Az O1 autómon jobb első elektromos ablakemelő sínen futó műanyagja eltörött és sajnos a bowden össze-vissza csavarodott.Szóval azt szeretném kérdezni hogy csak az a megoldás kicserélni a komplett mechanikát (az új kb. 25000 vagy használt 15000) vagy azt a bowdent kicserélni nagyon odafigyelve a méretre amelyik sérült.
Én meg úgy tudom (de ez sem biztos), hogy a hengerfejben vannak olyan alkatrészek, amik igénylik a PDTDI olajat. És azért cserélik le a pdtdi-t mert drága a gyártása.
Köszönöm szépen! Úgy tudom (de ez nem biztos), hogy a PD TDI esetében a turbó miatt van szükség jó minőségű olajra. A CR TDI technológia is alkalmaz turbót nem? Tehát az olajminőségre egyaránt kényes mindkét motor. Szerintem?!
PD hengerenkénti nagynyomású adagoló (PumpDüsne), talán nagyobb egyenletesebb nyomaték, CR (commonrail) közös nyomócsöves nagynyomás mágnesszelepekkel adagolva. a CR egy picit halkabb.
Ízlés dolga ki melyiket szereti, Én a a PD-vel teljesen elégedett vagyok, bár jó minőségű olajat igényel..
Most ovastam, hogy 2008. 22. hetében jön az RS-be a 2.0 CR TDI motor 125 kW-tal a PD TDI helyett.
A 40-45. hét környékén jön az 1.6-os motor helyett a 120 LE-s 1.4-es TSI, az 1.9-es PD TDI helyett meg az 1.6-os CR TDI. Talán ekkor várható az Octavia 2 facelift-je is.
Én a magam részéről azt vallom, hogy amennyiben az autóban a "hosszú élettartamú" olaj van teljesen elegendő 15e kilométerenként kicserélni, még Taxi üzemmód esetén is. Az biztos, hogy ártani nem árt, de ezzel csak a Taxi km díjja lesz magasabb.
Én csak erre a részre reagáltam, nem az egészre: "Kollégám a téli Conti után feltette a nyári Brigit, és ezzel a lendülettel elszáguldott a szervízbe ,hogy kerékcsapágyat kellene cserélni:)" Peace :)
Csak egyszer kapnék el egy ilyet!!! Az tuti eltörném a kezeit! :( Az elözö autómnak 2 elemét kellett fényezni mert egy ilyen rohadt népellenség megkulcsozta!
Én Valeo-t vettem nem volt drága és a gumi még jó is lenne, de nem az a mechanika mert eltávolodik az üvegtöl és ott a nagy töröletlen folt . Szóval én a Bosch-t fogom legközelebb választani. Sajnos az a baj hogy JÓ gumit külön nem kapni, ja és ahány tipus annyira más a gumi méret.
Nem szeretnék abba a hibába esni mint egy barátom: Adták Neki a csavart felnivel együtt de túl hosszú volt és kiszedett a dobfék alól ezt-azt. ( nem skoda volt de lehetett volna az is)
Egyébként mennyi ez a csavar szett és gumisoknál be tudom szerezni?
Hello, M14X1,5-ös, a hosszát nem tudom, annyit tudok, hogy 7 menetet kell betekerni, ha felni fent van. De ilyen csavart nem kapsz bármilyen csavarboltban.
Ma majdnem sírva fakadtam! Mosom az autót és a tetején látok két 2cm-es karcot. Az egyiknél nem sérült annyira a festék de kicsi horpi, a másiknál két párhuzamos egymástól 2-3mm-re lévő csík de szinte lemezig. Pont úgy néz ki mintha kulccsal tette volna egy jóakaró. Nincs mit hozzá fűzni. Ez Magyarország, örüljünk a másik kárának.
Nem minden octavia gumi forgasirányos, sőt. A nyag teljesítményűekre igaz ez, egy 15es lufi gumi legtöbb esetben nem forgásirányos, egy 17es zrnál más a szitu...
a "dübörgős" gumisoknak ajánlom, hogy cseréljék meg a a két oldali kereket
Na en ezt HATAROZOTTAN nem ajanlom. A legtobb mai gumi aszimmetrikus, rajuk is van irva, hogy melyik a kulso, es melyik a belso oldaluk. Ha meg valaki a futasiranyt is megvaltoztatja, hogy az Outside felirat tovabbra is kivul legyen, annak meg egy par kilometer alatt garantaltan szalszakadasa lesz.
Octavia II első ablaktörlő lapát szettre milyen alternatívák vannak, illetve hol lehet legolcsóbban gyárit venni? A 12.400,- Ft-os márkakereskedői árat kissé sokallom...