Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bender24 Creative Commons License 2017.01.26 0 0 9502

Sziasztok!

 

valaki találkozott olyan jelenséggel, hogy a hátsó lábfűtésnél frankón dől a meleg és az első légbeömlőkön, meg amolyan 15 fokos, szóval egyáltalán nem érezni, budaörs és solymár között, perecre tört a lábujjam mire átértem pedig a motor rég üzemi hőmérsékleten volt, s hátul jött is szépen a meleg,

 

a múlt héten berakattam egy állófűtést és ha az megy akkor elől is szépen tólja a meleget!

no mi ez?

 

üdv,

 b

crucigeraman Creative Commons License 2017.01.26 0 0 9501

Szia piti 1 

 

Köszönöm gyors válaszod ! Azt gondoltam , hogy magasabb kilométer számmal szolgálják  a céget . Csak arra lettem volna kiváncsi . hogy mik azok az apró trükkök , karbantartási szokások , amik az autó élettartamát jelentősen meghosszabbítják .

 

Köszönettel : Zoltán 

Előzmény: piti1 (9500)
piti1 Creative Commons License 2017.01.26 0 0 9500

Szia crucigeraman!
Nem az én cégemnél dolgoznak az újfajta Vivarokkal (is), hanem ott ahonnan vettem a mostanit is. (AXIAL Kft.)
A flottaparancsnok jó ismerősöm, vele beszélgettem arról, hogy milyenek az újak. 
Eddig a régebbi tipusok mellett az új 115 lovas Vivarok voltak, karácsony előtt vettek tizen pár db. 120 lovas Traficot.
Azt mondta, hogy nagyon sofőr barát autók, imádják a sofőrök.
Én ücsörögtem benne, de kb. 100 métert tudtam menni vele. (akkor szerelték rájuk a téli gumikat) ezért sok mindent nem tudok mondani róluk, csak azt, hogy nekem nagyon tetszik.
Kb. 70-100.000 km-er futásteljesítménynél tartanak, eddig még komoly probléma nem volt velük, kb. 0,5-1 literrel kevesebbet fogyasztanak mint a régiek.
Az egyik 115 lovassal kicsit kakaskodtunk, (az enyém 114 lovas Chippelve, elég ugri-bugri), azt kell mondjam, hogy 160-ig ment tisztességesen.
Ha az enyém nem lett volna chippelve, valszeg nagyon csúnyán elvert volna.
Az viszont jelent valamit, hogy a régieket 180-200.000 km. futásteljesítmény után adták el, az újakat már 150.000 után el fogják adni.
Érdemes tőlük autót venni mert szervizkönyves, végig márkaszervízben szervizelt autok, jóval a piaci ár alatt.
Az enyémre példáúl eladás előtt 5000 km-rel tettek új gumika és komplett új fékeket, elöl-hátul.
Általában a helyi kereskedők rögtön lecsapnak rájuk, nehéz egyenesbe hozzájutni.

Előzmény: crucigeraman (9499)
crucigeraman Creative Commons License 2017.01.25 0 0 9499

Kedves Piti 1 !

 

Egy régebbi hozzászólásodban olvastam , hogy cégednél 1.6-os , 120 lovas Vivarokkal dolgoztok . Ezekről az újnak számító autókról szeretnék többet megtudni . Futásteljesítmény , fogyasztás , szervizelendő hibák , stb . . .

 

Köszönettel : ubelmannia@freemail.hu

Előzmény: piti1 (9497)
sky777 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9498
Szia. Most olvasom...De látom már túl vagytok rajt Vargamunkával:-).
Bajusz kapcsoló csere kellett nekem is, én nem folytam bele javitásba mert azt sem tudtam mi lehet a baj...autó villamossági szerelőre bíztam.
Megnéztem a linket, kb én is ennyiért vettem .
Üdv.Gábor
Előzmény: Matheusz86 (9491)
piti1 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9497

Nekem 2015 nyarán ment el a tompított.
A vill. szerelőm szétszerelte a bajuszkapcsolót, kitakarította és a csúszkáló biz-baszokat bekente szilikonos zsirral.
Azóta pöpecül műkszik, csak minusz öt fok alatt amikor még az utastér is hideg előfordul, hogy kétszer-háromszor kell rákapcsolni a tompítottat mire bekapcsol, utána egész nap jó.
Ez a hiba csak nagy hidegben jelentkezik, ezért arra gondolok, hogy megdermed a kapcsolóban a zsír.
Illene cserélnem, de mindig elmarad.

