This article http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Skoda-vyrazne-obmeni-motory-pro-Octavii/sr-1-sc-3-a-14539/default.aspx I think says from week 22 the 2.0TDI CR 170BHP engine will replace the older 2.0 diesel in the RS.
And from weeks 40 and 45 the 1.4TSI will replace the 1.6FSI and 1.6 CR-TDI will replace the 1.9 TDI.
Tudtok abban segíteni, hogy Győrben hol lehet kapni "AUTOLOK EXS PLUS" korményzára? Mert szeretnék egyet venni, nehogy trombitának nézzék az OII-met. Csak nem akarok érte Pestre menni.
Az alábbi kutyacsont=stabilizátor rúd két oladán lévő gumikarikákra gondolsz?
Ezt lehet külön is venni az alkatrészboltban?
Egyébként még a harmadik ábrán lévő lengőkar szilentekre gyanakodom...
A kutyacsont mindkét végén és mindkét oldalán van. Igen látható, illetve nem látod a gumikarikát :-) Nem kell felemelni a cseréhez a kocsit, csak teljesen ki kell tekerni a kormányt és 1 csavar alul, 1 csavar felül. (Már ha ez a baj egyáltalán.) Ja és érdemes fémből készültet venni, mert a gyári az műanyag.
A kutyacsont mindkét végén és mindkét oldalán van. Igen látható, illetve nem látod a gumikarikát :-) Nem kell felemelni a cseréhez a kocsit, csak teljesen ki kell tekerni a kormányt és 1 csavar alul, 1 csavar felül. (Már ha ez a baj egyáltalán.) Ja és érdemes fémből készültet venni, mert a gyári az műanyag.
Tökmindegy, mert ha így nyeli az olajat, mire a 30.000 km hez érek, az eredeti olajból már egy deci sincs benne, így nincs értelme akkor lecserélni. :)) Mert fokozatosan frissül az olaj. Ez lenne a rugalmas olajcsere? :))
A meghosszabbított szerviz intervallumú autóknál (30e km/2 év, az összes Octavia II ilyen) benzinmotornál a VW 503.00 vagy VW 504.00 ajánlású, dízel motornál VW 506.01 vagy 507.00 ajánlású olaj tölthető be.
Ezen olajok viszkozitása 0W-30 (LongLife II, VW503 és 506) illetve újabban 5W-30 (LongLife III, VW 504 és 507).
Mivel a meghosszabbított szerviz intervallum kalkulálása csak addig működik jól, ameddig meghatározott specifikációjú olaj van az autóban (aminek bizonyos fizikai tulajdonságai biztosan megfelelnek egy elvárásnak, hiszen ezért kapta meg a VW minősítést, a VW-féle rendszer az olaj fizikai/kémiai állapotát ugyanis nem figyeli), ezért másfajta olaj betöltése után a komputer által kalkulált szerviz időpontja már nem felel meg a valóságnak.
Javaslom, térj át 15e km-es szervizre és a komputert is állítasd át 15e km/1 év intervallumra. Innetől kezdve az olcsóbb olajok is használhatók, de a rugalmas szerviz intervallumtól elbúcsúzhatsz.
Bocsánat de a kutas egy ........ Inkább nem mondom hogy mihez ért. Nekem ne a kutas mondja, henem az autó kezelési könyve mondja meg hogy mit öntsek bele. Én is azt hittem hogy a 504 00 vagy a 507 00 jóbele, de meggyőztek hogy nem bele való. Így csak a 506,01-est vagyok hajlandó beletőlteni. Ennyi, mást nem öntökbele.
Én OMV BIXXOL 5W40 est töltöttem bele. Asszem :)). A kutas azt mondta, hogy ilyet viszeek a Passatokhoz is, meg az összes VW hez is, mert azok főleg nagyon kajálják az olajat.
Enyémben 53ezer van most. Felső nívó körül van az olajszint. Sajna nem tudom, hogy töltöttek-e utána, mert csak másfél hete van nálam a kocsi. De asszem hagyok egy kis tartalék olajat végszükségre a kocsiban.
Jó az OK, csak ha elmész egy vadidegen városba, és ott bevillan az olajszint jelző, és korábban hasonló okok miatt - olajelfolyás - költöttél egy autóra egy millát, akkor micsinálsz? Ráadásul szombat este hatkor? Fejvesztve rohansz a legközelebbi lehetséges helyre, ahol olajat lehet kapni, azaz egy benzinkútra. Legalábbis én azt tettem. Bevallom megijedtem.
Na, olajfogyás elsőkézből. 8.500 km van a bringában, és tegnap rátoltam egy liter olajat, mert a minimum alatt volt. :(( Ez hosszútávon igy fog menni? Mert ez nem olcsó mulatság. Az olaj 5.500 Ft volt.
Új vagyok ezen a fórumon. Érdeklődnék, hogy 1.4 TSI turbós Octaviára lehet-e idén (v. később) számítani? Az a 125 lovas verzió érdekelne, ami a VW csoport többi tagjába épül. Köszi előre is. Gábor
Milyen utólagos extrákra érdemes áldozni? Tolatóradart és riasztót szeretnék tetetni bele
Az extrák a te döntéseid, de ha rám hallgatsz, hagyományos riasztót elfelejted. Szinte semmi értelme. A megélhetési bűnözőt nem tartja vissza, a "profi" meg egy pillanat alatt kiiktatja. Ezeknek a leggyengébb láncszeme, a távirányításban rejlik. Minden olyan megoldás ami nem így működik, jobb lehet.
Apropó: Az autólopás fórúmon most irt be egy Superb- márkatárs hogy ellopták járművét.