Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lütyő1 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 20072

Srácok!

 

Ha csak a fékdobot akarja levenni, akkor nem kell az anyát  kitekernie, az az agyat fogja(az agylehúzó is az agylevételhez kell, nem a fékdobhoz)....

 

Persze ha az aggyal együtt szeretné, akkor kell, de a fékdobot kérdezte, ti meg levetetitek vee az egész kerékagyat???

 

Fékdobhoz elég a kis csavart kitekernie, és pár határozott kalapácsütéssl megsimogatva le fog jönni a fékdob, s az agy fentmarad.

Előzmény: Törölt nick (20058)
zoltannovak Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20071

köszi! majd irj ha találtál! :)

Előzmény: Törölt nick (20069)
heggla Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20070

Képet kérünk,azért ez már izgatás:))

Előzmény: Turán 35\' (20064)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20069

Feltúrom a dobozt hétvégén, lehet hogy van.

Előzmény: zoltannovak (20065)
Turán 35\' Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20068

Képeket ma készítek, és holnap felrakom.

 

 

Előzmény: Törölt nick (20067)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20067

Képeket tudsz mutatni róla?

Előzmény: Turán 35\' (20064)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20066

Ilyesmi volt az enyém is, többet volt bakon mint a kerekein. A gumi alkatrészek az állásban fáradnak el, de egy igazi kincs egy ilyen Trabi. A 300 szerintem még korrekt érte.

Előzmény: Turán 35\' (20064)
zoltannovak Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20065

Valaki nem tud átfolyásmérőhöz jeladót? sehol nem találok. és szegénykémnek a lekit kittaposom akkor is csak a 3dik led a világit.

Turán 35\' Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20064

Köszi a választ, én megcélzom a 300eFt.-ot ...remélem megtalálja a méltó gazdit. A trabin vadi új gumiköpenyek vannak.......30cm-es magasságban lógnak a kerekek.....műszaki vizsga után felbakolta az öreg az utót, csak ünnepnapon, és templombajáráskor vette elő.

 

üdv.

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20063
Szerintem úgy 250 ezer körül reális (mert azért ennyi állás után bőven lesz mit csinálni rajta, az enyém csak 5 évet állt, szintén garázsban, és pl a fékrendszert újjá kellett építeni, a főtengelyen is szimmeringet kéne még cserélni, féltengelygumiharangok szétmennek, stb).

Előzmény: Turán 35\' (20062)
Turán 35\' Creative Commons License 2012.04.23 0 0 20062

Sziasztok,

 

 

  Örököltem egy 1967-es trabant 601 autót. Tökéletes, hiánytalan gyári állapotban 35 éve pihen egy száraz zárt garázsban. Összesen 9624km.-t ment.

 

Kérném a segítségeteket egy korrekt ár besoroláshoz. Akit érdekel írjon:  retroka1982@gmail.com

 

 

 

Üdv . Norbi

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 20061
Valamelyik jobb első fékmunkahengered lesz a ludas.
Előzmény: bpo-169 (20060)
bpo-169 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 20060

És gondolom azért, mert fogja a kereket, fékezéskor jobbra elhúz a jármű.

Előzmény: bpo-169 (20059)
bpo-169 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 20059

Szerintetek mi lehet a fékkel?

 

A videó végén hallható a csikorgó hang ami fékezéskor jelentkezik. A másik probléma, hogy időnként egy egy erősebb fékezés után a fék kicsit fogja az egyik kereket, majd, ismételt többszöri nyomásra, de akár esetenként magától is megszűnik ez a jelenség. Szabálytalanul fordul elő, de jellemzően erősebb fékhasználat után.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-FACN_s0Sus&feature=BFa&list=UL4HzFdM-bSa8

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 20058
Hát pedig a nagy anyát ki kell csavarnod:D

Nem tudom neked Győr milyen távolság, ha értejössz (és legfőképpen vissza is hozod!) akkor kölcsön tudok adni egy agylehúzót.
Előzmény: H__G (20056)
Bence_7 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 20057

Elférne úgy-ahogy az egyenes is, csak más a mérete a csapnál lévőnek és a karbinál lévőnek is...

