Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mr.Stratos Creative Commons License 2011.07.15 0 0 20441

Csak beizzadtam a képet ide..:)))))

Mr.Stratos Creative Commons License 2011.07.15 0 0 20440

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9166659&la=110750393

Ez a szépség is jobb sorsra lenne érdemes....ehelyett  Vinyén pusztul egy telepen...kár érte !

yenoee Creative Commons License 2011.07.15 0 0 20439

Szia!

Hamu fejemre, alig kellett volna legörgetnem :)

A legjobb értelemben vett őrültek vagytok!

Hajrá!

Előzmény: tatra613-2 (20414)
Mr.Stratos Creative Commons License 2011.07.15 0 0 20438

Hello Fiúk ! Lenne egy régről megmaradt ,de 0-km-es,komplett elosztófejem,613-ashoz...érdekel valakit?

Elérhetőségem: satu56@gmail.com vagy a 06 70 60 79 676 os tel. Sok egyéb apróalkatrész is fellelhető még,bontásból...Üdv.

Szerzet Creative Commons License 2011.07.15 0 0 20437
Király vagy, Harri! Csak ezt akartam mondani. Írtam egy szlovák Tatra Klubos kolegának, hátha van homologizációra ötlete...
Előzmény: tatra613-2 (20414)
yenoee Creative Commons License 2011.07.14 0 0 20436

mixi.hu-n van pár kép róla még.

Beteg, beteg... :)

Előzmény: yenoee (20435)
yenoee Creative Commons License 2011.07.14 0 0 20435

http://rallyedream.blog.hu/2011/07/14/mar_tortenelem_de_nem_historic?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2011_07_14&utm_campaign=totalcar

 

"Ami engem nagyon érdekelne még, az Erdődi Harri és Kulcsár Dani autója, egy Tatra 613! A 3,5 literes V8-as autó gyárilag négy tárcsafékkel készült, kormánya viszont nem szervós. A bódét könnyítették, versenyfutómű került az autó alá, kapott két 50-es Webert, és rendes nyolcleömlős "fonottkalácsot". Izgalmas darabnak tűnik, szurkolunk, hogy Harri rendesen (=látványosan és gyorsan) megülje a hátul hajtós csodát."

 

Hööööö?????!!!!

Erről valaki, valamit. Még.

gacsat Creative Commons License 2011.07.09 0 0 20434

 Mennyi jó bontanivaló!

Előzmény: Bullcsepel (20432)
gacsat Creative Commons License 2011.07.09 0 0 20433

Ez ugyanolyan pici. Hogy lessz ebből kpernyővédő?

Előzmény: engé68 (20431)
Bullcsepel Creative Commons License 2011.07.09 0 0 20432
engé68 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 20431
Előzmény: gacsat (20430)
gacsat Creative Commons License 2011.07.08 0 0 20430

 Ez se rossz. Hol az eredeti?

Előzmény: engé68 (20428)
gacsat Creative Commons License 2011.07.08 0 0 20429
Előzmény: Yogi (20426)
engé68 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 20428

Gondolom az általam évekig használt képernyővédő sem off topik :-)

Előzmény: gacsat (20427)
gacsat Creative Commons License 2011.07.08 0 0 20427
Előzmény: Anetis (20423)
Yogi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 20426

Csak itthon a macskáknak. De nem szeretik.

Inkább gitárokat próbálok építgetni, arra mégiscsak nagyobb az érdeklődés, mint a zenémre.

Előzmény: Virago_1000 (20425)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.07.07 0 0 20425

gitarozgatsz is? Nem is tudtam :)

Előzmény: Yogi (20420)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.07.07 0 0 20424

1,2 szerian (chromka) 1 db volt, a 3. szerian volt csak 2, vagyis neked 1 db van (kell legyen) kozepen. Trabant, wartburg ablakmoso tartaly volt benne gyarilag, az elso szeriatol kezdve.

 

Előzmény: RG500 (20418)
Anetis Creative Commons License 2011.07.07 0 0 20423

Köszi a színtáblát, nem is gondoltam, hogy a Tatrák ennyire színesek voltak. Most, ahogy nézem a mintákat, lehet, hogy már nem is a fehér lesz, hanem krémszínű. A németeknél láttam már ezt a színt, egy 603-as volt lefújva vele (bitang jól nézett ki), de azt hittem, hogy valami német taxi átfújása után megmaradt festéket kenték rá , de ezek szerint nem.

A karosszéria épül, persze nem egy diadalmenet, a karosszériás srác nagyon jól dolgozik – a mikor dolgozik – és persze kreatív is, amikor meg kell magyaráznia, hogy a harmincnyolcadik  - általa deklarált-  határidőt miért is nem tudja betartani. Remélem most már szaporább lesz, mivel a múlt héten a nyakára toltam egy másik (donor ) 603-ast, (köszönet Enolka fórumtársnak) és már baromira nem fér a műhelyében.  

Más: korábban volt egy gondolatmenet, hogy hova tűntek a T603-ok. A cseh ürgénél  - ahonnan a donort hoztam – a kertben még 6 db 603-as volt szénné rohadva, menthetetlen állapotban. Van neki még egy 613-as Tatrája is, az első futómű híján komplett, eladó, ha valakit érdekel e-mail címet tudok adni. (amúgy az Eladó restaurál, a műhelyében volt egy T87-es lepucolt, fémtiszta kasznival, illetve két T57-es, már totál kész állapotban.)

