- lesz vele egy napi km számlálód 999 km-ig. Ezt a műszertábla gombjával lehet nullázni. Plusz 2 db adattároló: km számláló, menetidő, átlagfogyasztás. Az 1-es tároló 2 óra állás után nullázódik. A 2-es csak 10.000 km után. Bármelyiket nullázhatod a fed.comp gombjával. Ez így összesen 3 km számláló, plusz az összesítő számláló. - Üzemmódjai: kijelzi a külső hőmérsékletet, az időt, automata váltónál az aktuális fokozatot plusz az adattárolók egyikének információit léptethető módon. Vagy a rádió információit (és csak azt). Vagy a telefon információit (és csak...). Vagy a gyári navigáció utasításait (és...). Vagy semmit. - Tudod állítani a mértékegységeket a sebesség és a hőmérséklet tekintetében. - meg tudsz adni egy sebességhatárt, ami felett figyelmeztet a túllépésre. - ugyan ilyet téli gumira is beállíthatsz - nagyméretű színes ábrával figyelmeztet: 1. üzemanyag tartalékszint elérésére 2. ablakmosó folyadék alacsony szintjére (csak ha van Xenon lámpád vagy fényszórómosód!) 3. Alacsony motorolaj szintre 4. Alacsony motorolaj nyomásra
- Szöveges üzenettel figyelmeztet: 1. behúzott kézifékre 2. be nem kapcsolt övre 3. meg egy csomó mindenre... Az autó sziluettjét kirajzolva jelöli meg, mely ajtók vannak nyitva (+motorház és csomagtér) - ki-be tudod kapcsolni a komfortindex-et (3 villanás)
2007-es modellévtől (alvázszám 10. karakere 7) az alábbi funkciókat is tudod ki-bekapcsolni a kijelző segítségével: - a gyári riasztó élesítésekor adjon-e hangjelzést - komfort funkció a vezető ablakemelőjénél vagy mindnél - vezetőoldali ajtó külön nyitása (távir. nyitógombjának 1x nyomására csak az nyílik ki, a többi ajtó csak a második nyomásra) - a jobb és bal oldali külső tükrök külön állítódjanak (alapból a bal oldali tükör állításakor a jobb oldali is mozog) - napfénytető automatikusan zárjon be, ha az esőszenzor esőt érzékel (ha van) - talán a 15 km/h feletti automata ajtózárást is
Dehogy adom el. Kb. 5-6 évre tervezem, hogy megmaradjon. Nagyon tetszik jól megy hatalmas a csomagtartója, kiváló szállításra is.Remélem nem fogom megszívni úgy vele mint a Focussal,
Arra gondolok, hogy bebukta a fazon fizetést, és inkább eladja az autót, minthogy a bank vissza vegye. Úgy többet bukna rajta.
Most miért? Én is kb 22-24.000 megyek egy évben, és én is diselt vettem. Viszont adja magát a kérdés, hogy elvileg PD TDI-t rendeltem. A kocsi hátulján a felirat pedig sima TDI. A forgalmiban sem találtam utalást arra, hogy ez most mi? Akkor ez hogyan is van? Van sima TDI je is a Skodának, vagy csak valamiért ilyen felirat van rajta? Az okosok tudnak segíteni ebben?
Más. Donibácsi, műszerfal nagy kijelzőre ki lehet cserélni a kicsit? Mennyiből állna meg, illetve megvalósítható-e? Megéri egyáltalán a pénzt? Mennyivel tud többet az a kijelző?
Éppen ma voltam féket javíttatni, 35 ezer alatt elfogytak az első fékbetétek. A tárcsák 22-ről 20.5mm-re koptak, a kopáshatár 19mm. Ha így megy a továbbiakban is, akkor 70ekm után a tárcsa is cserés...
Miért kellett 120-nál féktárcsát cseréltetned? Elvileg többet kellene bírnia. Az is érdekelne, hogy mit takar a szoftver frissítés? Megkaptad azokat a szolgáltatásokat, amiket az autó későbbi verziói már alapból tudnak? Kösz Rupiax