ha megengedik, nekem is BMW-m van, ráadásul elég erős, mégsem érzek nyomást a tarkómban, hogy mindenkit letapossak. Bár nem vagyok Grál-lovag, de ha vki tud haladni, azt elismerem, csak azt nem komálom, amikor egy szétoptikázott hátsó dob nélküli Zsiga keménykedik előttem, meg behúzódik a felezőre, hogy ne férjek el előzésnél, stb. Egyébként sokszor inkább átengedem az elsőbbséget, mintsem vki belém bombázzon....
Persze ettől függetlenül velem is előfordul, hogy sietek, de akkor igyexem senkinek sem a tyúkszemére lépni. Persze van olyanis, aki azért is elítél, mert leelőzöm normálisan, mert ugye "Ennek milyen sürgős dolga van..."
"Kidöntött egy kandelábert és darabokra tört szombat éjjel egy BMW a szegedi Bertalan hídon. A mentők egy fiatal nőt emeltek ki a roncsok közül, az autó vezetője eltűnt. Később kiderült, a sofőr körözött bűnöző, s a feltételezésekkel ellentétben nem a Tiszába esett, hanem barátnőjét és egyik cipőjét hátra hagyva, több sebből vérezve egy szegedi panelházba menekült, majd onnan is tovább állt.
Fotó: Karnok Csaba
A szombati utolsó 84-es helyi járatú autóbusz éjjel 11 óra előtt harminc utassal Szegedről Újszegedre tartott. A jármű az új, azaz a Bertalan híd tetején járt, amikor a szemben lévő oldalon felbukkant egy száguldó autó. Ezen a szakaszon egyébként harminc kilométeres sebességgel lehet(ne) haladni.
A sötét színű BMW 325 i. típusú személygépkocsi a jeges úton megcsúszott, és közvetlenül a busz előtt átvágódott a túloldalra, kidöntött (!) egy derék vastagságú kandelábert, a személyautó kettészakadt, az eleje a motorral és az első futóművel fennakadt a korláton, az ülések a maradék karosszériával pedig 30-35 méterrel odébb beszorultak egy másik oszlop és a „hídkerítés" közé.
A busz vezetője azonnal fékezett és a roncsoktól 50 méterre megállította a járművet. A sofőr, Torma János előbb kérte a diszpécsert, riassza a mentőket, rendőröket, tűzoltókat, majd megkérdezte az utasokat, van-e közöttük egészségügyi dolgozó.
– Azt a csikorgó fémes hangot, majd a csattanásokat soha nem tudom elfelejteni – mondta a baleset után még hosszú ideig remegő férfi, aki szerint a személygépkocsi legalább 150 kilométeres sebességgel ért a híd tetejére. – Arra még csak gondolni sem merek, mi lett volna, ha a busznak csapódik az autó.
Torma János azt is elmondta, hogy az utasok közül jelentkezett egy fiatal nővér, akivel együtt indultak a darabokra hullott BMW-hez. Az autóban egyetlen (!) személyt találtak, a hátsó ülésen egy fiatal, mint később kiderült, 27 éves nő feküdt. Ő mindenáron ki akart bújni a roncsból, ám a nővér nem engedte, félt, hogy számos súlyos, köztük akár gerincsérülése is lehet. A sokkos állapotban lévő sérültet végül a mentők emelték ki és csonttörésekkel kórházba szállították.
A GZC–803 forgalmi rendszámú autó vezetőjét nem találták sem az autóban, sem a jármű közelében. A helyszínen lévők, köztük a mentők, rendőrök, tűzoltók azt feltételezték, hogy a sofőr kirepült a kocsiból és a Tiszába zuhant. Kisvártatva már arról beszéltek, hogy nem egy, hanem két személy tűnt el nyomtalanul.
A rendőrség a tűzoltók segítségével lezárt két sávot, majd megkezdte a helyszínelést. Az ütközés erejére az is jellemző, hogy a szétszakadt BMW darabjai százméteres körben szóródtak szét. A rendőrök és a tűzoltók szakértői szombat éjjel még kizárták, hogy az autó egy vagy több utasa saját lábán elhagyhatta a helyszínt, ám később kiderült: a jármű vezetője, a 32 éves szegedi Szabó László megúszta a balesetet. A több sebből vérző, súlyosan sérült férfi barátnőjét, darabokra hullott autóját és egyik cipőjét hátrahagyva azért menekült el, mert különböző bűncselekmények miatt körözik.
Információink szerint a BMW vezetője egy Szilléri sugárúti panelházba rejtőzött el. Az éjjel hazatérő lakók közül többen is elborzadtak a vérnyomok, vértócsák láttán. Szabó rengeteg vért veszített, ennek ellenére nem jelentkezett egyik szegedi egészségügyi intézményben sem. A rendőrség tegnap reggel kikérdezte a lakókat, de lapzártánkig nem akadt a férfi nyomára. Egyelőre azt sem lehet kizárni, hogy Szabó segítséget kért és valamelyik ismerőse közreműködésével menekült tovább.