 

A dobot elég nehéz lesz levenni. Legalábbis ha még a kúpos dobod van. (elvileg az újabbakat könnyebb levenni)

A kerékagy anyát mindnképpen lekell venni... Tegyél a villáskulcsra egy vascsövet és úgy próbáld meg. :)

Agylehuzató nem árt ha van, de nekem konkrétan az egyik oldalon még azzal se jött le. :)

Az a legegyszerűbb ha a tengelycsonkot kivered hátrafele (a lengőkar fele), de nagyon vigyázz a  menetére!!

 

U.i.: Ha a hátsót akarod leszedni, akkor a kéziféket engedd ki. :D Nekem volt már olyan hogy elfelejtettem. :D

Előzmény: H__G (20056)
H__G Creative Commons License 2012.04.21 0 0 20056

Köszi szépen, szerintem ez jó lesz, elnézegetve a karbinál a ferde kell (bár szerintem az egyenes is elfér)

 

 

Kérdeznék még egy nagyon amatőrt :-)

 

A fékdobokat hogy kell levenni?

 

Az egy szem elöl lévő csavart kicsavartam.

(Gondolom a kerékagy anyát nem kell, kézi erővel úgyis mozdíthatatlan)

Hátul kell még valamit megoldani?

 

Keresgéltem neten leírást, de sehol nem találok. Jelen topik 6832. számú hozzászólásától van fejtegetés ez ügyben, ott agylehúzóról esik szó, ami közel s távol nincs sajnos.

 

Köszönöm előre is !

Előzmény: Bence_7 (20054)
Lütyő1 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 20055

::))

Előzmény: Tibke (20052)
Bence_7 Creative Commons License 2012.04.17 0 0 20054

Szia!

Régen én is mennyit szívtam ezzel... Lelehet egyébként szedni roncsolás nélkül. Vasfűrésszel kell ügyeskedni egy kicsit.

http://keletiautoalkatresz.hu/trabant-2t-alkatresz-motor/11337-trabant-benzincsapcsonk-gyari.html

Szerintem itt kérdezd meg. Ugyan benzincsap csonknak van írva, de a benzincsapnál egyenes a kivezetése. Itt a képen pedig ferde ha jól látom, amilyen a karbinál van.

Előzmény: H__G (20053)
H__G Creative Commons License 2012.04.17 0 0 20053

Urak,

 

ilyen kis "pöcsös gyűrűt" lehet külön kapni valahol?

 

Nem a benzincsaphoz kell, csak ilyen képet találtam róla, hanem a másik végére: benzincső + karburátor cserénél eltűnt valahol a karburátorhoz rögzítendő része :-(

ZSombiéknak is csak teljes benzincső van, de az egyrészt fonott acél, és nincs külön levegőztető kiágazása, másrészt nem lehet roncsolásmentesen leszedni róla a kért alkatrészt.

 

Tibke Creative Commons License 2012.04.15 0 0 20052

Néha-néha még előfordulok azért. :)

Ha azt találtál occsóért, akkor érthető a válasz. :)

 

Előzmény: Lütyő1 (20051)
Lütyő1 Creative Commons License 2012.04.15 0 0 20051

Hát téged is olvasni??::))

Egyelőre azért, mert azt találtam emberi áron..De ha tudsz olyan 2 körös 2T-re valót, ami tutira jó, és jó az ára is, figyelek..::))

Előzmény: Tibke (20049)
heggla Creative Commons License 2012.04.13 0 0 20050

Ha valakit érdekel,eladó 4db bütykös waresz felni,használtak,egy autóról,és nincsenek szétütve.

Ár 2000/db.Csak egyben a 4db!!

