Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2023.11.24 0 1 89038

"de akkor sem ugyanolyan semmi 200 ezernél, mint 30 ezernél."

 

Ezzel mondjuk nehéz lenne vitatkozni.

Előzmény: tcaoe (89035)
tcaoe Creative Commons License 2023.11.23 -1 4 89037

A minden huszadik autó tekert. de egyes márkáknál minden ötödik vagy hetedik, az nem a nem jellemző kategória már. Erre próbáltam óvatosan felhívni a figyelmedet. Nem fog menni, de nem baj.

Előzmény: tux (89036)
tux Creative Commons License 2023.11.23 -3 2 89036

Nem azt írtam, hogy ismeretlen, te magad is idézted már:

"Itt pl. nincs óratekekergetés (ez nem azt jelenti, hgy nem fordul elő, hanem hogy nem jellemző, mielőtt előállnál a példáiddal)"

 

1. Tehát nem igaz, amit nem állítottam, 2. a németek nem tesznek semmit az ellen, ami itt nem probléma, 3. Magyarországon súlyos probléma, de lagalább tettek ellene valamit.

 

Nem is értem mit cáfoltál vagy bizonyítottál. Ha azt írnám, hogy az ég kék, a fű meg zöld, neki állnál magyarázni, hogy éjszaka nem, meg van amikor hó borítja. Ennek mi értelme? Bármit írok, ezt teszed, de én vagyok a hülye, hogy jó szándékot és értelmet feltételezek, újra és újra.

Előzmény: tcaoe (89034)
tcaoe Creative Commons License 2023.11.23 -1 3 89035

Ja, hát ez ilyen, kell még pár év, míg ezek kihalnak és megszokják a népek, hogy mi mennyi. Ugyanakkor én nem tudok ebben az állapotot venni dologban olyan teljes mellszélességgel hinni, mert amiben már sok van, azon sok dolog kopottabb, amik valójában nem hibák, meg sokáig bírják még, de akkor sem ugyanolyan semmi 200 ezernél, mint 30 ezernél.

Előzmény: zöld_I (89030)
tcaoe Creative Commons License 2023.11.23 -2 4 89034

Hát ha most tanulsz olvasni, akkor esetleg. Mert amúgy az jön le, hogy:

1. Nem igaz amit állítottál, hogy az óratekerés ismeretlen.

2. A németek ezt nem érzik különösebb problémának, mert állami szinten nem nagyon tesznek ellene semmit.

3. Ugyanakkor Magyarországon ez nyilvánvaló és jelentősen súlyosabb probléma, és ez ellen legalább tettek valamit.

Előzmény: tux (89027)
befaster Creative Commons License 2023.11.23 -1 2 89033

Még nem forgattam leszabályzásig, csak pirosba. 🤣🤣

De azt nagyon élveztem, később bocsánatot kértem tőle, 😢

Előzmény: Kevin (89028)
befaster Creative Commons License 2023.11.23 -1 2 89032

Hát már én is bánom hogy nem tekertem vissza.

Gondoltam becsületes leszek ( maradok).

Hát inkább marha vagyok asszem.

De akkor sem adom olcsóbban , ( még) 🤣🤣🤣🤣🤣

Előzmény: zöld_I (89030)
tux Creative Commons License 2023.11.23 0 2 89031

Csak az tartott vissza, hogy nem tudtad? Ezt nem hiszem el rólad.

Előzmény: zöld_I (89030)
zöld_I Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89030

Pont belegondoltam a napokban, amikor a legendát árultam. Azt hittem, pár nap, max 1 hét lesz. Kb ismert voltam banditos körökben, 1 gazdás, minden extrás, 77e km 14 év alatt (szégyen:)

Ehhez képest, hónapogikig nulla érdeklődés, ami minimális meg jött, az sokallta a km-t, mert nézzem meg a hahut, 35 -tel van fent 20 darab.... Aztán akkor mondtam az egyiknek, hogy ha én ezt tudom, hogy mindenki kilométerállást akar venni, nem egy belekötheretlen állapotú, költségmentes motort, akkor minden vizsga előtt visszatekerrettem volna, hogy meglegyen az áhított 1000km/ év. És akkor már rég kifizette volna az ennél jóval magasabb vételárat, es rohadt boldog lenne. 

