Most jött a jó hír a szalonból, hogy megérkezett a várvavárt szekér a szalonba. Kár, hogy nem egy héttel ezelőtt, mert akkor már a holnapi talin részt is vehetnék, de majd a legközelebbin :)
Mindenkinek jó szórakozást és esőentes talit kívánok itt Győrben!
Megesett a masinán (O2 1.9 PdTdi) a 120 000-es szervíz.Talán van akit érdekelnek a költségek.
-Ellenőrző szervíz mobilitásgaranciával 21762 ft -Fogasszíj ki-és beszerelés 21081 ft -Feszítőgörgő ki-és beszerelés 727 ft -Vízpumpa ki-és beszerelés 3635 ft -Kis és segédanyag 3370 ft -Vízpumpa 15864 ft -Javító készlet (szíj görgő stb.) 51770 ft -Szűrőbetét 4600 ft -Üzemanyag szűrő 10406 ft -Olajszűrő 2940 ft -Szűrő 5930 ft -Castrol 505.01 PdTdi 4l 20184 ft
Szóval ennyi.
Volt még egy két apróság ami nem a kötelező szervíz része , így összesen bruttó 172000 ft volt a számla...... Borzasztóan szerettek volna féktárcsákat és betéteket cserélni, de ez az ingerük már 75000 km-nél is megvolt. Azóta is az eredeti tárcsák és betétek vannak benne, úgyhogy ezt még halasztottuk.
Látod, már akkor "gondoltam Rád ", hogy Te is 16"-os Sirius felnit szeretnél majd. Így az van rajta (nyáron ) télen 15" acél.
Nagyon vigyázok rá, de már elérte a 100-at, most jön a vezérműszíj csere, azt mondják "fájós lesz anyagilag ", de eddig még semmi sem romlott el rajta. (Kiv. 1 db j.e. helyzjelző izzó...:-)) )
A hátsókon valamilyen szinten elfogadnám, mert a régi Octavia-n is volt ilyen, meg egyéb, nem konszernen belüli autókon is tapasztalható, mivel hátul nincs terhelés és pattog a gumi.
Nekem a Focusomon a Skoda előtt Alessio felni volt. Nagyon szép darab, de nagyon puha. Mivel nekem olyan volt, aminek kijebb lógott a felni széle mint a gumi, amint csak egy padka közelébe mentem, egyből lekapott egy réteget belőle. Nagyon kell vigyázni az Alessiora. Ja és egy-másfél évi Pécsi közlekedés után görgőzni kellett, mert tojás volt az összes. Igaz 195/50 es gumi volt rajta
Nekem hasonló volt a jelenség a hátsókon. Berlső oldal, fűrészfog és dobolt. "Hídkő" gumim volt (van). Jelenleg "M" készletben van. Azért ua-t vettem megint, mert egyébként jónak tartom. A gumis is azt mondta, hogy lehet a következőnél nem fog jelentkezni. (sztem meg nagyon meg volt pakolva a fara nyaraláskor)
A kétliteres dízel: PDTDI. Talán tíz hsz-t ha visszamész szó volt róla, hogy a hétsebességes DSG az alkalmazott száraz kuplungok miatt nem bírja a nagy nyomatékot átvinni, leírása szerint max 250 Nm-t, azaz egy tuningolt 1.9 PDTDI imár sok lehet neki. Nekem a hagyományos hatos van, csodás egy szerkentyű. Miért fázol a PDTDI-től? Ha azt a minimális törődést megkapja, ami kell neki (itt a topikon már sokszor felsorolták), elmegy a világ végére is. Persze a CR modernebb, de ettől még a PDTDI nem rossz.
Érdemes a 205-öst választani az egy centivel nagyobb szélesség miatt?
Igen.
Fogyasztas no, vegsebesseg csokken, aquaplaning hamarabb kovetkezik be, CSEREBEN rovidebb fektav, pontosabb kormanyzas, nagyobb biztonsagi tartalekok. A 195 >>> 205 valtasban persze sem a pozitivumok, sem a negativumok nem drasztikusak, de jol erezhetoek.
Jó állapotú 15-ös gyári lemezfelnit mennyiért lehet eladni?
A 2 literes turbódízel az Octaviában még PDTDI vagy CommonRail?
Az ehhez párosított DSG hat vagy hétsebességes; olajos vagy száraz?
Van valamilyen kilátás, hogy az 1.9-es PDTDI-t mikor cseréli le a VW csapat 1.6-os CR-re?
Bármerre kutakodok, ekkora csomagterű kocsit ennyiért nem lehet megkapni, csak a PDTDI-től "fázok" egy kicsit. A csomagtér meg jól jönne a siklóernyő tárolására :D.
Tipikusan egymás ellen dolgozó kerekekre jellemzően a belső oldalán egy csíkban nem egyenletesen kopik, gumist idézve "nyalja" a futófelületet. A rajta lévő mintában a hosszanti, 1 mm-es vágások pereme le van kopva, látszik, hogy keresztbe is kopik, nem csak a gördülés irányába fogy a gumi.
A kormányzás, irányítás teljesen olyan, mint egy másik OII-n. A futómű állítás óta. Előtte tényleg nem volt jó.
Én meg valószínüleg Yokohamát fogk rátenni. Annál jobb gumi nem nagyon van. Bár a jobbak eléggé aranyáron vannak, főleg a 17 es. De legalább van miért gyűjteni. :))
Hogy érted azt,hogy nem egyenletesen?? A belső oldal,jobban kopik,vagy valamilyen más gond van vele?? biztosan kibír még egy szezont,igaz én 10 hónap alatt tettem bele a hatvanat,de még ezt az erőssebb igénybevételt is,egészen jól bírta.
Nekem 26e km van a nyári gumikban, de valahogy nem vagyok megelégedve a Continental-lal. Eddig úgy tűnik, azok nem egyenletesen kopnak futómű állítás után sem, míg a Kléber téli gumiknál nem venni észre ilyesmit.
Legszivesebben váltanék, de még legalább egy szezonz ki kell bírni a Conti gumiknak is...
Üdv! Ez érdekes. Nekem kb hatvan ezret bírtak ki a gyári gumik! Most akartam visszarakatni,de a gumis,nem tanácsolta!
Kaptam is volna rá,gyári 15 colos méretben 37k-ért ujjakat,de én drágálottam! Aztán gondoltam egyet,s kicsit kipótolva vettem rá egy garnitura alufelnit,gumival,akciosan. 17 colosak,pirelli 6000-es gumikkal. Kompletten,52500-ért Kíváncsi vagyok,hogy ezek mennyit fognak majd kibírni.