Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20007

Részedről sem az autó hibája. Nyilván a gázolaj megdermedt.

Én kerülve a hulladék anyagot,próbálgatom az összes autóm kíváncsiságból és mind pöccre indul. Az X5 izzítás nélkül is. -17,-19-ek voltak eddig. Ma már nem indítok semmit,mert csak -11 van.

Előzmény: Popsi (19999)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 20006

Hát itt írja mind az előtöltés állító szelepet, mind a mennyiségszabályzót. Adagoló környékén keresgélnék, leginkább a fedél lehet gyanús.

Előzmény: egyedricsi (20002)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 20005

Nekem ezzel a gyenge akkuval, amit néha másikkal kell bikáznom, simán indul ebben a hidegben is. Annyi, hogy előtte nem kályházhatok, mert az megszívja. Ma is egy izzításra pöcc. Annyi, hogy kell pár másodperc mire összeszedi magát indítás után.

Előzmény: Zoli.78 (20000)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 20004

Én is arra tippelnék, mint a Zoli. Adagoló fej. Hebegés csak magadabb fordulaton. Szerezned kéne egy másik HDK fejet és azzal kipróbálni. 

Előzmény: egyedricsi (20002)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 20003

Nekem akkor csinàlt ilyet amikor a potis fej volt rossz. De azt hiszem a tied már hdk-s. Persze az is lehet rossz. Én azért az adagolónál bogarásznék. Esetleg egy állítgatás segíthet.

Előzmény: egyedricsi (20002)
egyedricsi Creative Commons License 2017.01.08 0 0 20002

 

Ez a tünet..és a hiba

egyedricsi Creative Commons License 2017.01.08 0 0 20001

Üdv!

Igaz nekem nem Bömbim van,de ugyan az a motor :) 256tm 2.5 diesel no egr Automata 1996 

Range Roverben van..

A gond a következő, nem forog 2000 fordulat fölè, volt diag, de nem egyszerű a dolog (mivel range obd csatival,diagom nem volt csak autocom amivel egyáltalàn lett kontakt)az eredmènyek mennyire hihetők arra nincs gari :) (bmw e34 tipusr volt állítva)

Ha "rugdosom" a gàzpedált nèha felugrik a fordulat 3-4000 ig is akàr.

Ami cserélve lett eddig: MAP szenzor, go szűrő, üa pumpa,gázpedál jeladó.

Kiput szèthúztam a középső dob elött..dugulásra gyanítva..de nem változott..

Szépen indul hidegen melegen, alapjàrat jó, néha picit bedadog (hullámzik) de nem mindig.

Adagolót még nem piszkáltam... befecskendező jel nem szokott vilàgítani,hibát a board nem ír..

( Egyéb előélete/tünet nem ismert így vettem...gondoltam csak üa gondok lesznek,de tévedtem :) )

Valakinek volt màr ilyennel dolga?

Köszi előre is a válaszokat..

Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 20000

Az indulás is siralmas. Még szerencse, hogy volt erő tekerni töltés után. Két izzítás és kb. 15 mp. tekerés. Ennek a fele úgy, hogy 300 körüli volt a fordulatszám. Kiváncsi vagyok holnap mi lesz, csak 10 órát fog állni.

Előzmény: Popsi (19999)
Popsi Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19999

AZ semmi..Én Pénteken még simán indítottam -11 fokban.Egy izzítás no para..még videóztam is,büszke voltam. Másnap -16 fok,azóta nem indul...Két akku kifektetve,úgy hogy olyan töltőm van(bika funkciós) amivel teherautókat indítottam már be pár perc alatt. Ezt nem sikerült..totál halott,még a hideg indítóra se nagyon reagált. Nem tudom merre induljak. most is már -13..holnap se lesz az indulás napja. Automata..még húzni se lehet. Van hőlégfúvóm,bebaszom a motortérbe had melegítse..
Ja a másik TDS-em az E39 pöcc röff volt ma reggel is -17ben..Csak hogy vmi pozitívum is legyen a tds-ről. :D

Előzmény: Zoli.78 (19997)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19998

Nekem ugyanezek voltak a tüneteim. Ez semmi más mint cellazárlat. A felületi fesz megmarad rajta ideig-óráig de mondjuk 3 nap után már nem indít. Én hankook márkájút vettem, 100 ah és 850a indítóáram. Ez elég bika :)

Kérdésedre visszatérve simán lehetséges. Én ezért kérdeztem, hogy mi a gyártási ideje. Saját tapasztalatból tudom (flotta...) hogy felhasználunk új akkut is, ami már 2-3 éve a polcon van. Az seoha nem fog 5-6 évet kibírni. Arra még nem jöttem rá, hogy miért a gyári akkuk bírják a legtovább. Talán a meg nem bontott elektromos kör és a tökéletes saruk, polaritások. 