Aztán csak hümmögött :)

Előzmény: tcaoe (89025)
zöld_I Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89029

Minden nap motorozok, látod, nem is kötözködök:))))

Előzmény: Stenmark1 (89026)
Kevin Creative Commons License 2023.11.23 0 2 89028

Közvélemeny kutatás az alábbi hsz alapján 

Ki, hány alkalommal forgatta 1-2 ben tiltásig a GS-t.

-zöldi - sokszor :)

Kevin - soha, de a K16-t sem.

A K12-t is nagyon ritkán , de azon olyan érzésem volt, hogy megnyúlnak a karjaim. 8 sec 0-200 km/h-ra azért nem volt gyenge.

Előzmény: zöld_I (88990)
tux Creative Commons License 2023.11.23 -1 0 89027

Tehát azt állítod, hogy Németországban több a tekert autó mint Magyarországon? Mert ha az általad leírt mondatokat értelmezzük, ez jön ki belőlük.

Előzmény: tcaoe (89025)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.11.23 -2 1 89026

Azért az látszik, hogy szar az idő, és nem motoroztok, mert megy a csörte :-)

tcaoe Creative Commons License 2023.11.23 0 3 89025

Szerintem nem, az itt lenne így, ott jovális úriemberek veszik. Viszont annál 30 százalék fölött van a tekerés esélye, a 20-ban olyan tömegmodellek vannak, mint az X-ek.

Lehet, hogy nem beszélnek róla, de ettől átlagban minden tizenkettedik autó meg van tekerve ott is. Ugyanabban a tanulmányban van, még a VW és Seat esetén is 6 százalék. Még az is 20-ból egy.

(Itthon az itthon forgalomba helyezett autóknál erre pl. minimális az esély már jó ideje, gyakorlatilag a gazdájának kellene előrelátóan tekergetni, ami elég ritka, bár nem mondom, hogy nem fordul elő.)

Előzmény: tux (89024)
tux Creative Commons License 2023.11.23 -2 2 89024

Gondolom a 7-es BMW valami luxuscikk, amit a kétes elemek is adnak vesznek, átlag emberek nem vesznek olyat. A "nincs"-et úgy értem, hogy átlag ember esetében ez nem téma, nem beszélnek róla, nem félnek tőle. Az, hogy minden ötödik 7-es BMW-t tekerik, pont nem érdekel senkit.

Arról esetleg találtál statisztikát, hogy átlag családi autók esetében milyen az arány?

Előzmény: tcaoe (89021)
tux Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89023

Jogos, bocsánat.

Előzmény: kiskerék66 (89022)
kiskerék66 Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89022

Összekevertél két hozzászólást, Dreamfactory-ét, és az enyémet.

Előzmény: tux (89017)
tcaoe Creative Commons License 2023.11.23 -2 4 89021

Nem, én azt cáfolom, hogy ott mindig minden korrektül menne. Mert messze nem.  Neked pl. eladtak egy váltóhibás motort, amivel nem kezdtek tulajdonképpen semmit azon kívül, hogy mókolgatták.

 

"Itt pl. nincs óratekekergetés (ez nem azt jelenti, hgy nem fordul elő, hanem hogy nem jellemző, mielőtt előállnál a példáiddal)"

 

Mivel németekről beszélünk, természetesen erről is vannak tanulmányok. Így pl. a 10 évnél fiatalabb hetes BMW-k több, mint 20 százalékánál találtak óratekergetést a CV adatai alapján. Ez persze jobb, mint az itthoni 100 százalékos arány a külföldről behozott autóknál, de messze van a nincstől.

Előzmény: tux (89019)
Mortoff Creative Commons License 2023.11.23 -2 6 89020

Azt kifelejtetted, hogy a kerítés is kolbászból van...

 

Előzmény: tux (89019)
tux Creative Commons License 2023.11.23 -4 2 89019

Példát bármire lehet hozni, csak ilymódon értelme nincs. Én azt állítom, hogy Németországban sokkal korrektebbek az eladók (és a vevők is), mint pl. Magyarországon. Te ezt cáfolod a példáiddal? Vagy szerinted egyforma? Tudom, hogy kibújsz az egyenes válasz alól és halandzsázol majd valamit. :)

 

Itt pl. nincs óratekekergetés (ez nem azt jelenti, hgy nem fordul elő, hanem hogy nem jellemző, mielőtt előállnál a példáiddal), nem kell két tanú a szerződésre, nincs erediségvizsgálat, külön törzskönyv, még is sokkal kevesebb az átverés. Velem nem fordult elő és ismerősi körömben sem hallottam ilyet, szemben Magyarországi tapasztalataimmal és ismerőseim történeteivel.

