nagyon szépen forog az biztos, semmi feszultség nincsen benne, a legrosszabb esetben is legalább egy csomó trukkozést megspórolok az szét és osszeszerelésnél
Van gyakorlati tapasztalat vele? (Ismerősnek, havernak, "versenygépesnek" stb?) 1 hengeres 3 csapágyas mociknál használják úgy hogy a föci mellett a hengergörgős befelénézve meg egy "megvezető" golyóscsapágy esetleges axiális terhelés okán. Tehát nem gond hogy mustangnál hogy nincs "megvezetve? Bár ha minden precíz akkor úgy érzem hogy nem.
Egy nagy előnye biztos van hogy hosszú életű meg könnyű a blokkbontás :)
Bajban leszek!Most írt Fichtlkramek hogy várni kell 2 hetet mert van ami nincs készleten.Na nem ez a baj,hanem közölte hogy külföldről előre Kell banki átutalással eurót fizetni.
Ködzi!Sajnps lesz pár apróság amit nem biztos hogy meg tudok szerezni.Szeretnélek megkérni,ha esetleg nálad vagy ismerősöknél felbukkan cucc,használtan van úgy is érdekelne.Természetesen előre küldöm az árát a postával!Összeírom miket nem tudok beszerezni...hátha...
Az egy 4t Riga! :D 4 seb.2l-t eszik százon.Olyasmi fekvős blokk van benne mint az asszonykám gépében,csak az körváltós meg önindítós.Ebben a sebességek:01234.
Majd egyszer a Riga is kap még ez évben egy ilyen főtengelyt szerintem.Lehet hogy taiwani,de ilyen gyönyörű esztergályos munka még a büdös életben nem muzsikált orosz vasban!Azok a részletek...!
Mi van akkor,ha valami kéne de nem található Fichtlkrameknál?Tudsz más forrást?Vagy valahogy segíteni?(Egyenlőre ennyi tétel elég anyagilag ,ami most rendelődött,de még nincs vége!)
Láttam pl Jawetta/stadion főtengelyt,amire azt írták hogy cseh gyártmány.Van viszont nálatok forgalomban taiwani vagy kínai is.(Csak egy példa).