Itt mindenki maximalista:) Ahogy latom, kism0cs0k es Pitti irasait osszedobva lehet tutit alkotni, embertelen nagy aron.
ati: en szerintem a kobcenti maximumomat elertem a 25i-vel, mar nincs kedvem se idom se penzem faragni egy uj mocit bele, komolyabb turbositasban sem gondolkodom, mert mostmar latom, hogy nem tudnam megvalositani, viszont egy 0.4 bar-os nyomassal mi a helyzet (motor tartossag szempontbol:))?
Pénteken dumálgattam Izsóf Józsival egy órát a turbósításról. Csinált egy turbós Ladát, tavaly azzal indult a Hringen. Idén már kompresszor van rajta egy karbival plussz egy K-jetronic befecskendezővel.
3 hetente generálozta a motort mert szívott a turbóval, nem tudta beállitani rendesen.
Szerintem egy kisnyomású rendszert összehozni minimum 200 eFt, és akkor csak 50-60 lovat nyertél....
Ezt valahol olvastam, talán egy Viperes cikkben, " a köbcentit nem lehet mással pótolni"..:)) kell bele a V8 vagy V12...:)))))
Ez így igaz. A turbó felszerelésével iszonyat hőterhelést adsz a motornak. Többlet benzinnel kell hűteni a dugókat amit pontosan kell adagolni. Nem egyszerű a művelet, Én sem értek hozzá és sztem MySql Te sem. Szakember tudását és az összes kütyüt megvenni iszonyat pénz, ezért maradtam inkább a motorcsere mellett.
Mysql: Ha azt akarod hogy teljesen korrektul mukodjon a cucc akkor kell egy programozhato ecu + 6 db turbos dugo. Az osszes tobbi reszmegoldas csak. Ideig oraig lehet hogy mukodgetni fog, de ha ezek hianyoznak akkor csak egy megbizhatatlan penztemetotbe fogsz bele. En pl azert csinaltam eleve turbos blokkal a mokat mert relative olcsobban jott ki. Ha profi modon meg akarod csinalni az iszonyat love + ido.
Mysql nagyjabol ezer vannak ezek az alternativ kompjuuterek, hogy ezeket be tudd allitani rajtuk :) sot tehetsz ket sor injektort is, mint pl en :) a jobbakhoz meg jar LMM :)
Ilyen vegkovetkeztetest mar sokszor hallottam, de szerintem nem feltetlenul igaz. En ezt egy nemet E30 behozatalanal tapasztaltam, mondom, ha ilyen iszonyat olcson be lehet hozni, akkor miert nincs mindenkinek egy otthon alkatresznek? Es nem jottem ra miert nincs, a lenyeg, hogy nekem van:D
Bizom benne, hogy a turboval is igy jarok :D
Milyen LMM az ami nagyobb mennyiseget tud merni mint a 25i LMM-je es kompatibilisek egymassal?
Milyen injektorok azok amik tobb benyat kepesek benyomatni az egesterbe mint a sima 25i-je es szinten kompatibilisek egymassal?:)
Nem szeretem amikor megdől az elméletem :D Akkor lehet, hogy nagyobb injektorok meg valami más LMM kell, ahhoz viszont más chip?.. :( Sehogy sem jó ez..
de kiszamolja, de annyi benyat ugysem tud mar az ac/befecskendezo belepumpalni:) meg lehet annak van egy maximuma amit mer, arra van meretezve turbos tobbet kepes a hengerekbe tolni
Nem mechanikailag lesz nehéz megcsinálni, hanem a több levegőnek több benzint is kell adni. Anélkül égnek majd szét a dugók, és teljesítményed se lesz annyi. nincs más megoldás, írható computer kell ami egy fél kocsi ára.
Olvasd végig eme topicot, minden kérdésedre lesz benne válasz:
En ma fel 5-kor autoztam, a tiszta havas utakon hibatlanul indult el a gep a sperr + ASC kombinacioval. Semmi csuszkalas, semmi tanc, csak az ASC felirat villogott neha, hogy tudjam, dolgozik a rendszer... :)
Tegnap haza került, már a garázsba éjszakázott :) A bukocsöves még ott van de kint az udvaron szoval elötted a lehetöseg! Bár a hátsó mühelybe egy Wartburg állt be :)