Előzmény: tcaoe (89015)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.11.23 -1 1 89018

Ó-ó-ó a legjobb lánynak biztos csúnya a barátnője,
Különbség láthatóbb, így Ő tudja előre. "

Előzmény: tux (89014)
tux Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89017

Az volt a kérdés, hogy gyorsváltóval elégedetlenek nem tudják hogyan kell kezelni a váltót (a te felvetésed), vagy tényleg rosszabb a konkurenciánál (az én állításom).
Amikor megkérdeztem, hogy mihez hasonlítod, mire alapozod a felvetésedet, azt felelted, hogy te boldog vagy a sajátoddal, én meg túl sokat próbáltam, csak az okozza a problémát.

Egy műszaki szerkezet minőségét nem feltétlenűl az elégedett felhasználók bizonyítják, lásd pl. a Trabant esetét. Sokan a mai napig hajtanák, mert az alacsony igényeiknek megfelel, hiába minden porcikájában igénytelen, elavult, veszélyes és környezetszennyező.
Egy műszaki szerkezet minőségét nem befolyásolja, hogy magam hány másikat próbáltam, az csak összehasonlítási alapot ad, hogy meg tudjam ítélni az adott váltó minőségét.

Amúgy a jelenlegi 2018-assal elégedett vagyok, jobban szeretem mint a 2022-es 1250-est, mert sokkal jobb a váltója és gyorsváltója is. Ezért sem hoz lázba az 1300-as.

Előzmény: kiskerék66 (89007)
tcaoe Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89016

12 ezres javítás

Előzmény: tcaoe (89015)
tcaoe Creative Commons License 2023.11.23 0 6 89015

Én mintegy kitekintésként a világra meg szoktam nézni a Bnepper videóit. Hát, nem egészen van ez így ott sem, még ha nem is olyan súlyos, mint itt. Amikor még jártam oda járművekért, szintén előfordult, hogy az eladó késett néhány órát, az adott jármű meg távol állt attól, amit a hirdetésben írt. És nem 2 eurós F Astrákról van szó, hanem 1-2 éves, jellemzően legnagyobb motoros és jól felszerelt furgonokról. Volt olyan, hogy az egyébként teljesen korrektnek tűnő, pontosan érkező eladó nem értette, hogy a klíma az nem az, hogy van kék rész a tekerőn, holott direkt rákérdeztem, hogy klímás-e a furgon. De Volvo kereskedésben is futottam bele, hogy a teljesen sérülésmentesnek hirdetett fél éves autón volt egy négy elemre kiterjedő 12 ezres, ami nem is sikerült maradéktalanul. És ott sem Mohamed állt a pultnál.

Előzmény: tux (89014)
tux Creative Commons License 2023.11.23 -1 1 89014

Kicsit kiterjesztetted a problémát a világra. Itt Németországban 2 autót és 5 motort adtam el az utóbbi 4 évben. Nem fordult elő, hogy a potenciális vevő ne jött volna el a megbeszéltek szerint. Persze kb. ugyan ennyi járművet vettem is, az sem fordult elő, hogy az eladó nem lett volna otthon a megbeszélt időben, a jármű nem olyan lett volna, amilyennek hirdette vagy bárhogy át akart volna verni. Szerencsére nem Magyarország a világ. Tudnék még mesélni bizalomról, pl. Magyarországon nem engedtek ki a fogorvosi rendelőből, míg nem fizettem ki a kezelést, itt utólag küldik a számlát.

Előzmény: HorváTH 69 István (89013)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.11.23 -1 1 89013

Ez a mai világ rákfenéje ! A HAZUGSÁG ! :( Az emberek hazudnak , mert nem akarják felvállalni , hogy amit gondolnak , nem "szalonképes" , nem vállalják fel ,hogy nem tudnak valamire válaszolni , inkább mellébeszélnek . Az eladó hazudik , mert különben hátrányba kerül a többi hazughoz képest . Az érdeklődő hazudik , mert magának sem tudja beismerni , hogy nem tudja vagy akarja megvenni a holmit...

