Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2010.08.10 0 0 12732
Tapizd meg a tárcsáid. Nem lehet, h szorul az egyik féked?
Előzmény: ovadriva (12730)
zöld_I Creative Commons License 2010.08.10 0 0 12731
Azt írta, a suzukikhoz. A gixerek már 2000 előtt injektorral mentek, ha jól emlékszem, de a 2001-es család már biztosan SDTV-s volt.
Előzmény: kazam123 (12727)
ovadriva Creative Commons License 2010.08.10 0 0 12730
Helló-sziasztok!
A nagyszervízem óta nem sokat mentem, viszont valami furcsát tapasztaltam. Piros lámpánál nehezen indulok, volt, hogy le is fulladtam.
Először azt hittem, hogy máshol fog a kuplung, de most már kevesebb esélyt látok erre. Amikor csúsztatom a kuplungot, mintha elfogyna az ereje a gépnek, nehezen indul. Volt, hogy húztam mellé gázfröccsöt, és a fröccs után nagyon leesett a fordulat.
Nem értek hozzá, nincs ötletem, hogy kevesebb levegőt vagy benzint kapna. Picit feljebb tekertem az alapjáratot, hát nem mondanám, hogy jobb lenne.
Karbiszinkron, szelephézag állítás volt az uccsó szervíz során, légszűrőt tisztították.
Valami ötlet? Azóta tankoltam is, így a vacak benzinre így nem gyanakodnék.
Köszi!
Norbu4 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 12729
Babar 34.
Sportdob+PC jócskán érezhető sokkal gyorsabban pörög fel a gép.Van felénk 1 szép hosszú emelkedő na ott óra szerint kb 15-tel !! több a tempó mire felérek,egyszerűen sokkal gyorsabban pörög fel.Ráadásul egész kis fordulaton akármilyen gázállás mellet sem rángat,de nem akarom megint a PC vagy NEM PC háborút,nekem ez a tapasztalatom .
Előzmény: babar34 (12725)
Norbu4 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 12728
Kazam.A 2008-as Bandité sem tökéletes az tuti.Állítólag 2010-től a Suzuki új programot rakott rá,sokkal finomabb lett a kezelhetősége és minden csuklás rángatás eltünt.
Előzmény: kazam123 (12727)
kazam123 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 12727
Elnézést ha félreértettem:
1. 2004-es injectoros bandita???
2. Ami biztos hogy a 2007-es nagy bandit gyári térképe egy rakás fos.
Előzmény: babar34 (12725)
cigaro Creative Commons License 2010.08.10 0 0 12726
Kiderült a baj oka: az agy nem fekszik fel a kerékbe. A gumi távtartók kinyomják az agyat, a lánckereket megfogva kézzel lehet 1-2mm-t mozgatni tengelyirányban. Valószínűleg a távtartó gyűrű nem feszíti hozzá rendesen, ami meg azért lehet mert volt benne egy szar csapágy. Na mindegy, a szerelő nekem érthetően elmagyarázta :) a lényeg: a lánckerék hibátlan :)))
Előzmény: cigaro (12712)
babar34 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12725

Sőt tovább megyek; Akrapovicék csináltak egy adott SSP mocira középen nyomatékosabbat és egyet, ami felül erősebb lett. Mura Józsiék meg úgy oldották meg, hogy a középső összekötő csövet 2 féle képp lehetett felszerelni; középső tartományra, vagy a felsőre. az adott pályához jobban illőt...

3. A Suzukit ismerem inkább, de gyárilg olyan jó térképet írnak hozzá 2004től, hogy a PC-k sem hoznak ki többet. Talán papíron kimutatható,de egyébként nem igazán érezhető.

Talán ha veszel egy EVO rendszert Sportszűrővel, akkor jobban össze lehet lőni.

Bár amúgy is kétségeim vannnak wk

Előzmény: babar34 (12724)
babar34 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12724
Írtam egy párat; nem osztom a véleményedet.
Előzmény: zöld_I (12719)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12723
Igen, injektoros.
Már csak azt lenne jó tudni, ki gyárt hozzá E-s kipufogót és ki tuja ráhangolni a motorra...és az ára is érdekelne...
Előzmény: Norbu4 (12722)
Norbu4 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12722
Gondolom injektorosod van-nem tudom,de,ha az van akkor Power Commanderrel szépen belőhető a gép.Mint írtam előbb,legalul kb ugyanolyan lesz viszont kicsivel feljebb meg középen és felül jócskán érezhető a javulás.És mindenféle rángatás eltűnik.
Előzmény: Törölt nick (12720)
Norbu4 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12721
Így van,ha nincs mellette PC akkor alul gyengébb,de,ha van mellette akkor se lesz erősebb- alul...Viszont középen és felül jócskán erősebb lesz,lényegesen jobban ugrik.
Előzmény: zöld_I (12719)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12720
Az látod baj. Ha 10.000 felett gyengébb lenne nem zavarna, de alul azért ne gyengüljön.
PC-t van olyan gyártó aki ad hozzá, vagy felül lehet írni a gyárit?
Előzmény: zöld_I (12719)
zöld_I Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12719
Olyan nincs. Ha nem raksz mellé PC-t, kis fordulaton gyengébb lesz.
Előzmény: Törölt nick (12718)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12718
Én nem írtam, hogy olcsó legyen, csak azt hogy szezonvégi áron.
Szeretnék valamit ami E betűs, könnyű, kisebb és szép hangú és nem megy a teljesítmény rovására. Ha karbon akkor az hab a tortán:-)
Előzmény: zöld_I (12717)
zöld_I Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12717
Most erre mit mondjak? Jópár magyar kisipari kipuffot fogtam már a kezemben, nagyon szépek. Fékpados diagrammot még csak a bódishoz láttam, a raptor meg a martin tud adni E bizonylatot is hozzájuk. Te akartál olcsót, E, jeleset, én csak jeleztem, h létezik.
Én fel nem tennék ilyesmit, csak ha totálisan irrelis áron lehet gyárit venni. De ez nem áll fent, 20-25 ért sem tudják eladni a gyári csöveket...
Előzmény: Törölt nick (12715)
babar34 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 12716
Sztem ront a teljesítményén... Mellesleg én utcára ne javaslom a karbon dobot. Ugyan könnyű és jó a hangja, de adott esetben nehezen javítható és az élettartama is rövidebb; hamarabb szétmegy...
Előzmény: Törölt nick (12715)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.08 0 0 12715
És nem túl gagyi?
Hol kell rendelni?
Előzmény: zöld_I (12711)
zöld_I Creative Commons License 2010.08.07 0 0 12714