Előzmény: Zoli.78 (19997)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19997

Létezik, hogy két évet bír egy akksi? Két hete állt 3 napig és meg se nyikkant. Következett egy 24 órás töltés, és semmi gond a mai napig (minden nap használatban van, 8-12 óránként). Tegnap 12-kor leállítottam és ma 12-kor vánszorgó tekerés és merülés. Két óra töltés után lendületes indítás. Most vehetek egy új akksit. De az biztos, hogy valami no name lesz. Mert ez a VARTA is csak ennyit tud. Akkor meg minek? Még vizet sem tudok ellenőrizni benne.

Előzmény: Bogi86 (19996)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.08 0 1 19996

Annó az enyém is csinálthasonlót még a HDk csere előtt. Ki lett cserélve, be lett állítva géppel azóta lényegében tünetmentes. Most, hogy kapott új akkut érdekes módon melegen is pöccre indul, előtte fűrészelt kb 1,5 másodpercet. Ennyit számít a bika akku és az önindító fordulata, gondolom amagasnoyműsú fej jobban termel, hiszen az is fordulatból dolgozik. Mindenkinek akánlom az akku cserét, csodát tesz :) 

Előzmény: Ricsi89 (19994)
KDanee11 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19995

Aha, már látom. Tehát a lényeg, hogy csak szakemberrel együtt próbálkozzak (vagy nélküle úgy, hogy én nem vagyok ott). Köszönöm, örülök, hogy nem estem neki csak úgy, így se férni az udvaron :D

Előzmény: Ricsi89 (19994)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19994

Nem ilyen egyszerű. Ha visszaolvasol egyik kolléga 3 napig rakta vissza és állította, hogy beinduljon az autója. Nem csak egy fedél, ebben van az a szerkezet, ami a motorvezérlő által adott jel alapján állítja a fordulatot. Még a leszedés kipucolás a kisebb dolog, bár ott is el lehet rontani. De vissza is kell rakni és a fedél pozícióját géppel be kell állítani, hogy jól menjen az autó.

Előzmény: KDanee11 (19993)
KDanee11 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19993

Ez az a dolog, ami nem csak úgy működik, hogy leszedem, kipucolom és vissza, hanem kizárólag csak szakember, aki érti is, hogy mit csinál ugye? Vagy ez csak egy sima fedél, amit lecsavarok, kiretkelek és visszarakom?

Előzmény: Ricsi89 (19992)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19992

Az aktuátor az az adagoló fedél. Igen egy szétszedés és tisztítás talán segíthet, vagy nagy mértékben csökkentheti ezt a jelenséget. Plusz utána egy beállítás.

Előzmény: KDanee11 (19991)
KDanee11 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 19991

Sziasztok!

 

Az enyém hidegen katasztrófálisan indul. Illetve könnyen indul, csak elkezdi rángatni magát össze-vissza és egyenetlen a járása.

 

Leginkább ez a videó adja vissza az egyenetlen járást, de az enyém sokkal durvább:

 

 

 

A srác szerint ez volt a megoldás, de nem igazán tudom értelmezni:

 

"I have fixed it. It was the diesel pump. I went to the BMW garage who wanted to charge me around 2000E for installation of another Diesel pump. But, I couldn't afford it so just opened the idler which is located at the top part of the diesel pump, cleaned it and reinstalled it. Now it has been almost one year since it runs great.

 

The actuator is the electronic part of the injection pump. It's simply the top part of the pump that you can take apart and clean or replace with a new unit. In my case, cleaning did the job.

 

Everything inside the actuator. Once you open it up, you will see the dirt that builds up in there."

 

Valami adagoló tetején lévő aktuátorról beszél, de fogalmam sincs, hogy az micsoda és hol van. Valakinek ötlet?

 

Más: Lemértem a városi fogyasztást is, rengeteg hidegindítás, rövid távok, melegítések: 12 liter. Ez dupla annyi, mint az országúti fogyasztás.

 

Ja, még valami. Tegnap a Pajeroba belefagyott a shell-v-power gázolaj. -18 fok volt. Tavaly ugyanezt eljátszotta már egyszer. Senkinek sem javaslom a shellt.

