A Mezzo-s felvételeket nem sikerült elfogadható minőségben DivX-be kódolnom, így egyben fogom feltenni egy fájlszerverre, ahonnan mindenki letöltheti majd (1 DVD).
A lentebb említett felvételek engem is érdekelnének.:)
Egyébként véletlenül találtam ide, egy kb. 5 évvel ezelőtti poszton keresztül, ahol valami gipsy jazz "műhely"-ről volt szó, azzal mi a helyzet manapság? :)
Az Argentine-nek tényleg jó hangja van, de majd kíváncsi leszek mennyi ideig tart ki a hangja, illetve a húr (főleg a G) Nekem volt hogy 1-2 koncertig bírta. Míg a Newtone hónapokig (bár ez is lassan ,de korrodálódik).
A hangszer nagyon kényelmes, szép, a hangja nekem nagyon érces, karcos volt, talán még nyers is(mily' meglepő), nekem ujjal pengetve tetszett legjobban a hangja, mert akkor nem volt olyan harapós a hangja, viszont ami nagyon komoly az a hangkitartása (sustain), szinte nem is halkul a hangszer. Nagyon kíváncsi lennék, hogyan szól rezobox nélkül.
A Furch manufaktúra ismertebb, mint az említett hangszerkészítők. Az ismertség nem áll arányban a minőségével, mert mint tudjuk simán veri a Furch a jóval drágább amerikai (?) gitárokat, fél-, harmadáron (most nem Django gitárokról bezséltem).
Ezt a gitárt pont, hogy ki tudod próbálni és ha nem tetszik,akkor nem veszed meg. A mestergitárokat rendelni szokták és ott lehet olyan is, hogy a foglalót elbukod, ha nem tetszik. Ráadásul vársz rá fél évet, vagy többet, míg elkészítik.
Senki nem csinál szinte rezonátorboxos gitárt manapság, tehát drágítja a hangszert ez is.
Igen, ez nagy hibája. Annyiba kerül a világszerte viszonylag ismeretlen cseh manufaktúra hangszere, mint egy igazi mestergitár. Aztán megveszed, esetleg nem tetszik, és csak feleannyiért tudod eladni. Amúgy fotón szép a hangszer, ha nem lesz ekkora zima, én is megnézem.