Nézd meg a szervízfüzetet, abból sok mindenre rá lehet jönni. Mit cseréltek, mikor rajta? Ha az időpont kérdéses is, azt ugye tudjuk, hogy NAGYJÁBÓL melyik alkatrészt hány km-nél kell cserélni. Persze ez sem szentírás, de össze kell vetni az adatokat.
Én használtam 1 évig, utána az asszonykáé lett. Neki hosszú meg nagy. Egy 1.4 TSI Leonra cseréltük (mondjuk ugyanaz az alváz, az mégis kisebbnek tűnik) Az árakat inkább privátban.:)
Mindent lehet. És fel lehet törni a tároló kódját is és átírható a km. A mechenikusabb macerásabb volt legalább, mert az munka (idő) igényesebb volt. A számítógépnél meg pár perc- és gombnyomás.
A szám alapján úgy tippelem, a 15-ös a régebbi. Abból ki lehetett, az utódjából meg nem? Persze nem csodálkoznék (csak azon, hogy egy időben olyat gyártottak), régóta mondom, a gyárak, ha akarnák, megoldanák, ne lehessen machinálni.
Hát ez kicsit gáz, bár tudom, hogy qurvára át akarar mindenki mindenkit verni, de hát új autóra nem futja, marad a rizikó. A fehérvári szalon szervizese azt mondta össze lehet vetni az kmóra állását a tárlt infókkal, illetve, hogy csak a pohu engedélyével lehet, valami ilyesmiről hablatyolt. Mindegy, ha valamelyik is simliskedik, hagyom a fenébe, ráérek, nem kell sietnem a vásárlással.
A kereskedésben meghírdették az én beszámított Octimat. ( http://www.hasznaltauto.hu/1809467_skoda_octavia_2006 ) ebben garantáltan annyi kilóméter van:)
Szia, A szalon állapotfelmérésében sem lehet megbízni. Az eredeti km-t úgy tudom az új octaviából még nem tudják kiolvasni, vagyi s ahhoz szét kell szedni a motorvezérlőt, de lehet hogy tévedek. A motorvezérlőben is vissza lehet tekerni. Szerintem a 2.0PDTDI jó választás, nekem is ez van. A kereskedővel vgyázz! Múlt héten voltam fültanúja egy 220000km-ről 54287-re visszatekerésnek OII-nél. Tehát ott vernek át ahol érnek. Üdv, Árpi
Ilyen rövid "hazafutásokra" szerintem felesleges a dízel. Sokkal drágábban kapod meg a kocsit. A motor 5 km alatt nem lesz üzemmeleg, netán kicsit meghajtod, majd leállít, semminek nem fog jót tenni. Ha erős kocsi kell, akkor nézhetnél inkább egy 1.8-as Octit. Régebben voltak turbós összekerekesek, 150 LE-s változat. Anno ilyen cégautóm volt, a hátsó ablaktörlőn kívül mindennel felszerelt.
3-4 millió ft környékén még az új 2 literes FSI motoros Octit is találhatsz.
"kicsit" figyelmetlenül olvasgatok mostanában.:-((( Azt hittem új autót akarsz rendelni, venni.:-))) A használt autó részlegről semmit sem tudok.:-((((
Sztem a benzinesnek sem használ, egyedül a biciklinek jó ez a táv :-)
Evvan, ezt kell szeretnem. Igaz, hogy minden hónapban hazaugrunk a szülőkhöz (1ik Békéscsaba, a másik Rajka), úgyhogy kell egy ilyen klassz verda nekem ;-).
Kicsit homályos, de OK. Ha korrektek, akkor elvileg semmi baj. Bízom a szalon állapotfelmérésében, meg abban, amit mondanak. nem tudom ott lehetek-e az autó mellett, mikor mérik meg kiolvassák a km infókat, remélem igen. Aztán ha ez megvan irány Eger, egymásik Octavia.
Én ott vettem, az autóm.:-( Igaz ennek már két éve. Ők adták a legjobb ajánlatott.:-) Az értékesitő hölgyet inkább másra alkalmaznám.:-)))
Semmi különös proplémám nem volt vele, velük, talán annyi hogy a szerződés alá írása után le sem sz@rtak. Én előbb tudtam hogy hogy áll az autóm mint ők.:-)))
A lényeg , a következő autóm biztos nem náluk veszem.:-(((
"A fényes kormány bőrbevonatú, az állítólag hamar kifényesedik, de talán nem 78e km alatt..."
Nekem bőrkormányom van ~160 ezer valósnak tűnő kilométer után a legkopottabb helyen is kivehető a bőr mintázata. Kivéve ott, ahol a gyűrű lekoptatta :(
Csak hogy mennyire simlis a kereskedő... 1. beszélgetés: nem volt javítás az autón, 2. beszélgetés: a hátsó sárvédőt cserélték ki 3. beszélgetés: hátsó sárvédő, hátsó ajtó cserélve, első sárvédő javítva.Az autót nem vihetjük el szalonba állapotfelmérésre, vigyek szerelőt, majd feláll valami akna fölé és alánézek az autónak... Az autó ki van vonva a forgalomból, trélert nem fogad mert drága, kereskedésből ő nem megy el mert sokan jönnek.... A képek alapján sztem ez nem is kereskedés, hanem egy bontó....