Hát valóban lassan megy, de már az autónak be van táblázva a jövő heti programja. Hétfőn locsolkodni megyünk. Kedden fóliáshoz muszáj mennünk. (kárpit nem kerül vissza) Szerdán autóhifishez ballagunk. Szombaton meg Győrbe kell menni. Ennyi nyűgöt!:)))
Az vígasztaljon,hogy nem egy hónap múlva kell elöszőr teletankolnod.Ha jól gondolom már vissza számolsz:)Ha átveszed az autót támadd meg a kutat minél előbb.Én majdnem 53 litert tankoltam,több mint 16 ezerért:(
Nálam az OII felhúzza az ablakot, de csak akkor, ha folyamatosan nyomom a távirányító zárógombját, amíg fel nem ér. Olyat is lehet, hogy záráskor magától felhúzza?
Az ajtók szét voltak szedve és az általad említett forrasztás is meg lett erősítve. A gond továbbra is fennáll. Holnap postán jön egy vezérlő talán már jó is lesz ....
Hmmm.. Gondoltam hogy itt van a kutya elhantolva ( ugye a gyári rádióba megy bele még 2 vékonyabb kábel is) Akkor nincs más hátra, minthogy a biztitáblánál keresek egy gyujtásfüggő +12v-ot és bekábelezem....
Mert Neked a II-van, de ez az I.-re vonatkozik. Bár a Tieden is ki-ill. be lehet kapcsolni, és az is szoftvermódosítás, csak a II.-nél már lehet diagnosztikai eszközzel, míg az I.-nél nem.
80%-ban városon kívűl,ha jól emlékszem 74km/ó volt az átlag sebességem.Persze csak finoman hajtva.Volt araszolgatás is(péntek délután 4-es út Pestről kifelé egészen Albertirsáig 30-70 km/ó között).
Hello! Az a helyzet hogy a gyári rádió canbus-on keresztül kommunikál az autóval, így is érzékeli ha kihúzod a kulcsot. A megoldás az lehet ha behúzol egy szálat ami a gyújtáskor be ill. ki kapcsol. Egy villamossági szerelő megoldja.
van egy kis gond az autómmal félig-meddig megvan a megoldás de szeretném megkérdezni hátha valaki tapasztalt hasonlót: Az autó 2001.12 havi 1,6 benzines classic felszereltség. A gond abban nyílvánul meg, hogy az ajtózáram mindig más oldalon záráskor és-vagy nyitáskor kattog. Bezárja az ajtót de folyamatosan adja azt a hangot mint amikor zár. Nagyon sokáig kell játszani vele míg végül normálisan bezár. ha a belső központi zárat használom ( ami a belső ajtókárpiton van) akkor gond nélkül működik. Azt mondta egy autóvill. szerelő, hogy a "komfort modul" van tönkre ami vezérli a zárat... Valakinek hasonló tapasztalat???
O2 ben lecseréltem a gyári rádiót egy ISO csatlakozósra, és azt vettem észre, hogy a fix 12v, (sárga kábel) jó, a Gyújtásfüggő 12v (Ignition, piros kábel) viszont mindig aktív, hiába veszem ki a kulcsot , nem veszi le róla a feszt. (a gyári rádió érzékelte, ha kiveszem a kulcsot) Van valami tippetek??
Végre haza értem. Tettem egy kis kirándulást az új autómmal(majdnem 500km, 5.5 l-es fogyasztás).Az első tapasztalatok nagyon jók. Kipróbáltam mindent az autón,mondanom se kell minden hibátlan.Nagyon egyben van.A motorra ráfér az az 1500km járatás amit a szervíz mond de nem vészes.Már most érezni, hogy jobban húz mint az elején.Azért lenne egy kérdésem,hogy tudom beállítani az automatikus központi zárást?Van maxi-dot az autóban.
Én gyártottam is rengeteg félét, ha valakinek kell alu öntapbó, vagy tetszés szerinti színből 1es octhoz van rajzom, golfhoz, vitohoz, tudok vágni nevetséges pézért. Ezek a ragasztós dolgok nem az igaziak, mert:
nyáron baromi meleg tud lenni akocsiban, az öntap ragasztója pedig melegben elgyengül. Jó esetben le is ugrik a helyéről a műgyentás, mert nehéz. Maradéktalanul nehéz eltávolítani őket. El lehet, de több idő, mint felragasztani.
vinous Nagyon keresett autó az OII a lopók körében ? Tip. ra melyik sebv. zárat javaslod? Bear Lock, Defender?
Hogy mennyire keresett autó a OII azt nem tudom, mert még nem hallottam egyről sem amit elloptak. SZERENCSÉRE! De egyre több szaladgál az utakon, és ez arra enged következtetni, hogy törnek is. És köztudomású, hogy ami törik, ahhoz alkatrész kell. És ez sajnos a tolvajlás elősegítője. Azt sem nem szabad elfelejteni, hogy amíg a mi autónk egy kicsit jobban meg van védve mint a mellettünk álló azonos típusú, addig szinte biztos, hogy a másikat fogják elvinni.
