Keresés

Részletes keresés

delorien Creative Commons License 2011.03.28 0 0 1939

Nem rosszabb utazni vele, mint egy Bengálival.

Előzmény: by-169 (1938)
by-169 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1938

Milyen utazni vele? Úgy megy mint a bengáli?

Előzmény: delorien (1932)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1937

Várunk jövőhéten is :) És majd amikor veszed a kártyát szóljál, hogy ki vagy :)

Előzmény: Dreamer (1935)
delorien Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1936

Ilyen az első:

Előzmény: Dreamer (1935)
Dreamer Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1935

Sajnos nincs ilyenem... Most utaztam először.

 

Dreamer

Előzmény: delorien (1934)
delorien Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1934

Első kártya is megvan? :-)

Előzmény: Dreamer (1933)
Dreamer Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1933

Hehe, én is lőttem, sajnos csak telefonnal... És vettem kártyát is :D.

 

Dreamer

Előzmény: delorien (1932)
delorien Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1932

Ez volt kint:

Előzmény: by-169 (1930)
Dreamer Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1931

Szóló... Egész jó kis teltség jött össze a végére... Az egyik "véncsaj" azt mondta azért nem száll fel, mert nagyot kell lépni... :D :D

 

Dreamer

Előzmény: by-169 (1930)
by-169 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1930

Melyik volt kint a 2 kocsis vagy a szoló? Én meg kipróbáltam a kisbuszt a 14-sen nem sokan utaznak vele reggel.

Előzmény: Dreamer (1929)
Dreamer Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1929

Ma utaztam a nosztalgia villamoson!

 

A DKV egyik normális húzása...

 

Érdekes volt, ahol elment nem nagyon volt közönbös ember, sokan megnézik... :)

 

Dreamer

Dreamer Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1928

Valaki kérdezze már meg Picurka33-tól, hogy mi a baja? Visszaolvastam az összes hsz-át az eredeti topicban, de eddig csak a mundér becsületét próbálta védeni.

 

Csak éppen saját szemszögéből védekezik, és nem gondol arra, hogy az utasoknak igaza is lehet :( :(

 

Dreamer

marky-511 Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1927

Villamos ügyben figyelj oda, hogy nem minden nap lenne később az üzemzárás csak a hétvége egyes napjain.

 

Figyeltem én, csak fura, hogy egyes napokon az eddigi utolsó járat sem közlekedne, máskor meg +2 járat közlekedne.

Persze itt már semmi sem lehetetlen.

Előzmény: zsitvica (1926)
zsitvica Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1926

Megy a huzavona.

A DKV-n kívüli hutavona.

Ebben az ügyben a DKV-nak most nem osztottak lapot.

 

Kidolgoztatnak velük A, B, és C variánsokat és a politika (belső harcokban) belső mutyikban eldönti, hogy melyik lép életbe.

 

---------------

 

más

 

Villamos ügyben figyelj oda, hogy nem minden nap lenne később az üzemzárás csak a hétvége egyes napjain.

 

 

Előzmény: marky-511 (1925)
marky-511 Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1925

az mostani utolsó villamos még pördülne kettőt...

 

Hm... Ez érdekes, pozitív változás lenne.

Én pont az ellenkezőjéről hallottam; a 22:45-ös lenne az utolsó járat, a 23:00-s megszűnne.

Persze remélem, a másik verzió az igaz.

 

Az, hogy lesz-e áprilistól változás...

A tévé csak annyit mondott, hogy tavasztól, úgyhogy már a februári bérletem után nem vettem újat. Ahhoz képest két hónap eltelt, úgy látszik, megvárják a tavasz utolsó hónapját.

 

Bár ha az eddigi reakcióidejükből indulok ki, lazán el tudom képzelni, hogy jövő hétfőn kitesznek valami tájékoztatót a honlapra.

Előzmény: zsitvica (1924)
zsitvica Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1924

A város az inkurrens időkben (csúcson kívül) ritkítani akar + pénteken és szombaton este, inkább éjjel, az mostani utolsó villamos még pördülne kettőt a kutúráltan szórakozó ifjúság kedvéért.

 

 

balazs2008 Creative Commons License 2011.03.24 0 0 1923

Maga az öröm, ha ekkor is és akkor is lesz! :D

 

De egyébként én is hallottam ilyen "pletykákat"...!

Előzmény: LoLkA (1922)
LoLkA Creative Commons License 2011.03.24 0 0 1922

És mi van, ha is-is?

Előzmény: zsitvica (1921)
zsitvica Creative Commons License 2011.03.24 0 0 1921

A másik topikban találgatják, hogy árprilis 1-től lesz vagy nem menetrendváltozás Debrecenben.

 

Tudtommal a városi vezetés május 1-től tervezi.

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2011.03.24 0 0 1920

Demszky a 4-es metrot tekintette ötödik gyermekének, Lajos meg a 2-es villamost ?