Tibke Creative Commons License 2012.04.13 0 0 20049

Jó rá. De miért is akarsz azt rátenni? 

Előzmény: Lütyő1 (20048)
Lütyő1 Creative Commons License 2012.04.13 0 0 20048

Hali!

 

Állásfoglalást kérnék, de csak olyanoktól, akik TUDJÁK, és nem sejtik, felesegesen nem dobnék ki pénzt rá.Szóval a kérdésem:a 4T főfékhengere jó-e a 2T-re?Annyit hallottam róla, hogy állítólag igen, de a fékcsöveken kicsit hajlítani kell. Ha ez igaz, akkor nem megoldhatatlan a probléma, de valóban csak tuti válaszok érdekelnek.Előre is köszi!

obd2robi Creative Commons License 2012.04.09 0 0 20047

Sziasztok keresek olyan szakit, aki farag trabi motort gorombára obd2robi@citromail.hu

pézsé69 Creative Commons License 2012.04.09 0 0 20046

Üdv! Megerősíthetem, belefér! A kombi Trabantba hátulra simán, de a limousine-ba csak akkor, ha kiveszed az utas ülést. :-))))

Előzmény: Törölt nick (20044)
H__G Creative Commons License 2012.04.08 0 0 20045

Kedves Trabant fanok!

 

Ősszel regéltem (ld. előzmény), hogy be tervezek indítani egy immár 31 éves, 15 éve álló 6V-t.

 

Nem kapkodtam el, a hideget amúgy sem szeretem, így a menü mostanra a következő lett:

 

- kis gyertyatisztítás

- pár puff WD 40 a hengerekbe

- motor kézi átforgatása

- benzin útjának szemrevételezéses ellenőrzése (minden kb. OK)

- 2 liter bekevert 2T keverék

- egy tél elején lemerült, és csere miatt (pont e célból) újra nem töltött, kb 10,5 V-os akksi.

 

és PÖCC :-))

 

Úgy beindult, mint újkorában sem, még a régen megszokott gázpedál pumpálást sem kellett alkalmazni :-)

Igaz, nem is tudtam volna, mert be volt állva a bowden, így utána azt is kicsit kezelgetni kellett, de az is meglett. Még a karburátort sem szedtem szét...

 

Csak 8-10 másodpercet járattam (de azt közkívánatra 3x megismételve :-)), mert egyrészt csöpögött a benzincsap, másrészt a kipufogó cső az első dobtól kb 10 centire, pont a megtörésnél szinte megszűnt létezni, így az összes füst elöl jött ki, ami egyrészt elég szarul nézett ki, meg - ablakok híján - nem is túl egészséges :-)

 

Szóval folyt köv, a csövet valahogy összetoldozom, a benzincsapot meg majd szétkapom, remélem, csak új tömítés kell bele.

 

Gondolom, ez Trabant "bonyolultságú" motor esetében nem nagy szám, de én egész elérzékenyültem tőle..., és lelkiismeret-furdalásom támadt...: Ő készségesn hordott minket 16 éven és vagy 140e km-en át hegyen völgyön, lépcsős M7-esen, mi pedig kisebb károk után a kert egyik sarkából tologattuk a másikba - és rohasztottuk teljesen szét tizensok éven át...

 

Mára sajnos a kasztni minden vas porcikája szét van rohadva :-((, de azért pár szépségtapaszt / festéket megpróbálok neki adni, így, most hogy már fedett, betonozott helyen áll, talán még sokáig megmarad emlékül...

Előzmény: H__G (19721)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.06 0 0 20044

Sziasztok . Szomszéd forumról vagyok, van egy 112 kw os Mi 16 os motorom 1998 cm váltóval együtt. Jó a bx be . 11.8 kompresszióval. Emailbe jelezzetek. Adatlapomon van, hHátha belefér egy trabiba is

 

ZIU9 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 20043

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!