 

B.U.É.K.!

 

Popsi Creative Commons License 2017.01.07 0 0 19990

Kifér persze.

Előzmény: Ricsi89 (19989)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 19989

Most este meg hibátlan volt a fűtés, bár a fűtésszelepről a csati le van húzva. Holnap rádugom és kipróbálom úgy is. Csak ne kelepelne a fűtőmotorom. :)

Kiegyenlítőtartályt kifordítom, akkor a szívósortól kifér a motor?

Előzmény: Ricsi89 (19988)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 19988

Persze az összes cső meleg volt. Csapra menő, csaptól a radiátorig, radiátortól vissza. Az összes fűtéscső meleg, bent pedig hideget fúj mindkét oldalon, szélvédőre is.

Előzmény: Zoli.78 (19987)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 19987

A vezérlőnek és az órának külön jeladója van. Nálam 61 fokot kap a vezérlő amikor középen áll a mutató. Így oldották meg, hogy izzítson meleg motornál is. A fűtéscsap után is meleg a cső?

Előzmény: Ricsi89 (19986)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 19986

A mutató az 65 foknál már középen áll, múltkor néztem géppel. Egyébként ma meg nulla fűtésem volt, csak hideget fújt maxra tekert fűtésnél is. Amikor megálltam megnéztem a csöveket, a fűtőradiátorra menő csövek melegek, de csak hideg jött be. Plusz tegnap valami elkezdett zizegni, ha megy a fűtőmotor. Mintha valamibe beleérne a lapátja. Nincs ott valami zsalu, ami szabályozza a hideg-meleget? Hazafelé lehúztam a fűtésszelepről a csatit, bár értelme nem sok volt, hiszen a csövek melegek voltak, de lett némi langyos levegőm.

Előzmény: Zoli.78 (19985)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 19985

Ha a termosztát rossz akkor lassan melegszik be, és vándorol a hőfok jelző. Elég ha feljebb vagy lejjebb kapcsolod a ventillátort, esetleg fel vagy leváltassz sebesség tartása mellett. De ha középre áll a mutató akkor már fűtenie kell rendesen mert meleg a víz a motor körül, a hűtőben lévő hőmérséklettől függetlenül.

Előzmény: Ricsi89 (19981)
No Home Creative Commons License 2017.01.07 0 0 19984

Beindul szerintem :)

Előzmény: Zoli.78 (19980)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 19983

Az lesz, meg álló helyzetben holnap megmelegítem és nézem a hűtőt, hogy melegszik-e.

Előzmény: Popsi (19982)
Popsi Creative Commons License 2017.01.06 0 0 19982

Lehet a termosztát átenged..Rakj be egy karton lapot előre egy kör erejéig. Ha meleg lesz,ott a gond.

Előzmény: Ricsi89 (19981)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 19981

Pöccre. :)

Nekem most a fűtésem gyengélkedik. Most este hazafelé kályhával tűrhető, kályha amikor kikapcsolt meg langyi. Hőfokóra középen. 40km-t jöttem és langyosat fújt. Hűtő jéghideg, fűtéscsövek kb 50 fokosak lehettek megállás után. Ennyire nem bírna melegedni a motor? Nem is jöttem gyorsan, kb 60-al 5-ben.

Előzmény: Zoli.78 (19980)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.06 0 1 19980

Na most jön csak az igazi indítási erőpróba! 

-15° alatt minden kiderül.

Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 19979

Nagynyomású részt miért akarod szétszedni? Ha ennyire folyik az az adagoló, akkor jobb lenne szerelőre bízni, aki leveszi és megcsinálja kompletten az adagolót. Nem ajánlom levenni a nagynyomású fejet, mert szét fog hullani a működtető mechanika és azt soha nem fogod összerakni, a fedél tömítéscserédből látva. Bocs nem sértésnek szántam, csak látva a tömítéscsere nehézségeit, inkább ne nyúlj hozzá. Ez csak egy jó tanács.

Előzmény: Fulesman (19972)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.01.04 0 1 19978

Nos. Az eddigi tevékenységed is azt bizonyítja,hogy azért mert filléres autó. Az még nem egyenes arányos azzal,hogy bárki ért hozzá.

Amit idáig elvégeztél rajta,az jó esetben másfél órás meló. Neked napokba,hetekbe telt. Szerintem ez utal arra,hogy bízd hozzáértőre. Amiből elég kevés van.

Előzmény: Fulesman (19972)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!