 Aki pedig próbál tisztességes lenni , az többnyire a rövidebbet húzza :( Mert nyerni csak úgy lehet ! Ha valaki más veszít ! :( Én már nagyon belefáradtam ebbe :((( 

Előzmény: Attila170 (89003)
Attila170 Creative Commons License 2023.11.23 0 2 89012

Szia Horpa

 

Pontosan így érzek én is. Fájt a szívem, amikor egyik Fórumtárs Írta, hogy egészségügyi ok miatt el kell adni a motort, mert már nem bírja.

 

Jellmezően párban utazunk, meg kell tudni állni, le kell tudni szállni, két hétre össze kell tudni pakolni. Ebben persze az a vicces, hogy még így is mindig van olyan cucc, amit nem használtunk.

Szóval nekem safety first: ésszel húzom a gázt és ésszel előzök, biztonságos motor, légzsákmellény, jó sisak és megfelelő protektoros ruha.

 

És amíg tudjuk élvezzük a motorozást...

 

Előzmény: Horpa1 (89010)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89011

Azt hiszem a sok vevőnek vége, elég sokan adják fel ezt a hobbit, vagy csak álmodoznak a váltáson, ezért is ilyen magas az ár. Majd megtartják, vagy elkezdenek lefelé menni az árral. A kevés potens vevő, addig meg meg megy újat venni.

Jó, hogy léptem tavasszal az 1250 eladással, és egy DOHC GSA-t csak könnyebben beszámítanak, ha arra kerül a sor :-)

Kíváncsi vagyok az 1300 Gs felhasználói tapasztalataira!

Előzmény: Attila170 (89003)
Horpa1 Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89010

Szia Attila170!

 

Annyira igaz a hazai motorkerékpár eladásra amit írtál😂 Én fanatikusan rajongok, szeretem a motorokat, sokat foglalkozom velük, több mint hobbi, ezért is jónéhányat vettem-adtam már el az elmúlt években és megannyi hasonló és cifrább sztorim van érdeklődők kapcsán 😆 türelem és megfelelő helyén kezelés, lazaság kell hogy ne húzd fel magad, mikor a sokadik egyeztetett időpontra sem érkezik meg emberünk, akit ha fel mersz hívni meg van sértődve, meg Ő már másik motort néz, amivel nem lenne baj, ha nem b@szná el az Én időmet, mert lemondani nem tudja, akarja, meri vagy tudom is én.

 

Motorcsere: Én azt az álláspontot képviselem, hogy a benzines masinák órájából egyre gyorsabban pereg ki a homok, ezért kellett elengednem a DOHC-t, amit imádok, de inkább egy modernebb LC-t tankolok most benzinnel, hogy ha 20 év múlva visszanézem a fotókat, ott is egy modernebb motort lássak. Amit nagyon jól kiemeltél te is, hogy sajnos nem leszünk fiatalabbak, nem lesz jobb reflex, jobb látás, kell a modernebb, így jutottam én is erre a döntésre, hogy elengedjem a DOHC-t és ha megjelenik az 1300 v. 1400 GS Adv. akkor lehet befizetek egyre (1300 GS sztm Nem GS csak rá van írva, nekem kicsit sem tetszik), mert az idő rohamosan telik, szeretném a lehető legjobban megélni azt és ehhez a közlekedési morálunk kapcsán kiemelt fontossága van a beépített biztonságtechnikai elemeknek, könnyebb motornak, rövidebb fékútnak. 

Akár kinek is lesz tapasztalata Új Gs kapcsán, várjuk a beszámolóját itt a Fórumon.

 

Üdv. Horpa

Előzmény: Attila170 (89003)
kiskerék66 Creative Commons License 2023.11.23 0 0 89009

Köszönjük ezt az alapos összefoglalót a magyar használtmotor piacról. Én ettől szerettem volna megkímélni magam, és nekem nem mondtak ennyire rossz árat a beszámításkor.  Az 1300-as vásárlás ideológiájával is egyetértek.

Előzmény: Attila170 (89003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!