Egy német emberkénél (Drezda mellet) pedig két darab 603-ast bontottak szét alkatrésznek azért, hogy három Tatrát felújítsanak (ezekből kettő eladó 13.500 és 14.500 Euro, címet tudok adni).

Egyet pedig – sajnos – én fogok elpusztítani.  Veszteség: 9 db 603-as.

Előzmény: JumboJet (20419)
JumboJet Creative Commons License 2011.07.07 0 0 20422

Sajnos kódot nem találtam hozzájuk. Tényleg jó színek!

Előzmény: Yogi (20420)
JumboJet Creative Commons License 2011.07.07 0 0 20421

Egy darab spricni van középen,a csomagtér fedelén. A tartály,szériában a Trabiból került át.

Előzmény: RG500 (20418)
Yogi Creative Commons License 2011.07.06 0 0 20420

Micsoda kapitalista színek, e!

Ezekhez kódod nincsen véletlenül? Némelyiket el tudnám képzelni gitárszínnek.

Előzmény: JumboJet (20419)
JumboJet Creative Commons License 2011.07.06 0 0 20419

Szia!

 

Ennek a hírnek örülünk. CSak sok kitartást hozzá!!! Nem követsz el hibát,ha fehérre fényezed. Végig készült fehér fényezéssel. Csak kevés darab. Bármilyen hihetetlen,de viszonylag széles volt a skála színek terén a Tatranál. Még nyugati szemmel is... Bár a 603-asok szerintem 97%-a fekete volt. Van egy táblázatom amiben 603as színek szerepelnek. Viszont nem mindegyiket tudom,hogy meddig szerepelt a listán...

 

Azért ne kímélj minket a részletekkel sem! :-)) Képeket is elfogadunk! :-))) 

 

Előzmény: Anetis (20417)
RG500 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 20418

Urak!

 

 

 613-as kérdés.  A tatraportal.sk-n a 613-1 képein amennyire kivehető középen 1 db trabant ablak mosó spricni van a csomagtér fedélen.  A későbbieken pedig mintha 2 db lenne és nem a csomagtér fedélen hanem az ablaktörlő melett a lemezen. Az én autómon (79-es) a csomagtér fedélen van 3 lyuk nyilván valamelyik utólag került rá. a spricni hiányzik a mosó tartály NDK.

 

Van valakinek pontos infója hogy volt ez az első szérián. 

Anetis Creative Commons License 2011.07.06 0 0 20417

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy szeptemberre sikerül összeraknom a 603-as karosszériáját és ősszel menne a festőhöz. Kérdésem az lenne, hogy mennyire követek el istenkáromlást, ha fehérre festetném a  kasznit (a kárpit az eredeti bordópiros maradna). 1974-es évjárat, volt-e egyáltalán fehér ebben az évben? A feketén kívül  milyen színek voltak még a gyár kínálatában ebben az évbe??

Van-e valakinek színkódja, milyen típusú festékkel festettek annakidején a gyárban?

Őtletek?

gacsat Creative Commons License 2011.07.03 0 0 20416
Mr.Stratos Creative Commons License 2011.06.28 0 0 20415

Szia ! Sajnos én sem tudok pozitív infóval szolgálni a 613-as kasznis versenyzéséről,

annak ellenére hogy két 613-as motor-válójú,autókrossz géppel mentem,a 80-as

évek elején....Az egyiket a BME-n csináltuk Kádár Lehel tanár Úr vezetésével,a

másodikat vettem az előző évi EB-bajnoktól,Alois Haveltől,és jelentősen át-

építettem,felújítottam...Jó kapcsolatom volt a gyáriakkal,de soha nem láttam

a műhelyükben kasznis verseny 613-ast.

Két bontott komplett karosszériám maradt és neki is akartunk kezdeni egy

kasznis változatú krosszgépnek,úgy hogy a hátsó ajtó részt komplett kivágjuk

ezáltal jelentősen röviditve az ordítóan nagy tengelytávot...de  a vezetőség

hülyeségnek tartotta a projektet és lefújta...a szinte új kasznikat le kellett

adni a MÉH-be. Ez volt a cocializmus

Hogy miért nem Rallyztak vele ?  Pártfunkcik luxusautójaként ritka volt,

és drága,nehéz volt mint a kő,iszonyúan túlméretezett,be sem tudott

volna fordulni a szűk hegyi gyorsaságikon stb. Ja és nem volt homológ sehol..Üdv:Satu

Előzmény: tatra613-2 (20391)
tatra613-2 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 20414

Nagyon szépen köszönöm, hogy a Szlovák barátaidat is megkérdezed. Én is nagyon örülnék, ha sikerülne elindulni.. Vannak változtatások, de technikai részleteket csak akkor szeretnék feltenni, ha pozitív tapasztalataim vannak vele. Az első tesztelések után természetesen megírom a tapasztalatokat és adatokat. Hülyeségeket felesleges megosztani veletek, lehet, hogy nem is jó amit csináltam, habár bízom benne, hogy minden jó lesz. Próbáltam ebből a nagy hajóból jól vezethető autót csinálni. Előre is köszönöm a további segítséget!!

 

Üdv. Harry

Előzmény: JumboJet (20410)
JumboJet Creative Commons License 2011.06.23 0 0 20413

A technikai részletekre is kiváncsiak lennénk! Mit változtattál az alap konstrukción? Ha szabad megtudni... :-))

Előzmény: tatra613-2 (20391)
Yogi Creative Commons License 2011.06.23 0 0 20412

Hő, tényleg!

Előzmény: JumboJet (20411)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!