Szédületes egy ilyen minimál jelentésű szöveggel végigtolni a számot. Amatőrök voltak és mégis profi szaguk volt. És ebben az eredeti verzióban tetszik jobban. A nyers őserő benne van! 👍💪
Üdv. 25 kg üresen a szekrény. A két billentyű együtt meg kb. 13-14 kg. A szekrény 100 cm széles és 90 cm magas, úgyhogy ehhez kicsit nagyobb autó kell.
Egy jobb minőségű X állvány áráért vettem egy 123J3-s Hammond-ot, ugyan a hangja használhatatlan, de a szekrény szép állapotú és belül pont 93 cm széles ~nord electro méretű. Kiszereltük a belsejét... Így a színpadon meglesz az illúzió, hogy valami vintage orgona szól...és csak 25 kilót kell cipelni a 100 kg feletti M3-as helyett. Valahogy játszani is jobb az electro-n most hogy masszív szekrényben van nem pedig Z vagy X vagy valamilyen fém állványon. :)
Igen, azt MTVA a hiteles forrás amit betettél. Gondoltam, felhánytorgatom ezt a youtubert. Mellesleg ugyanaz a felvétel. Érthetetlen, miért nevezték ét, de nem lényeges.
Bocs, én akkor benéztem a válaszod, mert pont azt értettem belőle, hogy az new yorki felvétel csak muris, hogy vki bevágta az elejére, hogy Erkel Színház. Tehát végülis az a muris, ha jól sejtem, hogy a tényszerűen Erkeles felvételt new yorkiként posztolták. 🙃
Na ezért küldtem az MTVA Archívumos linkeket, mert ott tuti nincs átverősdi. 🙂👍
Mobilról is egyszerű átfutni a kommenteket. Többször megjegyzik a magyar forrást. A felvétel szempontjából lényegtelen, hogy ez az összetétel még hol szerepelt. Mert ez, nem az. Az orgona ugyanaz az angol kései C3, amelyen Rhoda Scott is játszott. Hol lehetett még látni?
..."Kb. egy éve hivatkoztam be? "...a "jámbor olvasó majd kihámozza (korábbi reakciód)" -gondolom emögött az rejlik hogy -helyesen- te is Írtál neki egy korrigáló kommentet a YT-ra -amhez egyébbként én is hozzáfüztem tegnap... amúgy kinálkozik egy jobbhiszemü magyarázat is a tévedésre: ez az "all-stars" szerü csapat nem vszÍnü hogy csak egy budapesti koncert miatt állt volna össze -és lehet hogy pont a Newport-fesztivál kedvéért
szerveződött, s -hamár- talán valamely menedzser megturnéztatta őket...(Norman Granz???)... -V.
Ez most milyen dezinformáció? Tekerj a végére, hangban is elhangzik, hogy az Erkelben volt. Még Módos Péter neve is elhangzik, mint a jazz műsorok örökös akkori szerkesztője. Vmi fasz amerikai kinyomta, hogy new yorki produkció. Lóf.szt!
Bár a felvonult sztárzenészek egyenként is különleges, hogy nálunk jártak, a hang meg sztem kiváló a kép minőségéhez képest! A Hammond is kiválóan kiszól. Akkor mi a gond? :)
Gondolkoztam, miért pont D#-ig megy kis JG3 basszpedál. Mert az igazin is ott kezdődik a swell. De a videón Jared Gold egyedi összeállítása alapján is jó megfejtés. Utána jó helyre kerül az expression.
A 24-es kétféleképpen könnyű. 11 kiló az nem 15. Vagy mennyi is egy 25-ös igazi B3 pedálsor? A Viscount kb ennyi. A befoglaló méretei is sokkal barátságosabbak. Hogy csak a tök felesleges felső C lemarad, kb 5cm nyereség. Az ilyen különbségek a mindennapos egyedüli kocsiba ki-bepakolásokkor lesznek nyilvánvalók.
