek 42 darab Flirt szerelvénynek megfelelő B-s vagy Bhv kocsit (ha abból indulok ki, hogy évekkel ezelőtt még Miskolc adta az egri fordulót most meg Szolnok valamint, hogy fénykorukban (=az ütemes indulása) az ms-i személyek is 4 kocsisak voltak most meg 3 meg kettő, akkor simán lehetségesnek tartom).

Előzmény: István Gyuri (8264)
István Gyuri Creative Commons License 2013.10.10 0 0 8264

vacsoravesztő: Szerintem max. decemberig marad így, akkor új menetrend új SZVÖR... Hosszú távon elég érdekes lenne.

Már ne haraguj meg, de ha decemberben lesz elég kocsi (ugyanennyi vonat lesz akkor is), akkor most is lennie kellene...

 

Kíváncsi vagyok hova kellettek a kocsik, selejtezés volt valamerre vagy a 100 felújítási munkálatai miatt van több forduló?

A 70-es vonalat mondják, hogy a vgz. miatt kell oda plusz kocsi, meg állítólag Debrecenbe adtak kisegítésként, de azért ezek még mindig kamuk, mert vannak bőven tartalékok még a rendszerben (és egyébként is normális ügymenetnél mindig is a speciális kocsik terén, pl. az IC-kocsik terén van a legszorosabb helyzet...)

 

Wiener Walzer: Eger felé valóban luxus járatni komplett IC szerelvényt, de jobb lenne ma legalább 2 kocsi lenne benne IC kocsi legalább fékezne jobban a szerelvény.

:)) Utolsó utáni szempont..

 

Ha forgalomba áll a 42 darab Flirt akkor talán jobb lesz átmenetileg a helyzet.

Nagyon jól mondod: "átmenetileg"... Egyszerűen úgyis elnyeli a mélység a Starton belül... Ugyanúgy, mint amikor megszűntek a bagós IC-kocsik. Azok is szublimálódtak valahová, mert több kocsi nem lett a törzsszerelvényben, de továbbra sem volt sehol máshol fejlesztés - egyszerűen eltűnt a süllyesztőben....

 

Jó lenne ha lenne pénz alkatrészre és javításra, és meg lehetne javítani a félreállított kocsikat.

Jó lenne, ha nem akarnának több kocsit fenntartani, mint amennyire valójában szükség van...

 

Előzmény: vacsoravesztő (8258)
robcso1361 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 8263

Nem todok semmit mert MiSkóciában voltam...Egyébként a területi vezérigazgató jött, de h minek azt ne kérdezd meg...

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (8262)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2013.10.09 0 0 8262

Margaret Teacher már halott. Mi volt a pontos pályaszám?

Előzmény: robcso1361 (8261)
robcso1361 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 8261

Tegnap miért volt Egerben a vaslady? Nem tud senki semmit?

abauj Creative Commons License 2013.10.09 0 0 8260

Az OFF 70-esen állt a bál. Így nem tudtak a Keletibe időben bejönni. (Volt olyan szerelvény, amit Vácon visszafordítottak.)

Előzmény: alex_86 (8257)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.08 0 0 8259

Gondolom selejtezés, a javításra váró kocsik számának növekedése, okozhatott problémát.

Sátoraljaújhelyen láttam, ahogy kb min 15 darab főleg  Bhv kocsit tárolnak,ezeket már leselejtezték, meg láttam, ahogy szétvágtak egyet.

Legutóbb a futbalhuligánok is tönkretettek egy szerelvényt.

Eger felé valóban luxus járatni komplett IC szerelvényt, de jobb lenne ma legalább 2 kocsi lenne benne IC kocsi legalább fékezne jobban a szerelvény.

Láttam ma a posta Bhv -s IC-t először én se hittem a szememnek.

 

Jó lenne ha lenne pénz alkatrészre és javításra, és meg lehetne javítani a félreállított kocsikat.

