Keresés

Részletes keresés

ckg471 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11682

A 19/30-at is lehetne bővíteni az ipari park (vagy akár a tócóvölgyi vá.) felé.

Ha más kapcsolatok fejlesztése nélkül bővítik a villamoshálózatot, csak azt eredményezi, hogy az ipari park ellátása érdemben nem javul, legfeljebb máshol kell átszállni a buszról.

Előzmény: Econell99 (11680)
ckg471 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11681

Főleg úgy, hogy tervben van a bővítése is.

 

Melyik irányba? A lakótelep és a vasút közé?

Előzmény: Econell99 (11679)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11680

Meg ezzel az átszállók (pl. Ondód felől, vagy Határ úti Ipari Park felől) is bajban lennének.

Előzmény: Econell99 (11679)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11679

A villamosnak pont az lenne az előnye, hogy akár a lakótelep közepét is fel lehetne tárni.

 

A Tócóvölgyről se feledkezzünk el. Főleg úgy, hogy tervben van a bővítése is.

Előzmény: ckg471 (11678)
ckg471 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11678

Egyébként a villamos viszonylat tervezésekor nem kell feltétlenül ragaszkodni a Tócóskertet körülvevő utcákhoz (Kishegyesi - Derék - Vincellér - István négyszög), mert ezt a hálózatot és a benne lévő útvonalakat az autóbusz viszonylatok is tudják. A villamosnak pont az lenne az előnye, hogy akár a lakótelep közepét is fel lehetne tárni. Hiba lenne úgy eljárni, ahogy Káposztásmegyeren a 14-es villamos hosszabbítása is történt, amikor az útvonalat a lakótelep szélén, attól 100-200 méterre vezették el.

 

Szerintem a Komárominál nem kellene felesleges átszállást generálni a város keleti részéről érkező utasoknak, ahol ugyan sokan élnek, de hatalmas területen szóródnak szét. Ettől csak még többen ülnének autóba, így személy szerint önmagában a Faraktár utcai villamost se szorgalmaznám.

Előzmény: vanyi94 (11677)
vanyi94 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11677

Szerintem is lesz majd a 3-as villamosnak ellenirányú párja, csak ezt szerintem még nem kommunikálják. 

Én a 2-es villamos mellé most visszatenném a 15/15Y-os autóbuszjáratokat úgy, hogy új kapcsolatokat hozok létre. A déli végállomásuk felől jönnének a mostani útvonalon, majd Hunyadi János u - Mester u - Csemete u - Dózsa György u - Füredi út - Böszörményi út útvonalon közlekedhetne. Így a Malompark is összeköttetésbe kerülne a Böszörményi úttal és az agrárral.

Ha megépül a 3-as villamos, azt a Komáromi Csipkés György térig mindenképp el kell hozni, mert úgy a busz karavánokat meg lehet szüntetni. A 25, 25Y, 37, 41, 45 járatok a keleti végállomások és a Komáromi közt járatnám, a 11 és a 41Y ágát pedig összekötném egy Komáromi Csipkés György tér - Hétvezér u - Diószegi út - Lahner u - Létai út - Komáromi Csipkés György tér körjárattal. 

A Tócóskertben a 12, 19, 30/30A járatokat meghagynám, de szerintem még a 22/24 is maradhatna. 

A trolit szerintem nem számolnák fel, mert nem egyforma útvonalon haladnak. Meg Szegeden is van közös villamos - troli sáv, szóval mehetnek együtt is.

Engem az érdekelne a legjobban, hogy a 100-as vasútvonalon hogy vezetnék át a villamost. A mostani felüljárón, de akkor kell egy külön sáv neki, hogy ne álljon a dugóban, vagy pedig aluljárón át fog menni. 

Econell99 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11676

Ez így van. Pont ezért okozott nagy károkat, mert elvileg az emberekért kellene hogy legyen.

Előzmény: torqmatic (11675)
torqmatic Creative Commons License 2020.06.22 0 0 11675

És? Nem az emberek vannak a buszhálózatért, hanem fordítva.

Előzmény: Econell99 (11674)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.22 0 0 11674

Már a 2-es villamos is nagy károkat okozott a buszhálózatnak. Egy tócis villamos pedig elhozná az apokalipszist. A város legfontosabb járatai jelenleg mind Vincelléresek.

Előzmény: S6tech (11672)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.22 0 0 11673

Én arra lennék kíváncsi, hogy mit csinálnak velük? Jó a 41Y-t és a 45-öst tuti, hogy kiiktatnák. És a többi? Megy a Nagyállomásra vagy Doberdóra? Vagy mégrosszabb, Segner térre?

Előzmény: S6tech (11672)
S6tech Creative Commons License 2020.06.22 0 0 11672

Én szerintem, egyébként a 3-as villamosnak tuti lesz egy ellenirányú párja a tócósban, mondjuk 3Y, illetve ha megépül akkor a 25 25Y 125 125Y 45 41 41Y biztos elkerül a tóciból talán még a 19-es is bár azt nem hinném a Szoboszlói útra kell.

Econell99 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 11671

Valószínű, hogy jól érzed. A "3-as" villamossal a 3-as és 4-es trolinak tuti, hogy lőttek. Az 5-ös egymagában meg tuti, hogy nem tartják fent.

Előzmény: ziutrolifan (11647)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 11670

Egyetértek. Nem az a kérdés, hogy Conecto és Deform lesz-e(+ néhány Sprinter a 39-esre), hanem hogy milyen arányban lesznek a szóló és csuklós buszok.

Előzmény: torqmatic (11669)
torqmatic Creative Commons License 2020.06.21 0 0 11669

"Midi" az elvileg lesz, erre most írt ki pályázatot nemrég a DKV (valószínűleg MB Sprinter). 3 tengelyes meg biztos, hogy nem, ilyet nem gyárt a Mercedes, mást meg úgyse vesznek.

