Igen, a kipufogo (ami a motor ala megy) es a turbo kozotti reszre (magyarul downpipe). Maga az alakja mindegy (nekem ugyis tok mas kene). Azt a vasdarabot amit a turbora csavartatok es raheggesztetetk a kipufogot csak siman kivagtatok valamibol?
De neked volt kipufogo az autodon nem? ;) Vagy eladtad kompletten kipufogostul az egeszet? Nekem csak az az elem kene amivel csatlakoztatni lehetne a kipuffot a turbohoz. Te csinaltattad valahol? Ha igen, hol tudjak megcsinalni? Kb mennyi? Koszi :)
van neked a K04-23-hoz "downpipe" csonk (legeleje)? Marmint amit a turbora kell csavarozni es onnan indul a kipufogorendszer (kat + O2 + dobok + miegyeb).
Cobal:az a baj hogy pár mérés még régen készült és 30cm roll-al lettek mérve!Nem hiszem hogy jó igy a lista!Azokat szedd ki akik nem 0 roll-al vannak mérve!
yasec remélem, igazad lesz a pálya tekintetében, mert nézegettem a képeket, de nekem nem tűnt sima útfelületnek, hanem inkább olyan volt, mint amit ave leírt.
Majd meglássuk. :-)
itt úgy lesz, hogy 1 sor, 1 futam, de
1 emberhez tartozhat majd több futam
is, csak ez a része még nincs kész
(majd holnap megcsinálom)
akkor berakom majd mindenkinek az összes futamát.
Lancia Delta II turbo '94
Esetleg fotóval, és "egyéb infó" rovattal lehetne még tuningolni a táblázatot (hisz nem széria autókről van szó), de szerintem nagyon jó, ahogy megcsináltad!
üdv
Zolti
cobal, jó 5let a táblázat!
Bár a picim beteges, de ezt tudja. Majd jövőre frissítek :)
Láttam, ahol tudsz írsz évszámot. Hátha segítség: az enyém 1987, Field-é 1992
Gomb,
Nem tudom milyen az az ut, de ebben a hidegben kozel 0.57 g nem samli!
---
Ma mentem egy karikat a Roncsivel a frissen beallitott szelephezagok tesztelesekent. (allorajtot nem.)
Eszement jol megy a gep, ha odalepek neki 1-2-3-4 fokozatban.
Pedig gondolom nem megy jobban, mint maskor, csak egyszeruen elszoktam ettol az erzestol.
(Pedig legalabb 80 kg plusz volt a csomagtartoban: 4 versenykerek, szerszamok, emelo stb...)