Ez a topik azoknak a modellezőknek szól akik elsősorban modellvasuti járművek építésével vagy átépítésével foglalkoznak. Hogyan, miből, milyen megoldással, hogy áll most stb..
Van ám neki egy váltókapcsolója, ami a sín/felsővezeték üzem között kapcsol. Ha nem jól raktad össze, vagy átkapcsolódott, akkor a szegény modell csak várja a pozitív pólust a felsővezetékről, és várja... várja... De csak nem jön:-)
Üdv! szedd szét még egyszer és járasd meg a motort kint terhelés nélkül. Ha működik akkor nézd meg hogy a tetőpanel érintkezői kapcsolódnak-e a motor szénkefetartó rugóival. Nézd meg hogy fel jut-e az áram egyáltalán a tetőpanelba, ha nem akkor hajíts picit a kasznibelső oldalán lévő érintkazőin, esetleg nincs-e szakadás a tetőpanel valamely villamos részén. Ha ez sem vezet eredményre, akkorvizsgáld meg hogy a kerékérintkezők nincsenek-e beszennyeződve és átviszik-e az áramot a kerekekről az alvázelektromos részeihez. Esetleg használj próbalámpát.
Ha mégse jutnál eredményre akkor tudom ajánlani Csíkosmestert!
Ja bocs előtte se indult? Hát ha a tisztítás nem segített, és nem is láttál közben semmi gyanúsat akkor passz. De valami kontakthiba lehet, ha meg se nyikkan. Nem büdös?
Komolyra fordítva: visszakötöttél mindent? úgy ahogy volt? Szénkeféket nem felejtetted el visszatenni? Vagy a rugóját? (nekem volt már ilyen, próba után néztem hogy van ott még az asztalon valami....:D)
Idefigyelly "Szerlyózsa"!:-))) Figyelly egy kicsit a hejesírásra, mert hidd el, sokakat zavar!
TTm: 1/120 kicsinyítés, de az 1000mm-es keskeny-nyomköz, 9mm-es nyomtávolsággal. TTe: 1/120 kicsinyítés, de a 760mm-es keskeny-nyomköz, 6,5mm nyomtávolsággal.
Vagyis a két általad említett méretarány a normál TT méret keskeny-nyomközű változatai. Igazából, mint látható is, a TTm az a méret, amelyiknek a 9mm-es N sín megfelelne, de csak kompomisszumos megoldásnak jó, mert az N talpfák kiosztása a normál 1430mm-es nagyvasútinak felel meg, csak lekicsinyítve 160-adra, míg nekünk ebben az esetben a 1000mm-es keskeny nyomtáv kéne 120-adra kicsinyítve.