A téli gumim is Bridge (LM 25). És jóval halkabb mint a nyári, pedig a mintázata jóval durvább. Más szemszögből viszont ha a zajosság egyenesen aránylik a tapadással, akkor nem igazán érdekel mennyire zajos. Első a biztonság.
"akinek ezek után van egy felesleges 205/55R16 er300 91W Turanzája, az jelentkezzen nálam!! :-))))" Én is vásárolnék egy ilyen gumit. (szeretném elhasználni a pótkereket.)
Már Ckerti megállapítására is akartam reagálni csak akkor nem volt időm írni. Szerintem minden téli gumi sokkal zajosabb a nyárinál. Nem a gumi keménysége elsősorban a zaj forrás szerintem. A téli gumi sűrűbb mintázata és mélyebb bordái a zaj elsődleges okai szerintem. Nekem most GoodYear UG7 a téligumim és nekem is nagy öröm volt visszatenni a Contikat. De "fülre" semmivel sem voltak halkabbak a GY UG7-esek mint anno a Fábián vagy előtte a Felicián a Matador télik.
Nekem télinek van fenn Bridi LM25,nyárinak pedig Conti . .....hát egy megváltás volt visszarakni a Contikat. Nekem nem sikerült hallanom a téli puha keverék előnyét. A zaját annál inkább. Kollégám a téli Conti után feltette a nyári Brigit, és ezzel a lendülettel elszáguldott a szervízbe ,hogy kerékcsapágyat kellene cserélni:) Megnyugtatták,hogy annak semmi baja......csak hát ez a gumicsere...:)
Szidjátok- szidjátok nyugodtan a Bridge-t, és akinek ezek után van egy felesleges 205/55R16 er300 91W Turanzája, az jelentkezzen nálam!! :-))))
Pont szükségem lenne egy ilyen gumira. Most cserekor derült ki, hogy az egyik szövetszakadásos. Így a 0Km es pótkerék került fel a felnire és ez, meg ment pótkeréknek.
Más Tolatóradar, ha kell valakinek, azt hiszem, tudok segíteni. Utólagosból van több fajta is, de nekem az egyik nagyon bevált, és elég sokat beszereltem belőle. Idáig nem volt velük hiba.. Ja.. és a gyári töredéke Minit
Nekem is Bridge van nyárinak (ez volt a gyári), de a téli Contihoz képest sokkal zajosabb, dobolósabb a hangja, pedig egy szezonnal kevesebbet futott, mint a téli szett.
Akik esetleg nyomon követték gumis, csapágyas problémámat azoknak jelzem, hogy a lelkem megnyugodott. Nam a csapágyakkal volt gond az 1000km-es autóban. Cserélgettük a kerekeket előre-hátra, gyári-nem gyári vegyesen.
A végeredmény: Előző autó (Golf V) hátsó tengelyein lévő gumik voltak hangosak. És csak a hátsók. Ha a széles elsőket tettem hátra és az első tengelyre a gyári keskeny könnyűfém kerekek kerültek, csend volt az autóban. Most kapnak tőlem egy kis esélyt, hogy hozzáidomuljanak az Octavia hátsó futóművéhez. Oda lettek felrakva.