Az előző 1.4-essel elütöttem egy kutyát. Gyakorlatilag csak alulról sérült. Persze ezzel együtt a hűtő, klímahűtő stb. 600000 volt a javítása. És mégis sérülésmentes volt, mert még a lököst sem kellett fényezni.
Csak azt akartam ezzel mondani, hogy azért még lehet "sérülésmentes".
Én is ezt akartam írni ismerve a szakszervízek árait. De a tény hogy sérülésmentesnek kinálják az autót, és mégiscsak javították már elgondolkodtató. Az eladó nem megbízható.
Amúgy teljesen lehidaltam az infótól. 140 lovas Octit keresek amúgy, nem sok can hirdetve, annak is jelentős része simlis kereskedőé. Nehéz menet lesz.
Megjöttem az autónézegetésből, kezdem a feketelevessel: az egerben hirdetett autóra közel 700 000 Ft kárt fizettek ki, persze a kereskedő sérülésmentesnek írja. El se mentem megnézni. A másik autó: apró dolgok, hogy a kereskedő szerint az első gumi van az autón (Keleber), a pótkerék meg Bridgestone... Sérülésmentességet ír, 4 sérülés van az autón, első, hátső löklap, bal első ajtó, bal oldali visszapillantó tükör. Tovább kell nézegetnem...
Nézd meg a szervízfüzetet, abból sok mindenre rá lehet jönni. Mit cseréltek, mikor rajta? Ha az időpont kérdéses is, azt ugye tudjuk, hogy NAGYJÁBÓL melyik alkatrészt hány km-nél kell cserélni. Persze ez sem szentírás, de össze kell vetni az adatokat.
Én használtam 1 évig, utána az asszonykáé lett. Neki hosszú meg nagy. Egy 1.4 TSI Leonra cseréltük (mondjuk ugyanaz az alváz, az mégis kisebbnek tűnik) Az árakat inkább privátban.:)
Mindent lehet. És fel lehet törni a tároló kódját is és átírható a km. A mechenikusabb macerásabb volt legalább, mert az munka (idő) igényesebb volt. A számítógépnél meg pár perc- és gombnyomás.
A szám alapján úgy tippelem, a 15-ös a régebbi. Abból ki lehetett, az utódjából meg nem? Persze nem csodálkoznék (csak azon, hogy egy időben olyat gyártottak), régóta mondom, a gyárak, ha akarnák, megoldanák, ne lehessen machinálni.