Helló-sziasztok! A nagyszervízem óta nem sokat mentem, viszont valami furcsát tapasztaltam. Piros lámpánál nehezen indulok, volt, hogy le is fulladtam. Először azt hittem, hogy máshol fog a kuplung, de most már kevesebb esélyt látok erre. Amikor csúsztatom a kuplungot, mintha elfogyna az ereje a gépnek, nehezen indul. Volt, hogy húztam mellé gázfröccsöt, és a fröccs után nagyon leesett a fordulat. Nem értek hozzá, nincs ötletem, hogy kevesebb levegőt vagy benzint kapna. Picit feljebb tekertem az alapjáratot, hát nem mondanám, hogy jobb lenne. Karbiszinkron, szelephézag állítás volt az uccsó szervíz során, légszűrőt tisztították. Valami ötlet? Azóta tankoltam is, így a vacak benzinre így nem gyanakodnék. Köszi!
Babar 34. Sportdob+PC jócskán érezhető sokkal gyorsabban pörög fel a gép.Van felénk 1 szép hosszú emelkedő na ott óra szerint kb 15-tel !! több a tempó mire felérek,egyszerűen sokkal gyorsabban pörög fel.Ráadásul egész kis fordulaton akármilyen gázállás mellet sem rángat,de nem akarom megint a PC vagy NEM PC háborút,nekem ez a tapasztalatom .
Kazam.A 2008-as Bandité sem tökéletes az tuti.Állítólag 2010-től a Suzuki új programot rakott rá,sokkal finomabb lett a kezelhetősége és minden csuklás rángatás eltünt.
Kiderült a baj oka: az agy nem fekszik fel a kerékbe. A gumi távtartók kinyomják az agyat, a lánckereket megfogva kézzel lehet 1-2mm-t mozgatni tengelyirányban. Valószínűleg a távtartó gyűrű nem feszíti hozzá rendesen, ami meg azért lehet mert volt benne egy szar csapágy. Na mindegy, a szerelő nekem érthetően elmagyarázta :) a lényeg: a lánckerék hibátlan :)))
Sőt tovább megyek; Akrapovicék csináltak egy adott SSP mocira középen nyomatékosabbat és egyet, ami felül erősebb lett. Mura Józsiék meg úgy oldották meg, hogy a középső összekötő csövet 2 féle képp lehetett felszerelni; középső tartományra, vagy a felsőre. az adott pályához jobban illőt...
3. A Suzukit ismerem inkább, de gyárilg olyan jó térképet írnak hozzá 2004től, hogy a PC-k sem hoznak ki többet. Talán papíron kimutatható,de egyébként nem igazán érezhető.
Talán ha veszel egy EVO rendszert Sportszűrővel, akkor jobban össze lehet lőni.
Gondolom injektorosod van-nem tudom,de,ha az van akkor Power Commanderrel szépen belőhető a gép.Mint írtam előbb,legalul kb ugyanolyan lesz viszont kicsivel feljebb meg középen és felül jócskán érezhető a javulás.És mindenféle rángatás eltűnik.
Így van,ha nincs mellette PC akkor alul gyengébb,de,ha van mellette akkor se lesz erősebb- alul...Viszont középen és felül jócskán erősebb lesz,lényegesen jobban ugrik.
Az látod baj. Ha 10.000 felett gyengébb lenne nem zavarna, de alul azért ne gyengüljön. PC-t van olyan gyártó aki ad hozzá, vagy felül lehet írni a gyárit?
Én nem írtam, hogy olcsó legyen, csak azt hogy szezonvégi áron. Szeretnék valamit ami E betűs, könnyű, kisebb és szép hangú és nem megy a teljesítmény rovására. Ha karbon akkor az hab a tortán:-)
Most erre mit mondjak? Jópár magyar kisipari kipuffot fogtam már a kezemben, nagyon szépek. Fékpados diagrammot még csak a bódishoz láttam, a raptor meg a martin tud adni E bizonylatot is hozzájuk. Te akartál olcsót, E, jeleset, én csak jeleztem, h létezik. Én fel nem tennék ilyesmit, csak ha totálisan irrelis áron lehet gyárit venni. De ez nem áll fent, 20-25 ért sem tudják eladni a gyári csöveket...
Sztem ront a teljesítményén... Mellesleg én utcára ne javaslom a karbon dobot. Ugyan könnyű és jó a hangja, de adott esetben nehezen javítható és az élettartama is rövidebb; hamarabb szétmegy...
Láncszettet cseréltem. Szervizben. Normális az hogy középsztenderre állítva egyesben alapjáraton rángat a lánc, ugrál ? és hogy "8-as" van a hátsó tányérban?
Végülis én vennék dobot, sokkal szebb a hangja és nem üvöltő, az e-legalosoknak (jellemzően) ki lehet venni a furulyát, szépen szólnak, ha benn van. Ár/értékben egy sima alu vagy milyen dob viszont 60-90 között nem ér, nekem.
Szóval bayen nézném vagy nem annyira felkapott márka e-legalos dobját venném, max 100-ig, de akkor van ami már karbon. Hurric, Ixil....vagy használtat, jól körbejárható forrásból, kivárnám...Addig jó a gyári. Türelem, pénzt terem. Szvsz. :-)
Na ezzel én is épp így vagyok!:-) No meg az is igaz - bár ez csak az én véleményem - hogy 100K-t értelmesebb dolgokra is el lehet költeni, mint sportdob!:-D
A Bódis bármilyen meglepő, de az akra-yoshi kategóriában versenyez. Több nemzetközi független kipufogótezstet is nyert. És E-legal. Én vennék, de szeretem a csendet :D
én nem raknék fel rá ilyet, mert nagyon széthúzza a felni, és nem lesz jó íve a guminak másrészt meg ez egy H kategóriás gumi azaz vmax 210-ig jó csak harmadrészt ilyen light sport gumi (pl KTM 690 supermotokra is rakosgatták) nem rossz, de nem is a legjobb sport gumi, közepes, ebben a kategóriában akkor már inkább a Pirelli Diablo H na ezt úgy gépeltem eddig h el sem olvastam a tapasztalataidat, de ugye hasonló? :)
ha túrázni meg bejárni használod, akkor sporttúra gumi tartósabb a Michelin Pilot Road 2, vagy Bridgestone BT023/BT021, Roadtec Z6, kevésbé de jobban tapad a Dunlop Roadsmart most van 160/60-asom pár féle, ha gondolod dobj egy emailt, adok árakat a modern túrasportok hasonló használattal a 600-as motorokon 15-20ekm bírnak ki, kézfüggő persze
lánc ha jó, egy supermoto bírja 20ekm pedig az jobban megviseli mint a sor4, szóval 30e az nem irreális!