A rendőrség körözi az eltűnt bűnözőt
A Szegedi Rendőrkapitányság közlekedésrendészeti osztálya körözést adott ki a BMW vezetőjének, Szabó László 32 éves szegedi lakos kézre kerítésére. A férfit több, főleg vagyon elleni bűncselekmények elkövetésének alapos gyanúja miatt keresik, illetve jogerős bírósági ítélet miatt be kellett volna vonulnia a börtönbe. Ezúttal segítségnyújtás elmulasztása bűntett, valamint közúti baleset okozása vétség elkövetésének alapos gyanúja miatt rendelték el a körözését."
THT: Tökéletesen egyetértek veled.
Még azt tenném hozzá hogy mindenkinek lehet rossz napja függetlenül attól hogy milyen kocsit vezet.
Az a BMW-s amelyik esetleg bunkó vagy valamiért annak találod lehet hogy az év többi napjában tök normális.
Nekem is vannak pillanataim amikor paraszt vagyok de ez nagyon ritka.Ráadásul az elmúlt 4 évben Mazdám volt és csak pár hete van (újra) BMW-m és nem lettem taj paraszt állat ettől.
Ha nem lelnélek meg, ha fekete 4x4 turbo calibrat latsz www.calibraclub.hu feliratokkal és kék belső fénnyel, akkor az én leszek, de a tobbi calibraclub-os gep gazdaja is meg tudja majd mondani hol leszek.
Addig is hali.
90% hogy kinnt leszünk mert márkatársam versenyzö és indulni is fog egy épített E21-vel. Én is viszem a sajátomat, de nem indulok mert kicsit véres a torka a hátsó difimnek, és nem feltétlenül kinnt szeretném széjjeltépni.. :) Keress kinnt E21-es (régi cápa 3-as) BMW-ket és azok mi leszünk.... Hali :)
Örülök, hogy sikerült ezt a halott topicot kicsit feléleszteni, annak pedig különösképpen, hogy már a második BMW-s jelentkezik, hogy ő nem ilyen :)
Ha van kedvetek, 11-én gyertek ki a Ringre és dumálunk egy jót, esetleg meg lehet próbálni lenyomni egy gyorsuláson :)
Egyébként, ha szeretnél jól mulatni optotuning Buzukikon, tekintsd meg a cicás napvédő topic képeit. :)
Ízelítőként:
Nekem is BMW-m van, de egyáltalán nem tartom magam agresszívnek, és nem gondolom hogy attól mert bmw-vel járok, bunkó parasztnak kéne lennem. Sőt, igyexem inkább segítőkész lenni.
"Általában nem mondható el minden BMW tulajról, hogy agresszív vezető lenne, de sajnos el kell ismerni, hogy a többi márkához képest több idióta hajt bmw-t. Talán még a merdzsó ilyen."
Szóval nekem az a tapasztalatom, hogy kb 5 GSI, 3 dzsítíáj golf + 35 agyon tuningolt (kizárólag optikai) szuzuki után látni, egy egy BMW-t, amint méltóságteljesen cammog a többiek között.
Nem mondom hogy nincs némi erőfitogtatás, de ez legalább anyira jellemző mint egy porig ültetett civic-re, vagy a már fent említett járművekre.
Az pedig hogy levillognak......Én ezt általában úgy szoktam elkerülni, hogy igyexem nem útban lenni gyorsabb autóknak...
Én is "bunkó agresszív" BMW tulaj vagyok, bár a csóróbb fajtából. Az Én agyamat is elönti a szar néha (átlag 2 hónapban egyszer), és olyankor feltör belőlem az állat, de ez addig is előfordult amíg Toyotám esetleg Fordom volt, de még kölcsönautónál is, csak azzal mondjuk másképp közlekedik az ember fia. 'szal a lényeg hogy van 1-2 ilyen márka amelyekben az IQ nem nagyon üti a hengerek számát (BMW, Merci, Audi, stb...), de azért ezeket az embereket nem muszáj csupán ezekből az okokból életfogytigtartó ribizlimagozásra ítélni. Vannak emberek más jellegü autóban akik nem képesek felfogni bizonyos szabályszerüségeket. Lentebb olvastam hogy nem illik autóval odaállni moci mellé gyorsulni. EZ TÉNY!!!! De pl nem illik odaállni Suzuki 1.0-val (előfordult, saját élmény) odaállni békés "öregBMW" tulaj mellé, és pörgetni a csoffatag 3 hengert, amikor egyértelmüen fel van tüntetve a gépjármü hátulján hogy 2300 köbcenti. És tükrözödik a zavartság a tulaj arcán amikor rávigyorgok!!! Oké hogy öreg a vasam (82-es gyártmány) meg kicsit kopottas is, de azért az alapvetö dolgokkal és közhelyekkel (pl. köbcenti az köbcenti) legyünk tisztába. Tehát vállalom a titulusokat melyek az autómmal együtt örököltem, de vannak még jócsávók is akik csupán az autózás felhőtlen öröméért vezetnek "bajor traktort". Próbáljátok ki és ha tetszett akkor ajánljátok barátaitoknak, ha nem tetszett akkor ellenségeiteknek... Köszi a megértést ;)