 

 

Előzmény: marky-511 (1919)
marky-511 Creative Commons License 2011.03.24 0 0 1919

Nem gazdasági okokból, hanem mert a városnak tellik rá, és a város polgárai úgy gondolják, hogy az nekik jó.

 

Ebbe azért belekötnék :)

Egyrészt, ha lenne rá pénz, már rég épülne / megépült volna a pálya.

Másrészt egy rakás fontos(abb), mellesleg olcsóbb beruházást forráshiányra hivatkozva nem valósítanak meg.

Harmadrészt nem hiszem, hogy a polgárok egydöntetűen támogatják. Elég sok negatívuma lesz, pl. a villamos nem érint majd olyan létfontosságú helyeket, mint a Segner tér, a Buszállomás, vagy a Kossuth utca. Erre még rá lehet tenni egy lapáttal, ha a 12-est és a 15-öst is kiteszik a nyomvonaláról.

 

 

Én nagyon azt látom, hogy nem az ésszerűsége, és az indokoltsága miatt épül majd meg a villamos, hanem XY villamosfétise miatt.

Utána meg majd lehet nyögni a hiteleket, mint Pesten a 4-es metró esetében.

 

Előzmény: zsitvica (1916)
marky-511 Creative Commons License 2011.03.24 0 0 1918

Nem hiszem hogy van köze a kettőnek egymáshoz, de ha van, akkor a 3E-t kell megszüntetni, legalább lesz kocsi, amivel sűríteni lehet a többi viszonylaton a követést.

Előzmény: LMG-140 (1914)
by-169 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1917

Van vezeték használati díj? 

Előzmény: zsitvica (1915)
zsitvica Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1916

De ha igaz, és érvként használják a troli ellen, a 2-es villamos projektet is meg lehetne támadni, mert a 31-32-es buszokat fele akkora összegből lehetne üzemeltetni.

 

--------------------

 

Persze, hogy meg.

De nem cél.

 

Van egy kihirdetett és talán ha nem is közmegegyezésen, de mindenképpen többségi akaraton alapuló cél.

Ez pedig az, hogy : kettes villamos kell.

 

Nem gazdasági okokból, hanem mert a városnak tellik rá, és a város polgárai úgy gondolják, hogy az nekik jó.

 

Itt a gazdaságosság semmilyen szerepet nem játszik.

Az egy másik asztal.

 

Ez kettős gondolkodás?

Igen, az.

 

 

 

Előzmény: marky-511 (1913)
zsitvica Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1915

Én azt hittem a troli olcsóbb.

 

------------------

 

Nem.

 

Egészen más a fanok hite és városi közl.társaság könyvelő(kontrolling) vezetőjének tudása.

 

Utóbbi (kívülről) szürke, unalmas munka.

 

Pedig Ő tudja a valódit.

 

 

Előzmény: by-169 (1912)
LMG-140 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1914

Gondolom azért drágább a troli mert  némeilyk disel üzemmódban is megy min pl:3E, ha baleset van mint ma a wesselényin: http://www.haon.hu/debrecen/eletveszelyesen-megserult-a-zebran-elgazolt-gyalogos-debrecenben/news-20110323-01024941

Előzmény: marky-511 (1913)
marky-511 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1913

Nekem se igazán hihető, hogy ennyivel olcsóbb a busz, pláne ismerve, hogy mennyit fogyasztanak.

 

De ha igaz, és érvként használják a troli ellen, a 2-es villamos projektet is meg lehetne támadni, mert a 31-32-es buszokat fele akkora összegből lehetne üzemeltetni.

Előzmény: by-169 (1912)
by-169 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1912

Én azt hittem a troli olcsóbb.

Előzmény: zsitvica (1910)
Dreamer Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1911

Köszi!

 

Dreamer

Előzmény: zsitvica (1910)
zsitvica Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1910

Melyik ez a topik ?

 

--------------

 

Ez :   http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9080795

 

Napok óta vitáznak ott, hogy jó vagy rossz ötlet ha inkurrens időben kiváltják a trolit busszal ?

 

Pedig a dolognak költségcsökkentési okai vannak és nem Pajna úr rossz szelleme irányít sötét erőket.

 

A trolik kb. 650 Ft.-/km-ért gurulnak Debrecenben, a buszok 450-550 Ft.-/km között.

(a villamos kb. 1000 Ft.-/km)

 

Szóló troli helyett szóló busz esetén nem egészen 200 Ft.- a megtakarítás futott kilométrenként.

A valóságban csak kb. 100 Ft.- a megtakarítás mert a másik 100 Ft.- a troli infra költsége ami nem változik.

 

A városvezetés (nem a DKV) joga és dolga eldönteni, hogy inkurrens időben él vagy sem a csere lehetőségével?

 

 

Előzmény: Dreamer (1908)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!