"Ami engem nagyon érdekelne még, az Erdődi Harri és Kulcsár Dani autója, egy Tatra 613! A 3,5 literes V8-as autó gyárilag négy tárcsafékkel készült, kormánya viszont nem szervós. A bódét könnyítették, versenyfutómű került az autó alá, kapott két 50-es Webert, és rendes nyolcleömlős "fonottkalácsot". Izgalmas darabnak tűnik, szurkolunk, hogy Harri rendesen (=látványosan és gyorsan) megülje a hátul hajtós csodát."
1,2 szerian (chromka) 1 db volt, a 3. szerian volt csak 2, vagyis neked 1 db van (kell legyen) kozepen. Trabant, wartburg ablakmoso tartaly volt benne gyarilag, az elso szeriatol kezdve.
Köszi a színtáblát, nem is gondoltam, hogy a Tatrák ennyire színesek voltak. Most, ahogy nézem a mintákat, lehet, hogy már nem is a fehér lesz, hanem krémszínű. A németeknél láttam már ezt a színt, egy 603-as volt lefújva vele (bitang jól nézett ki), de azt hittem, hogy valami német taxi átfújása után megmaradt festéket kenték rá , de ezek szerint nem.
A karosszéria épül, persze nem egy diadalmenet, a karosszériás srác nagyon jól dolgozik – a mikor dolgozik – és persze kreatív is, amikor meg kell magyaráznia, hogy a harmincnyolcadik - általa deklarált- határidőt miért is nem tudja betartani. Remélem most már szaporább lesz, mivel a múlt héten a nyakára toltam egy másik (donor ) 603-ast, (köszönet Enolka fórumtársnak) és már baromira nem fér a műhelyében.
Más: korábban volt egy gondolatmenet, hogy hova tűntek a T603-ok. A cseh ürgénél - ahonnan a donort hoztam – a kertben még 6 db 603-as volt szénné rohadva, menthetetlen állapotban. Van neki még egy 613-as Tatrája is, az első futómű híján komplett, eladó, ha valakit érdekel e-mail címet tudok adni. (amúgy az Eladó restaurál, a műhelyében volt egy T87-es lepucolt, fémtiszta kasznival, illetve két T57-es, már totál kész állapotban.)
Egy német emberkénél (Drezda mellet) pedig két darab 603-ast bontottak szét alkatrésznek azért, hogy három Tatrát felújítsanak (ezekből kettő eladó 13.500 és 14.500 Euro, címet tudok adni).
Egyet pedig – sajnos – én fogok elpusztítani. Veszteség: 9 db 603-as.
Ennek a hírnek örülünk. CSak sok kitartást hozzá!!! Nem követsz el hibát,ha fehérre fényezed. Végig készült fehér fényezéssel. Csak kevés darab. Bármilyen hihetetlen,de viszonylag széles volt a skála színek terén a Tatranál. Még nyugati szemmel is... Bár a 603-asok szerintem 97%-a fekete volt. Van egy táblázatom amiben 603as színek szerepelnek. Viszont nem mindegyiket tudom,hogy meddig szerepelt a listán...
Azért ne kímélj minket a részletekkel sem! :-)) Képeket is elfogadunk! :-)))
613-as kérdés. A tatraportal.sk-n a 613-1 képein amennyire kivehető középen 1 db trabant ablak mosó spricni van a csomagtér fedélen. A későbbieken pedig mintha 2 db lenne és nem a csomagtér fedélen hanem az ablaktörlő melett a lemezen. Az én autómon (79-es) a csomagtér fedélen van 3 lyuk nyilván valamelyik utólag került rá. a spricni hiányzik a mosó tartály NDK.
Van valakinek pontos infója hogy volt ez az első szérián.
Úgy néz ki, hogy szeptemberre sikerül összeraknom a 603-as karosszériáját és ősszel menne a festőhöz. Kérdésem az lenne, hogy mennyire követek el istenkáromlást, ha fehérre festetném a kasznit (a kárpit az eredeti bordópiros maradna). 1974-es évjárat, volt-e egyáltalán fehér ebben az évben? A feketén kívül milyen színek voltak még a gyár kínálatában ebben az évbe??
Van-e valakinek színkódja, milyen típusú festékkel festettek annakidején a gyárban?
Nagyon szépen köszönöm, hogy a Szlovák barátaidat is megkérdezed. Én is nagyon örülnék, ha sikerülne elindulni.. Vannak változtatások, de technikai részleteket csak akkor szeretnék feltenni, ha pozitív tapasztalataim vannak vele. Az első tesztelések után természetesen megírom a tapasztalatokat és adatokat. Hülyeségeket felesleges megosztani veletek, lehet, hogy nem is jó amit csináltam, habár bízom benne, hogy minden jó lesz. Próbáltam ebből a nagy hajóból jól vezethető autót csinálni. Előre is köszönöm a további segítséget!!