Előzmény: Matheusz86 (9490)
vargamunka Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9496

igen ez első valamint hátsó külön kapcsolású .....de látom jól választatod meg  mit kell bele rakni ..

Előzmény: Matheusz86 (9495)
Matheusz86 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9495

Elöl nincs ködlámpám, csak hátul, a mostani kapcsolóm is ugyanilyen.

 

Gondolom erre gondolsz: http://www.autoalkatresz-uzlet.hu/renault-autoalkatresz-uzlet/renault-trafic-autoalkatresz-uzlet/renault-trafic-ii-kodlampas-vilagitas-es-index-kapcsolo

Előzmény: vargamunka (9494)
vargamunka Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9494

Kényelmes 20-perc .A képen úgy vélem csak egy állású a ködzár ,lehet nem hátrány ha első és hátsó külön kapcsolható ,kérdez rá de szerintem a kép hibás szinte mindig két állású (első+hátsó ).

Előzmény: Matheusz86 (9493)
Matheusz86 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9493

Köszönöm. Már berendeltem egyet, amint megjött, cserélem. Mennyire bonyolult a csere?

 

http://www.autoalkatresz-uzlet.hu/renault-autoalkatresz-uzlet/renault-trafic-autoalkatresz-uzlet/renault-trafic-ii-bal-kormanykapcsolo (Ezt rendeltem meg.)

 

100%-ban igazat adok Neked, ezért is inkább megrendeltem a kapcsolót feleslegesen, mert az az érzés felejthetetlen, amikor a pályán 130-al előzés közben jön a sötétség.

 

 

Előzmény: vargamunka (9492)
vargamunka Creative Commons License 2017.01.23 0 1 9492

CSERÉLJ kapcsolót mielőtt a kanyar közepén fog elmenni este :)     gyári nem drága ,a biztonságunk megér ennyit ..

Előzmény: Matheusz86 (9491)
Matheusz86 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9491

Hasonló gonddal küzdök. Eddig indexeléskor jelentkezett a hiba, de volt, hogy indulás előtt már fel sem kapcsolt a lámpa. Nálad mi volt a hiba? Bajuszkapcsoló?

Előzmény: sky777 (9313)
Matheusz86 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9490

Indexelés után/közben elment a tompítottam múlt héten, de lekapcsolva, majd felkapcsolva ment ismét a lámpa. Tegnap egy pillanatra indexeléskor megint lekapcsolt a lámpa. Ezután este elindítottam a kocsit, felkapcsoltam a tompítottat, de nem gyulladt ki a lámpa, csak a helyzetjelző, és a műszerfalon sem égett a visszajelző ikon. Lekapcsolva/felkapcsolva ment ismét a lámpa. Neten olvasva ez bajuszkapcsoló gond lehet, de a biztosítékot még megnézem ma. Valaki tapasztalt már hasonlót?

piti1 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9489

Az enyém is max. 2 másodpercet izzít, mégis indul elsőre, pedig az akksim már nem túl pöpec.
Én kompresszió hiányra, akkumukátorra, vagy önindítóra gyanakodnék.
Üdv: Piti

 

Előzmény: lele1010 (9488)
lele1010 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9488

sziasztok

van egy 2008 as vivarom 2.0 cdti, a problemam az hogy hidegen nem indul  az auto eleg neki egy meter lokes es be van gyulva, a bordon az izzo kijezoje csak ketto masadpercet vilagit meg mikor -28 fok volt akkor is. kicsereltuk a hogombat, az izzok relejet es kimertek az izzokat es azok is jok. A hiba maradt keves izzitas az auto nem indul hidegen. Meleg motorra elso kulcsra konnyeden begyul. Ha tudnatok barmi infoval segiteni nagyon megkoszonnem. Ha megoldodott a probblemam megosztom veletek az oat. Koszonom elore is

tatli Creative Commons License 2017.01.22 0 1 9487

Éppen a minap vettem bele, kicsit később megírom a cikkszámát!