Mint szinte minden, kompromisszum. A gerincsérv azonban nem. Ha nincs elég hely a kocsiban, az sem szubjektum.
Van még a Viscount köztes mérete, a 18-as. Kicsit nagyobb a legkisebbnél csekély 500e Ft-ért, 12 kg. A JG3 meg 6kg.
...hát nem tudom hogy egy 24-es (!!) fa pedálboard a "könnyű" kategóriába iliik (mégha könnyebb is mint a Hammond).. ...de nem ez a baj. Mivel már évek óte feltüntek ezek a "JG3tech" pedálok, csábító áron, csillogó fotókon, erősen utánnanéztem korábban, mert engem is izgatott. Összegezve a különböző infókat: abszolút higlevű olcsóhús kategória, kockázatos befektetés. Ezt egyébbként itt a fórumon anno megírtam...nem bíznék abban, hogy azóta gyökeresen változott - ugyanazért az árért... -V.
Jó kis lemez, élvezettel pörgettem. Ennél Emersonosabb hangzást még Jimmy McGrifftől se hallotam, 1/1 Blues variation hangszín: https://youtu.be/TAdCh5X1g5o?t=243
Igen, ez sztem vmi gospel-funk kategória, de piszkosul tikkre együtt van a banda, lassításokkal, gyorsításokkal, kiállásokkal, mint egy atomóra. Számomra ez a leghihetetlenebb és legprofibb bármilyen zenekarban. És hát főleg ennyi ember, szinte 2 négyzetméteren összezsúfolva… szóval tényleg hihetetlen.
Magán a csatornán is érdemes turkálni sok ügyes “könyvtárszoba” produkció van. Itt épp volt mű-Hammond Nord képében a háttérben, hát gondoltam félig ON téma lehet. :)
De jó! Felüdülés volt hallgatni a sok Hammond nyektetés után :-))) Minden apró részletében tökéletes arrange-ok, szuper muzsikusok. Nem szoktam ilyen zenét hallgatni, de ez megfogott...
Nem stúdiót akartam, csak valamivel jobb hangú felvételeket készíteni.
A letölthető kézikönyve, menürendszere igen kiterjedt. Van monó, sztereó, dual sztereó, és 4ch üzemmód. A dual ügyes, mert két sztereó változatot készít szimultán, aztán eldöntjük melyik szól jobban.
Jelcintből manuál, full auto, peak reduction, limiter, meg még valami... Meg míg lejátszik, a másikon hozzávesz, összekever. A lejátszásnál gyakorláshoz is sok segítség markerekkel, loopokkal, sebességekkel.... Igazából elég bonyolult a szűk felületű manuális kezelőfelülethez képest, szinte diploma kell hozzá :-)
Egyik közelmúltbeli felvételem. A teló videója alá beszinkronizáltam a masteringelt Tascam felvételt. Letettem az étkezőasztal elejére. https://www.youtube.com/watch?v=RH_e3J2_sk0
“t 2×2 sávon egy 10db különbséggel, ha az elsőt túlvezérelnénk”
Ez milyen jó ötlet! Bár úgy tudom pont a Tascamok ismerik az auto level correction funkciót ilyenekre + limiterük is van ezek mellett.
Sajna az új modelleik viszont nagyon zajérzékenyek. Mindenféle e-smogot összeszednek. Tele velük a net teszt szinten. Így én maradok a jó kis Yamaha PR7-emnél. :) Anno még csak egy 20-as volt. Az Electrot is jól felveszi, már teszteltem…
Á, tegnap csak a mobil saját hangszóróján hallgattam. Így, fülseben már semmi különös. Tisztán szól, de mély nélkül. Alma, Samsung tud ilyet.
Gyakran viszem magammal a Tascam DR40X-et. Végülis azzal elégedett vagyok. Ügyes lehetőségeket kínál 4 sávon. Akár ugyanazt 2×2 sávon egy 10db különbséggel, ha az elsőt túlvezérelnénk. Airey ráállt erre a 8888-ra :-)