Lehet, hogy rosszul gondolom de egy új gumit el tudnék közel új áron adni míg a 2 szezont futottat bagóért (egyébként Dunlop) Nem keveset futottról beszélünk hanem valóban 0 km-ről.
Én eladnám a helyedben.Én sem fogom odaadni majdani eladáskor a hozzá kapott GPS- és DVD lejátszót. Keresni nem fogja rajtad senki, viszont biztos, hogy vevő csalogató lenne ha van hozzá 2 garnitúra kerék. A jelenlegi téligumid nem tudom milyen, de inkább azt kéne eladni nem? Az "új"-ért sem fogsz többet kapni főleg. hogy megyünk kifele a télből.
Egy kis közvélemény kutatást szeretnék végezni az alábbi témában.
Mint már többször hangot adtam itt a fórumon, rendelés alatt az új autóm. Mivel az új autó Winter felszereltségű ezért kapok hozzá egy Helios (15")alufelni garnitúrát nyári gumikkal ill. egy garnitúra acélfelnit Continental téli gumikkal.
Első felindulásomban több dolog jutott eszembe: A leadásra váró autóm Golf V. Rendelkezem 17" felnivel, nyári gumival 1 szezonos (ezt nem adtam el az autóval) így ez kerül majd az Octaviára. Rendelkezem továbbá 15" két szezont használt téli gumikkal, ez szintén megmarad.
Kérdések:Eladjam az új téligumit, mert mire újat kellene vennem elöregszik? Eladhatom-e a gyári Helios felniket (esetleg nyári gumikkal együtt), vagy egy késöbbi eladásnál keresik majd rajtam, hogy az része volt az autónak? Vagy tartsam meg őket porfogónak?
Minden autót próbapályán kipróbálnak? Nem is gondoltam volna. Ilyen meló kellene nekem is. Napi 8 órában csak autót tesztelgetni. Ezt kérem cserélni, ott húzzatok rajta egy kicsit, hová lesz Magyarországra, azoknak jó lesz így is.
Áztató kamra? Az mi? Ott vizsgálják, hogy beázik-e az autó? Vagy ott tartják a céges bulikat, ott lehet elázni?
Esetleg fotók vannak a gyárból? Vagy nem engedtek fotózni?
Persze, hogy az Octavia a húzómodell, ha a Fabiába kéri az ember a legfontosabb extrát, a 4. hengert, akkor árban szinte ugyanott van, azt mennyivel kisebb kocsit kap! :-)
Nekem meg hamarabb lett kész, aztán a kereskedés eltökölte a nyert időt...
Voltam a gyárban, teljesen mindegy, mit rendeltél, egymás után jönnek a kombi és az 5 ajtós autók. Sőt, az RS is simán beilleszkedik a gyártási sorba, pont láttam is egyet a sok normál kivitel között. Én napokat el tudtam volna tölteni ott...
Egyébként a szerelősorról 3-4 percenként jön le egy autó, és asszem 1 autó az üres kasztni állapotból 4 óra alatt jut el a "bedugom a kulcsot, indítózok és leviszem a szerelősorról, mert kész van" állapotba.
Persze jön még az ellenőrzés, a próbakörök a gyári pályán, az áztató kamra, stb.
Az Octavia-t nem győzik gyártani, óriási az igény rá, ez a húzó modell jelenleg.
STOP!! 29??? Akkor már elvileg otthon vagyok, és ha otthon vagyok akkor rá is érek.:-))) Bár, lehet hogy nem vagyok otthon, hanem éppen Győr mellet Gönyün táborozok.:-( Hmm!! Akkor viszont szakitok annyi időt hogy kinézzek, na de ha enm otthonról megyek akkor nem a kodrival leszek.:-( Nagyon gáz lenne egy Off autóval benézni?
Az idei első közgyűlés és évadnyitó találkozó tervezett időpontja.
2008-02-02
Tisztelt klubtársa!
Az idei első találkozót Győrben fogjuk megrendezni . A nyugati területi képviselőnk Kerti Csabi alias Ckerti szervezi és bonyolítja . Tervezett időpontja március 29 szombat. Ekkor tartjuk meg éves közgyűlésünket is. Minden tag részvételére számítunk. A részletes program és a tényleges időpont a későbbiekben lesz meghirdetve.
Köszönöm, de ezt az ajánlatot csak akkor áll módomban elfogadni ha sikerül a gyárban egy cirka 50-60%-os árengedményt érvényesítenetek. Szerinted menni fog?
Minden fél évben küldik a "helyesbítő" csekket. Volt már olyan is, hogy 2.300 forint volt az aktuális csekken:-)))))
Mondjuk én a Raffiból tanulva, ezt már forint alapon kötöttem. Az előző eurós volt, és többek között kamatkülömbözet címszóval is lenyúltak 275e forintot. A forint alapú egy kicsit több havonta, de eddig csak kevesebbet kellett fizetni.
THM-et passzolom. Már több mint 4 éve fizetem, és lila dunsztom sincs már, mennyivel kötöttük.