Éppen ma voltam féket javíttatni, 35 ezer alatt elfogytak az első fékbetétek. A tárcsák 22-ről 20.5mm-re koptak, a kopáshatár 19mm. Ha így megy a továbbiakban is, akkor 70ekm után a tárcsa is cserés...
Miért kellett 120-nál féktárcsát cseréltetned? Elvileg többet kellene bírnia. Az is érdekelne, hogy mit takar a szoftver frissítés? Megkaptad azokat a szolgáltatásokat, amiket az autó későbbi verziói már alapból tudnak? Kösz Rupiax
Válasz első kézből, mivel vezettem sokszor az autót, nekem meg 1.6-osom van.
Városban a váltó miatt sokkal rugalmasabb és fürgébb, mint az 1.6. Országúton is teljesen OK 2 személlyel. Ha több személy van, akkor az már érezhetően nagyobb feladat a motornak. Országúton az 1.6-os jobb. Barátomnak teljesen megfelelt, nagyon szerette (4 fős a család).
Érdekes, hogy sokkal másabb a fékje az enyémnél. Alig kell nyomni a pedálon és máris erősen fog. Az enyém máskép viselkedik, többet kell nyomni a pedálon. Az enyémnek olyan harapós a fékje.
A digitklímát nagyon irigyeltem mindig is belőle...
A tuning nem veszélyezteti a motor, illetve a pl. a nyagynyomású szivattyú elemeit?
Sokfele tuning van. Van ami veszelyezteti. De az igazi chiptunerek tudnak olyan beavatkozast csinalni, hogy kizarolag padlogazra valtoznak meg a vezerlesi parameterek. Igy az auto 99.5 szazalekban gyari beallitasokkal megy, de amikor kell egy kis plusz, akkor ott van.
Szia mint mindenre erre is igaz: ésszel kell és jó helyen csináltatni. Vannak erre itt komoly szaktopicok, én nem akarok kontárkodni. Múltkor ültem egy Superb-ben, gyárilag 105 lovas 1.9 PDTDI volt, "csak" a sima Steinbauer volt benne, kb. 130 le-vel, teljesen korrektül ment. De végig kellene olvasni a dizel tuning topicokat, ott vannak olyanok akik tényleg értenek hozzá.