Előzmény: diamond way 2 (11667)
torqmatic Creative Commons License 2020.06.21 0 3 11668

Ez egyelőre még csak egy álom, még a tervezés se kezdődött el, csak valaki rajzolt néhány színes vonalat a térképen... Szerintem mire ebből lesz valami, az alsó hangon 10 év, már ha egyáltalán, mert ugye sok felelőtlen ígéretet hallottunk már... De tényleg több értelme lenne szerintem inkább a trolibuszhálózatot meghosszabbítani a Tócóskert felé.

Előzmény: Balu424 (11666)
diamond way 2 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 11667

Amennyiben új szerződés megkötésére kerül sor elképzelhető, hogy a DKV az eddigieknél jobb feltételeket szabjon az ITK-val szemben?
Lehetséges, hogy több busz közlekedjen a helyi járaton?
Illetve új típusok megjelenése várható?
(Például midi vagy 3 tengelyes szóló buszok?)

Balu424 Creative Commons License 2020.06.20 0 5 11666

A fiammal azon munkálkodunk, hogy az elhamarkodott 3-as villamos projektet gondolják át és vonják vissza. Van ennél jobb megoldás is.

Aki akar csatlakozhat hozzánk.

A legutóbbi sikeres tevékenységünk: https://civisporta.hu/dttk/DKV_oroksegvedelem.pdf 

marky-511 Creative Commons License 2020.06.20 0 0 11665

Igen, fel is tűnt egyből. Ez már csak azért is érdekes, mert ki lehetne következtetni, hogy a meglévő kocsiszínt fogja-e használni, avagy újat. Ha komolyan gondolják az új vonala(ka)t, újra lesz szükség, a jelenlegit hová tudnák bővíteni? 

Előzmény: S6tech (11664)
S6tech Creative Commons License 2020.06.20 0 1 11664

Ha figyelmesebben megnézitek a kis ábrát azon a kettes villamos is csak a Kalvin tertol jár és csak az egyest jelöli az egész szakaszon

Előzmény: marky-511 (11661)
marky-511 Creative Commons License 2020.06.20 0 1 11663

A két irány jobb lenne. Aki például a Vörösmartiba járna a Vincellér utcáról, odafelé át kell szálljon. Semmi értelme nem lenne; kb mintha nem lenne 25Y, és a 25-össel kéne mindenki utazzon, és a Budai Nagy Antal utcán élőknek a fél Veres Péter lakótelepet körbe kellene járnia.

 

Ellenben, ha működne a városban a tudatos tervezés, most a Csapó utcáról (Fórum elől) egy remek viszonylat indulhatna, a Kossuth téren és a Hatvan utcán át a Tóciba. Jó, hogy növekszik a sétálóutcák aránya, csak az nem, ha cserébe 10+ percre lesz a legközelebbi buszmegálló. 

Előzmény: Econell99 (11662)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.20 0 0 11662

Két irányban is több kárt okozna, de egyirányban valóban tragédia lenne.

Előzmény: marky-511 (11661)
marky-511 Creative Commons License 2020.06.19 0 1 11661

Ezt én is néztem. Holnap már csak a Derék - Vincellér - István - Kishegyesi útvonalon fog körözni :D

 

Arra egyébként (még) nem láttam utalást, hogy két irányban közlekedne villamos. Viszont egy irányban több kárt okoz, mint hasznot.

Előzmény: Econell99 (11659)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.19 -1 1 11660
Előzmény: Econell99 (11659)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.19 -1 3 11659

Feltöltötték a debrecen.hu-ra a D2030 propagandaanyagát tartalmát. Szinte csak előkészítések vannak benne. Ez most elég gyenge lett a fiúktól. 

 

Ebben éppen így nézne ki a "3-as villamos":

Itt már csak a Piac utcáig tart az új szakasz.

Illetve itt már nem "4-es villamos" van, hanem 1-es villamos meghosszabbítása a reptér felé.

paca664 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 11658

Műszakilag nem egy ördöngősség, Eperjesen van ilyen legközelebb. Hatóságilag már kevésbé védhető, közel kizárt hogy ilyen pókhálót engedélyeznek és nem is a csa a műszaki hanem a forgalombiztonsági vetülete miatt. Ma már villamos szintbeli keresztre sem adnak engedélyt.

Előzmény: Balu424 (11653)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 11657

Ha kap trolit a Sámsonit, ha nem akkor is meg kéne csinálni a külön szintű keresztezést.

Előzmény: Balu424 (11653)
marky-511 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 11656

Elvileg az volt az első rádiós.

Előzmény: ckg471 (11655)
ckg471 Creative Commons License 2020.06.14 0 0 11655

A Névtelen utcában* lévő trolibusz elágazó váltót honnan vezérlik? Vagy az is rádiós távállítású (mert a középső keresztidom nincs benne, mint a többi váltó)? A 2012-es Google utcaképen nem láttam behatási pontot, igaz, az Erzsébet utcai váltókat tudomásom szerint addigra már átépítették.

 

*Tudom, hogy már elnevezték ezt az utcát, de most nem emlékszem rá. :)

ckg471 Creative Commons License 2020.06.14 0 1 11654

A 100-as vonal töltésre emelésével például, külön szintű keresztezést létrehozva. De nem csak a trolibusz miatt, az egész Csapókertnek jót tenne, főleg a Sámsoni útnak is. Öt vasúti átjárót lehetne ezzel kiváltani.

Előzmény: Balu424 (11653)
Balu424 Creative Commons License 2020.06.14 0 0 11653

A vasút-trolibusz elektromos kereszteződését hogyan oldod meg?

Előzmény: Econell99 (11641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!