Bocsánat hogy bele vau-vau, de szerintem azért 1Gb mp3 lejátszón tárolható zenemennyiség, azért épp elég lehet.
Nekem tavaly egy kéthetes nyaralás alatt véletlenszerű lejátszásra állítva, egyszer sem ismételte a számokat. A napi használat mellet, meg az ember amúgy is hallgat rádiót (szerintem) és így is elég hosszú ideig kitarthat.
Ha meg az ember megunja, 1perc alatt átírható
Gondoljatok vissza a régi időkre...max45 kazetta.. :-) Minit
Elfelejtettm valamit. Korábban többször szó volt itt egy kütyüről, melybe pendrive-ot lehet dugni, a rádió CD tárként vezérli és meg is szólaltatja a pendrive-on található mp3 hangfájlokat. Ekkor nem is kell a könyöklőben található csati. Lehet, neked ez kéne. Ha jól emlékszem 200 EUR körül van az ára. Vissza kéne keresni.
Helló, csak hogy pontosan értsd, nagyon leegyszerűsítve: A pendrive egy számítástechnikai eszköz, memória, melynek az a célja, hogy tárolj, de inkább hordozz rajta adatokat, akár mp3 formátumú hangot (USB csatlakozó). Az mp3 játszó egy olyan pendrive, melyben van még egy elektronika is, mely lehetővé teszi a memóriában tárolt mp3 formátumú hangok megszólaltatását az általában 3.5 mm-es jack csatlakozóján keresztül fülhallgatón, esetleg erősítőn. Esetünkben ezt a célt szolgálja a könyöklőben található dugalj a rádió erősítőjéhez csatlakozva. A többit már Füredi1 kollégánk leírta Neked. Szia!
Köszönöm, ez így egyszerű és érthető volt. De pendrive-ot akkor nem tudok így csatlakoztatni, mert azon nincs fejhallgató kimenet ugye? Ezt azért sajnálnám, mert nem mindegy ,hogy 8 gigás pendrive-ot, vagy 1 gigás mp3 lejátszót csatlakoztatok.
Na mindegy, nekem most az lenne a legnagyobb öröm, ha már az "ótóban" ülnék, és hajhatnám a világba.
A szervízfüzet egy dolog. A visszaállítás + lehetséges. Ha longlife olaj van benne akkor meg mi gond lehet? Figyelni kell a KM-re, legalább az első cseréig.
A könyöklőben lévő AUX csatlakozó (ami egyébként egy 3,5mm-es jack csatlakozó) a rádió külső hangforrásról történő meghajtására szolgál. Csak egyirányú, tehát ez egy bemenet. Erre a bemenetre bármilyen MP3-as lejátszó (is) ráköthető, nem csak az iPod. Alapvetően minden MP3 lejátszónak van fülhallgató kimenete, méreteikből adódóan ez általában szinten egy 3,5mm-es jack csatlakozó. Így nem kell mást tenni mint venni vagy készíteni egy jack-jack átjátszó kábelt. Értelemszerűen a rádió bementi jele ebben a kialakításban az MP3 hangerejének beállításától függően változik. (A szerző hozzászólása: Én éppen ezert az iPod esetében nem a fülhallgató kimenetet használtam hanem az alsó dock csatlakozót. Lehet venni Dock-jack kábelt is 2-3e forintért) Ezt követően pedig a rádiót úgy kell állítani, hogy az AUX-IN felíratot lássad a kijelzőn. Ezekután már csak egy feladat vár rád, illeszteni kell az MP3-as lejátszót a rádióhoz. Ezt szintén a rádión tudod beállítani, három alternatíva közül választhatsz. Válasszad azt amelyikkel a legjobban szól.
Segítsetek nekem, mert nem vagyok szakértő elektronikai szaki, mit tudok a könyöklőben lévő jack aljzatba dugni? Vagyis mit lehet ott csatlakoztatni a rádióhoz és hogyan? Olvastam hogy ipodot egyszerűen, átalakítóval. És ezen kívül? Ipodom nincs viszont pendrive, meg mp3 lejátszó van. Az usb-s. Ahhoz meg kell vennem azt a régebbi hozzászólásban olvasott huszonezres adaptert? Nincs valami egyszerű és olcsó átalakító, vagy átjátszó kábel hozzá? És mi a jó csudát tudnék, és hogyan csatlakoztatni még? Csak azért kérdem, mert ha már lesz ilyen benne, jó lenne kihasználni.
Szóval olyan emberek válaszát várnám e témában akik már végigjárták ama rögös ösvényt, hogy hol lehet a legkedvezőbb áron gyári alkatrészekhez jutni. (Itt elsősorban a kopó alkatrészekre gondolok)
Kopo alkatreszeket (szijak, szurok, gyertyak, fekbetetek, izzok, gumik, lengescsillapito, kuplungszerkezet, stb) nem gyartanak Mlada Boleslavban, azokat kulsos beszallitoktol szerzik be. Ezekbol tobbfele beszallito is letezik. A gyari es az OEM (Original Equipment Manufacturer) termekek kozott egyaltalan semmilyen kulonbseg sincs -- persze a markajelzesen es az aron kivul.
Ezeket a cuccokat tenyleg egesz nyugodtan lehet hasznalni, ertelmetlen a "skodas" alkatreszekhez ragaszkodni.
Minosegi, markas, OEM kopo alkatreszeket a nagy autoalkatresz-kereskedelmi lancok forgalmaznak (Bardi, Unix, Zsu, stb).
Mindenki azt csinál az autójával, amit akar, de emlékeim szerint a szervizfüzet/kézikönyv szerint ilyen esetben át kell térni 15e km-es szerviz intervallumra.
Nyilván nem esik szét az autó ettől és az sem biztos, hogy lesz bármi hatása, ha így marad, de valamiért csak kitalálták a VW minősítéseket...
Nézegetem a keresőben a "Skoda gyári alkatrész" címszavakat. Egy nagy csomó cég megjelent mint találat. Biztos vannak olyanok akik úgy gondolkodnak mint én, hogy előnyben részesítik a gyári alkatrészeket az utángyártottaktól, természetesen nem márkakereskedői árakon.
Szóval olyan emberek válaszát várnám e témában akik már végigjárták ama rögös ösvényt, hogy hol lehet a legkedvezőbb áron gyári alkatrészekhez jutni. (Itt elsősorban a kopó alkatrészekre gondolok)
Tudom azt akarod hallani, hogy 5 milla alatt lesz mint ahogy örömködtél pár hozzászólással ezelött. Egyébként fogalmam sincs, de én rendes gyerek vagyok!
Nekem nincsen ugyan közeli ismerősöm a kereskedőnél de meggyöződésem, hogy a 1,6 CR TDI ára közelebb lesz az 1,9 PDTDI-hez mint az 1,6 benzineshez. Szerintem valahol 1/3- 2/3 aránynál pozicionálják. Azért arra oda fognak ám figyelmi, hogy nehogy 3 forinttal kevesebbet keressenek egy diesel autón mint lehetne.
Az értékesítő cimborám szerint az 1,6 CR TDI-t kifejezetten a konkurencia miatt vezetik be, és kicsivel a mostani 1,6-os benzines fölé célozzák be, jelentősen az 1,9 TDI jelenlegi ára alá.
Azért ez a motorpaletta (a 2008-as modellévtől) már jobban néz ki, mint az eddigi.