Előzmény: Leslie27 (9486)
Leslie27 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 9486

Sziasztok!

 

1,9-es Traficban lévő vízmelegítő egységbe való fűtőbetétet lehet külön venni, vagy csak a tömbbel együtt?

Mit lehet csinálni, hogy ne égjenek szét a csatlakozók?

4X300W-os ez a vízfűtés..az  80-90A áramfelvétel!?

 

 

vargamunka Creative Commons License 2017.01.18 0 0 9485

valahogy így

Előzmény: vargamunka (9484)
vargamunka Creative Commons License 2017.01.18 0 0 9484

Igen ismert hiba, a beöntő egy fém házba ül bele ,egy o gyűrű    tömítés valamint két csavar rögzíti ,célszerű kivenni ,takarít és megfelelően összerakni ...   

Előzmény: carloskaa (9483)
carloskaa Creative Commons License 2017.01.16 0 0 9483

Sziasztok!

 

Érdeklődnék,hátha valakinek volt már ilyen hibája.

Renault Trafic 1.9 Dci motor. Az olajbeöntő műanyag eléggé mozog. A kocsi alatt olajfoltok tünnek fel.

Lehetséges,hogy az olajbeöntő alatt folyhat az olaj? 

Volt már valakinek ilyen jellegű hibája?

Rácz László Creative Commons License 2017.01.15 0 0 9482

Üdvözlök mindenkit!

Augusztusban vásároltam egy Renault Trafic 2 literes 114 lovas buszt. Minden napos használatban minden ok, de ha pár napig nem használom akkor gondolok a gyufára. Indításkor pöcc röff indul, de 2-5 másodperc után megáll. Jó esetben a 3. "hosszabb" indításra indul, és útánna nem mindig van gond. Ha van akkor az első kigyorsításkor az izzítás visszajelző villan fel, de újraindításkor eldobja a hibajelzést. Utolsó alkalommal nem tudtam félreállni újraindítani, a forgalom miatt, de a kocsi ezzel nem nagyon foglalkozott, és ami pirosan világithat az világított is majd megállt . Újraindítással eldobta ezt a hibát is. Legelső alakalommal felraktuk gépre, akkor azt írta ki, hogy túlmelegedés az üzemanyag rendszerben. Van valakinek használható ötlete mi lehet a gond. Esetleg nagyot kell hazudni a feleségemnek mennyibe fog kerülni. Köszönettel! 

T_H Creative Commons License 2017.01.14 0 0 9481

Az enyém is ilyen.

A zár nem támasztja meg eléggé.

Ha beteszel oda pár névjegykártyát, bankkártyát, belépő kártyát, akkor megszűnik.

 

A kedves felhasználók/utasok szeretik csak simán visszatolni az ablakot és nem nyomják össze a nyitót, ezért elkopik a műanyag és nem támaszt eléggé.

 

Amúgy még a csúszó részt megkenheted valamivel a későbbi kopások elkerülése érdekében.

De akkor meg mégkönyebb lesz csak visszatolni, így mégtöbbet fogják azt tenni vele.

Előzmény: eszjan (9479)
sumo69 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 9480

Szerintem kezdj el ragasztgatni, széles ragszalaggal ahol megszűnik ,ott a hiba

 

Előzmény: eszjan (9479)
eszjan Creative Commons License 2017.01.11 0 0 9479

Szevasztok !