Hogy a két zár közül melyiket ajánlanám, arra nehéz röviden válaszolni. Talán a Defend egy kicsivel precízebb. De tényleg csak egy hajszállal, viszont drágább vagy 4-6e.Ft- tal Inkább azt kell eldönteni, hogy alsó, oldalsó kezelésű, avagy felső kezelésű legyen. Egyébként nekem Defend, és felső kezelésű van. De hallottam már olyan véleményt is, hogy csúnya a szoknyában lévő zártest… De ez mindenki saját véleménye…
Viszont mint már sokszor említettem, a váltózár önmagában sajnos kevés. A motortérben kiakasztható. A dieselnél egy kicsivel nehezebben, de itt is csak egy műanyag 80-as átmérőjű levegőcső védelme alatt van.
Ugyan VBK-t :) már nagyon rég nem ittam, de én a zenét kimondottan -2Front +2Rear hangzásban hallgatom. Igaz a Balanszt is jobbra teszem +1 el. Teszem ezt annak ellenére, hogy az erősítőt, mindig is az elejére kötöm másnak, ha nem ládához kell.
Ennyire van vájt fülem. De ígérem, 5 percet rászánok. :-))
Egy paran biztosan tudjak, hogy lattam, de foleg hallottam mar egy-ket hifirendszert, autosat is, szobait is :-)
Nekem sziklaszilard velemenyem, hogy autoban a hifi ott kezdodik, hogy a frontsugarzokat erositorol hajtjuk.
A gyari fejegysegrol csak trukkozessel lehet erositot meghajtani. Sajnos a fejegyseg eleve gyenge (nemcsak a Skodake, szinte az osszes), es a vonalkimenet utolagos kialakitasa sem lesz tokeletes megoldas.
Ha valaki ezek utan inkabb hagyja a fenebe az egeszet, annak igaza van :-)
Ha nem, akkor a frontsugarzokat erdemes lecsereleni valami also-kozepkategorias tipusra. Jobbat nem erdemes betenni, mert nem jobban, hanem rosszabbul fog szolni. A nagyobb felbontasra kepes hangszorok ugyanis kimeletlenul kimutatjak a gyenge erosito es musorforras hibait.
A hatso hangszorokkal csak a baj van. Egyetlen funkciojuk, hogy ha gyerekek ulnek hatul, jobban halljak a meselemezt. Zenehallgatashoz erdemes nullara venni a hangerejuket. (Nem a gyerekeket, hanem a hangszoroket.)
Figyelem, elso hallasra (kb 5 percig) egy kicsit vekony, szaraz lehet a hangzas, de ha hozzaszokik a fulunk, utana mar erezzuk, hogy sokkal zeneibb a hangzas, megjelenik a szinpad elottunk, a hangszereknek megvan a kiterjedese es elhelyezkedese.
Ezt a hatast ahhoz tudom hasonlitani, mint aki csak a VBK-t ismeri (vorosboros kola), es utana hirtelen kap egy pohar tiszta, finom vorosbort. Eloszor hianyzik a mű-édesség, de aki egyszer raerzett a bor elvezetere, az utana mar soha tobbet nem tolt kolat a borhoz :-)
Azért az 1,5L-es palacktartó feláldozását hangszóró miatt meg kellene fontolni, mert hosszú úton jól tud jönni, ha ott van valami innivaló!
Én nem vagyo vájtfülű, nekem jó az OII STREAM hangja. Hallottam már drágább autóban rosszabbat is.
Aki vonalkimenetet akar a STREAM-re csináltatni, úgy csináltassa, hogy ne nyúljanak a készülékbe, mert a STREAM sokaknak besz*rt garanciaidőben és cserélték. Az enyémet is, a barátomét is. Ha belenyúlnak, a garancia ugrik, a fejegység meg 110.000 Ft a márkakereskedésben, magán úton is láttam már, de olyan 80.000 Ft-ért.
A nem MP3-mas STREAM-et adják 40.000 Ft-ért magánszemélyek.
Egyébként a tolatóradarhoz nem feltétlenül szükséges a STREAM kijelzője, én sosem nézem, a hangra hagyatkozom.
Én sem vagyok vájt fülü. Akkor szerinted maradna a gyári 4 az első ajtóban meg a csomiba a mélynyomó erősítővel? Igy a legóccsób oszt ha lesznek többen az anyagiak sebváltózár után akkor csere és a hátsó 4 ?
ragasztani kell igen. van használati. felkell hajszáritóval melegiteni azt is ahova ragasztod meg azt is amit ragasztasz és ugy felrakni. nem papir vékony hanem vastagabb kicsit.