Anno Szolnokon láttam a kerítést a csíkos Bhv kocsikból, Pl  Déliben, Miskolcon

(tároló 5) stb lehet még látni félretett kocsikat.

A legszebb hogy ma pl 2 darab 3 G IC kocsit láttam félretéve Ms en a tároló 5 ön ahol a javításra váró kocsikat tárolják.

 

Ha forgalomba áll a 42 darab Flirt akkor talán jobb lesz átmenetileg a helyzet.

Előzmény: vacsoravesztő (8258)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.10.08 0 0 8258

Szerintem max. decemberig marad így, akkor új menetrend új SZVÖR... Hosszú távon elég érdekes lenne.

 

Kíváncsi vagyok hova kellettek Szolnoknak a kocsik, selejtezés volt valamerre vagy a 100 felújítási munkálatai miatt van több forduló?

Előzmény: alex_86 (8257)
alex_86 Creative Commons License 2013.10.08 0 0 8257

IC 653 Tulipán (az egyetlen megmaradt teljes kör IC) ma posta Bhv szerelvénnyel lett kiálítva (cseh kocsik késtek)!!! Kellene azért az a keletis tartalék szerelvény, nem Eger felé kellene koptatni őket...

Előzmény: István Gyuri (8255)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.08 0 0 8256

Aktuális Minaret IC fél órás késésben, "műszaki ok" miatt... Kál-Kápolnán legelt 10 percet, Nagyúton 14-et...Vajh mi lehet már megint...

István Gyuri Creative Commons License 2013.10.08 0 0 8255

Robcso1361: Az 5500 és az 542 az-az két szerelvényt Keletinek kell kiállítania, nekik pedig nincs ezeken kívül már kocsijuk, az utasoknak tetszik

Azoknak az utasoknak is tetszik, akik meg péntek-vasárnap nem kapnak helyjegyet a rendes IC-kre?! Nevetséges intézkedés...

Niiiiiincs kocsiiiiiiiiiiii... Szánalmasok.

 

Előzmény: robcso1361 (8252)
Zolcsi67 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 8254

http://iho.hu/hir/oszi-nagytakaritas-indul-131007

 

Szerintem meg ezt láttad, vagyis az eredményét.

Előzmény: robcso1361 (8252)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.07 0 0 8253

Ezzel létem Pestre. Végig IC, kellemes mglepetés vlt így vasárnap estére :)

Előzmény: Törölt nick (8250)
robcso1361 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 8252

Az 5500 és az 542 az-az két szerelvényt Keletinek kell kiállítania, nekik pedig nincs ezeken kívül már kocsijuk, az utasoknak tetszik, mozdonyvezető szemmel dögnehéz és nagyon hosszú, de jól fékez, nem tudjuk meddig jár így...

 

Holap ha minden igaz Egerbe jön a vaslady nem tudni miért, de kitakarították az állomást.

Előzmény: adi83 (8249)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.10.06 0 0 8251

15:00-sba fordult.

Előzmény: Törölt nick (8250)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.06 0 0 8250

...és ma is ez volt: a 9:04-es Szépasszonyvölgy IC: V43 - Ds (ha jól láttam, nem mentem el az elejéig) - Bmz - Bmz (fülkések) - Bpmz (termes), illetve az ez évi menetrendben már megszokott Avmz IC kocsi a végén. 
A 12.50-kor érkező Egri Csillagok és a 13.04-kor induló Leányka viszont már a megszokott szolnoki fecske flottából állt. :)

adi83 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8249

Ma már egy csomó pesti full IC-ből állt!

Előzmény: adi83 (8244)
robcso1361 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 8248

Októbertől megváltozik az OMYA kiszolgálása, csak egy vezér egész nap, éjszakai rakodás, de még nem tudjuk, h fogják kiszolgáli az egri iparvágányokat... Lehet dácsia jár majd fel.

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2013.09.26 0 0 8247

Magánvasutas topicban írta valaki, hogy tegnap este 7 óra körül.

Előzmény: Törölt nick (8246)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.26 0 0 8246

Mikor volt???

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (8245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!