A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
A Népstadion állomást még Rákosi idejében kezdték építeni, de a "fosóhomok" nevű jelenség kissé megnehezítette a dolgot. Ott állt a vízzel félig megtelt gödörben az exkavátor és még kihozni és csak évek múltán sikerült (a maradványait). Lehetett látni a HÉV-ről meg az arra járó buszokról...
Persze, hogy okos csákó, csak túl óvatos, nincs fantáziája, nem tud célokat kitalálni, egy jó és jellemes közhivatalnok.
Demszky legalább ilyeneket gyártott, még ha kétbalkezesen végezte is el, illetve alkalmatlanok hadával vette körül magát. És nem volt jellemes, mindig másra mutogatott.
Hát így látom a főpolgármesterséget a demokrésziben. Ehhez képest egy tisztiorvos már csak hab a tehénszaron.
Amikor jöttek a kombinók, akkor volt egy ötletem, hogy a 4-es, 6-os vonalára rá kéne egy teljes hosszúságú kasznit rakni, az utas meg felszáll a hátsó ajtón és leszáll az elsőn és már meg is érkezett.
Áramot se fogyasztana, zajt se csapna, csak az ajtókat kéne időközönként nyitogatni és csukogatni.
"A Budapesti Műszaki Egyetemen és a győri Közlekedési- és Távközlési Főiskolán tanultam és szereztem mélyépítő mérnöki diplomát közepes minősítéssel. Később az Ybl Miklós Műszaki Főiskolán gazdasági- és szervező másoddiplomát is kaptam jeles minősítéssel.
Tizenöt éven át az építőiparban dolgoztam, javarészt beruházási és kivitelező munkakörökben. Dolgoztam az Út- és Vasútépítő Vállalatnál, a FŐBER-nél, az ÉM. Mélyépítővállalatnál, a KKMV-nél, a III. ker IKV-ban. Voltam művezető, építésvezető-helyettes, műszaki ellenőr, építésvezető, főépítésvezető, termelési osztályvezető. A rendszerváltozás előtti években a feleségemmel saját tervező iroda keretében magánvállalkozóként dolgoztam."
Sajnos, a politikusok döntenek általában, és azok nem értenek semmihez, a józan szakmai észrevételeket nem hallják meg. Az a jó nekik, ahol jól lehet fényképezkedni, vagy a világ leghosszabb egyterű villamosa, le van baszva, hogy 42 milliárdból mennyi hasznot lehetne kihúzni.
2006-ban a SWIETELSKY az új 4-es metró kivitelezésének keretein belül 3 db metróállomás építési munkáit nyerte el a japán Obayashi vállalattal közösen, 2007-ben pedig a Bocskai úti, Kálvin téri és a Rákóczi úti állomások kivitelezése mellé az összes állomás belső kiépítését is vállalta. A zárt építési technológiával és résfalakkal megépült állomások kitűnő lehetőséget biztosítanak szakembereinknek tapasztalatuk és problémamegoldó képességük hasznosítására.