"és hogy "8-as" van a hátsó tányérban"

 

 Az semmiképp. Mailezzünk.

Előzmény: cigaro (12712)
Daty Creative Commons License 2010.08.07 0 0 12713
Véleményem szerint ez közel sem normális!:-(
Vidd vissza!
Előzmény: cigaro (12712)
cigaro Creative Commons License 2010.08.07 0 0 12712
Láncszettet cseréltem. Szervizben. Normális az hogy középsztenderre állítva egyesben alapjáraton rángat a lánc, ugrál ? és hogy "8-as" van a hátsó tányérban?
zöld_I Creative Commons License 2010.08.07 0 0 12711
Akkor vegyél Raptort. Idéntől az is E-legal, vannak karbonmintás burkolataik. 55e házhozszállítva itthon.
Előzmény: Törölt nick (12710)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 12710
És hol kapni rávaló karbont (nem muszáj karbonnak lenni, de szerintem fekete motoron jól mutatna.)? Valami jó szezonzáró áron vennék rá szívesen:-)
Előzmény: babar34 (12708)
Ravenholm Creative Commons License 2010.08.07 0 0 12709
Köszönöm a válaszokat. Amiket néztem azok közül bátran vegyek BODIS-t, nekem árban is ez szimpatikus.
babar34 Creative Commons License 2010.08.06 0 0 12708

Az E-legal papiros kellemes hangú, nem túl üvöltős és az osztrák rendőrök is nyugodtan lőhetnek rá a decibelmérővel...

LeoVince, Gianelli stb közepes árban.

Előzmény: Törölt nick (12707)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.06 0 0 12707
Ez engem is érdekelne de K9 650-re. Legszívesebben valami fekete karbondobot látnák rajt, de nem túl hangosat, papírokkal...
Előzmény: Ravenholm (12702)
Ironed Creative Commons License 2010.08.06 0 0 12706
Végülis én vennék dobot, sokkal szebb a hangja és nem üvöltő, az e-legalosoknak (jellemzően) ki lehet venni a furulyát, szépen szólnak, ha benn van. Ár/értékben egy sima alu vagy milyen dob viszont 60-90 között nem ér, nekem.

Szóval bayen nézném vagy nem annyira felkapott márka e-legalos dobját venném, max 100-ig, de akkor van ami már karbon. Hurric, Ixil....vagy használtat, jól körbejárható forrásból, kivárnám...Addig jó a gyári. Türelem, pénzt terem. Szvsz. :-)
Daty Creative Commons License 2010.08.06 0 0 12705
Na ezzel én is épp így vagyok!:-)
No meg az is igaz - bár ez csak az én véleményem - hogy 100K-t értelmesebb dolgokra is el lehet költeni, mint sportdob!:-D

Előzmény: zöld_I (12704)
zöld_I Creative Commons License 2010.08.06 0 0 12704
A Bódis bármilyen meglepő, de az akra-yoshi kategóriában versenyez. Több nemzetközi független kipufogótezstet is nyert. És E-legal. Én vennék, de szeretem a csendet :D
Előzmény: Ravenholm (12702)
Mcemru Creative Commons License 2010.08.05 0 0 12703
én nem raknék fel rá ilyet, mert nagyon széthúzza a felni, és nem lesz jó íve a guminak
másrészt meg ez egy H kategóriás gumi azaz vmax 210-ig jó csak
harmadrészt ilyen light sport gumi (pl KTM 690 supermotokra is rakosgatták)
nem rossz, de nem is a legjobb sport gumi, közepes, ebben a kategóriában akkor már inkább a Pirelli Diablo H
na ezt úgy gépeltem eddig h el sem olvastam a tapasztalataidat, de ugye hasonló? :)

ha túrázni meg bejárni használod, akkor sporttúra gumi
tartósabb a Michelin Pilot Road 2, vagy Bridgestone BT023/BT021, Roadtec Z6, kevésbé de jobban tapad a Dunlop Roadsmart
most van 160/60-asom pár féle, ha gondolod dobj egy emailt, adok árakat
a modern túrasportok hasonló használattal a 600-as motorokon 15-20ekm bírnak ki, kézfüggő persze

lánc ha jó, egy supermoto bírja 20ekm pedig az jobban megviseli mint a sor4, szóval 30e az nem irreális!

Előzmény: Niko 83 (12700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!