joeeye :
Nem akarlak elkeseríteni, de a haveromnak a még a észinterből is eltört a gyengébb. A szerelőd nem csak a többszöri munkadíjra pályázik?? Szerintem akkor inkább már a nippart(?) japán kuplung 14e-ért!
Hm, hát nem nagyon. Egyelőre a szerelőm arra biztatott, hogy próbáljunk ki valami szoci autóból egyet. Ha minden igaz a hétvégén össze dobjuk az autót, mert ő már be is rakta. Aztán teszt. Minden esetre viszek magammal egy tartalék tárcsát, mert tényleg igaz az, hogy: "Minél jobb terepjárója van az embernek, annál kisebb az esély arra, hogy valaki ki tudja őt menteni."
Lásd hétvége, amikor egy tavacska közepén lévő domb közepén ment el a kuplung fullra. Így hát két terepjárós kollega is kevésnek biznyult arra, hogy kihúzzanak. Hál istennek a szerelő is velem volt, aki szerzett telefonon egy Volvo homlokrakód, ami elég magas volt ahhoz, hogy betudjon jönni és kitudjon húzni:-)
A ventillátor ma elkezdett iszonyatos hangokat adni a levelek miatt,kapott egy kis sűrített levegőt.Úgy néz ki,hogy ez lesz a gyógymód,mert megszűnt a hang,és kijött egy félmaréknyi rohadt avar és levél keveréke.De azért még hallom,hogy van benne.
Csináltam ma pár képet.Csak sikerült kijutnom a holtághoz.Sőt,talán holnap is megyek.
Ott lesz a Truck-Triál is (Pécs helyett)!
Voltaképpen homokbánya. De jóféle... Ott láttam először L200-ast (Ata100-ét) alulról, szinte függőlegesen állt, 3 (vagy inkább 2,5) keréken.
:-)
Én még eddig nem voltam ilyen jellegű megmozduláson,lévén az autó csak november óta van meg és ténylegesen,"hivatalosan" csak a mai naptól lehet vele közlekedni.Meg egyáltalán nem volt terepjáróm.
Egyszóval nagyon várom már! :-)
A szellőzőrendszert nagy meló lehet szétkapni?
Van benne valami levélszerűség vagy avar,mert amikor felkapcsolom a ventillátort,hallom,hogy felkapja a cuccost.
Pár dolog viszont meg lett csinálva a gépen:
-ba van kötve a hátsóablak fűtés
-rendszámtáblavilágítás,és hátsó ködzáró is műxik,ezzel együtt bekábelezve az első ködlámpáknak is
-mindegyik ajtóra működik a belső világítás
-400Ft.-os -Tesco-! rajtahagyottvilágításravinnyogó szerkezet beépítése.
Nagyjából ennyi! :-) Már csak a vizsga kell csütörtökön,utána meg a rendszám+forgalmi.
Fizetésről...múlt héten visszatapsolták a Suzit a műszakin,mert szerintük a rács és a fellépő nem jó helyen van.Azaz szereljük le.Mind a kettőről van német műbizonylat,de ide az nem elég jó.
Az utánfutó elektromos csatijának le volt törve a rácsapódó fedele,ez se jó.
No,nem baj...csatlakozó cserélve,a többi cucc ideiglenesen leszerelve.Bár,az mondják,hogy ha kapott volna az ember 20e-t zsebbe,akkor semmi gond.Hát a jó édes...