 

Van egy 2005-ös Vivaro Tour-om aminek a tolóajtajában levő ablakkal van problémám. Nagyobb sebességnél (70-80 km/h fölött) rettenetesen elkezd zúgni, mintha nem lenne rendesen behúzva a helyére. Elvileg a helyére van tolva (ugyanúgy mint a másik oldalon), kívülről sem látszik különösebb eltérés, be sem ázik, de mégis zúg, mintha nem lenne rendesen a helyére tolva. Gyanítom, hogy a tömítés elöregedése okozhatja, hogy mégsem zár tökéletesen, azért zúg, fütyül. Ugyanakkor a másik oldalon nem érzékelhető a jelenség. A neten nem láttam külön tömítést az oldalsó albakokhoz. Lehet ilyet valahonnan beszerezni, vagy másképpen elhárítani a hibát (a zúgó, fütyülő hangot) ? Vagy nem is az ablak, hanem maga a tolóajtó okozná a zúgást? (Nem úgy hallatszik.)

A válaszokat, tippeket előre is köszönöm.

Üdv: Janó

llaller Creative Commons License 2017.01.11 0 0 9478

Húzzátok le a légmennyiségmérő csatlakozóját, (levegőszűrő hátuljánál) akkor 2000fordulat alatt halott lesz az autó, de a fölött mint a golyó kell hogy menjen. Na most ha így lenne, akkor valakitől kérjetek kipróbálásra egy jó légmennyiségmérőt mert lehet az a hunyó. Ha vékonyan nyomom a gázpedált, akkor már finoman 1400-tól el kell indulnia az autónak.

Előzmény: szandra000 (9475)
nissan primastar Creative Commons License 2017.01.10 0 0 9477

Segítséget kérnék pontosan hol helyezkedik el az index relé ( a kormány rúd környékén de pontosan hol ) esetleg milyen színű kábeleket kell elvágni a visszajelző beszereléséhez. Előre is kösz a segítséget.

ygant Creative Commons License 2017.01.09 0 0 9476
Előzmény: szandra000 (9475)
szandra000 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 9475

Tud valaki bármilyen tippet adni? Tudom hogy így nehéz de bármi ami szóba jöhet?

A vivaro még mindig nem jó, annak ellenére hogy kicseréltek a Map-szenzort, valami relét, meg még egy turbó nyomás szenzort is és most már ott vagyunk hogy vezetékre gondolnak.

a kijelzőn lévő világító ikon már a map-szenzor kicserélésekor kialudt, es nem is jött vissza, de a hiba még megvan. Ha elindulunk az autóval bő 1-2 órát tud menni hibátlanul, jó erővel. Aztan ha dugós forgalmas helyekre megyünk ahol sokat kell váltani meg tötyörészni 1-2-3 sebességbe egyszer csak gondol egyet és semmi erő nincs benne, menet közben, fullra nyomott gázzal megy 10-15km/h a vivaro, van hogy 1 mp és azonnal kiugrik, visszatér az ereje, van hogy ez az állapot fennáll jó sokáig. Az autó újraindítása sem használ. Ha megállunk vele üresben fullranyomott pedallal is 2000-es a furdulat maximum... 

igazából már szívesen eladnánk vagy beolvasztanánk egy lizingbe de itt angliában az autó forgalmia 4-6 hét mire megjön es meg nem kaptuk meg. Ezért kénytelenek vagyunk szenvedni velem a párom meg lassan elveszti az állását mert a vivaro többet áll a szervízbe mint a munkába...

Előzmény: szandra000 (9454)
sumo69 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 9474

Kiprobálnám,

Elérhetöséged? 

Előzmény: vanyek82 (9473)
vanyek82 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 9473

Akkor neked nagyon jó lenne mert a 90 lóerős M9R az elég gyatra... Nekünk az összes Vivaro meg van chip-elve előtte is és utána is 7,4-és 8,5 között evett annyi volt a különbség, hogy kb 2x annyira jól ment. Mindenki írja, hogy chip-el jóval kevesebbet fog enni, ez szerintem azért nem igaz. Talán 1-2 deci minusz, de nem számottevő.

Előzmény: sumo69 (9472)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!